start IVF - steun en ervaringen

• @JAR ik blij duimen .
    Dit moet zo moeilijk zijn.

Ook voor de andere dames die in dit traject zitten duim ik enorm natuurlijk.
  • @SV8 veel succes donderdag!
    ja vind het ook steeds lastig die utrogestan te blijven verder gebruiken..
  • Vraagje, ik neem nu al van voor de terugplaatsing utrogestan. Kan het zijn dat ik daar plots een extra bijwerking van krijg? Ik heb namelijk sinds deze ochtend enorm last van een pijnlijke borst... Nog geen enkele keer gehad als bijwerking van de utrogestan. Mag ik voorzichtig hopen of kan het echt wel dat ik nu ineens anders reageer op die utrogestan?
  • @JAR Bij mij was dat het eerste positieve symptoom dat ik zwanger was, nog steeds het enige waar ik last van heb, pijnlijke gevoelige borsten. Hoop zo dat het toch nog positief mag uitdraaien! Mijn duimen staan alvast voor je klaar!
  • @JAR Ik wil je zeker niet ontmoedigen maar ik heb altijd enorm pijnlijke borsten van die Utrogestan. Vooral aan de zijkant te voelen. Ik kan dan niet meer op mijn buik slapen, op mijn zij ist ook gevoelig en als ik ‘s avonds mijn bh uit doe is dat soms echt geen pretje.
    Die utro is zowat het ergste dat ik moet nemen, altijd doodmoe, pijnlijke borsten en nu met hoofdpijn van de progynova erbij. Worden plezante weken 😕

Maar waarschijnlijk ben ik er gewoon gevoelig aan, als het bij jou voor het eerst is dan is het misschien toch een positief teken? Ik hoop en duim voor je mee!
  • @SV8 ik weet dat het een bijwerking kan zijn... Vandaar dat ik zo voorzichtig ben ook..Vind het voornamelijk raar omdat ik ze nu toch al een 14 tal dagen neem, dat die bijwerking nu plots opkomt... Alle andere bijwerkingen heb ik al van in het begin.
  • Het zal niets zijn... Deze ochtend negatief getest disappointed.gif
  • @JAR Oooh wat jammer!! Ze zeggen wel dat je moet wachten tot de bloedname maar in jouw plaats zou ik er ook niet veel meer in geloven. Ik had het jou nochtans gegund!!
    Vandaag wat extra aandacht voor jouw dochtertje, ze is zeker ook een steun bij slecht nieuws?
    Tijd om alles even te laten bezinken en dan te zien of je nog verder wil doen.
  • @SV8 ze is zeker een steun! Na heel mijn gesprek met de psycholoog besef ik wel 1 ding, wat de keuze misschien iets makkelijker maakt. Ik kan best leven met 1 kind, ook al heb ik er altijd 2 gewild. Mijn grootste angst is spijt, dat ik later spijt ga krijgen dat ik toch niet doorgezet heb. Maar op dit moment ben ik daar echt niet klaar voor. Om volledig opnieuw te beginnen.. We zijn het ook zodanig beu om telkens condooms te moeten gebruiken, dus ik denk echt wel dat het oorspronkelijk plan zal doorgaan indien bloedtest morgen hetzelfde nieuws geeft (wat ik helemaal verwacht). En dat is een spiraal laten steken, alles bezinken. En ons huisje inrichten naar 1 kindje. Mochten we dan binnen 1 jaar toch nog eens een poging wagen, kunnen we het nog altijd opnieuw aanpassen, denk ik dan.
    Het enige waar ik over twijfel is, wat verkoop ik eventueel al van babyspullen. Het extra geld kunnen we nu zeker gebruiken, maar als we dan toch er nog eens voor gaan en het lukt dan toch moeten we wel al die zaken opnieuw aankopen. Wat dan terug meer geld kost natuurlijk...
  • @JAR Succes vandaag! Hopelijk krijg je toch nog positief nieuws, en anders wens ik jou veel sterkte!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld