start IVF - steun en ervaringen

• @nr3 early van action. Pregnyl is 14 dagen geleden. Pregnyl 5000 was het. Misschien dat ik morgenvroeg nog eens test,met ochtendurine deze keer wink.gif
  • Negatieve test.. zal dus effectief terug niet gelukt zijn vermoed ik. Een vroege test zou nu toch al licht positief moeten worden..
    Nu wachten ik tot donderdag of vrijdag. Vrijdag dan ook bloed afname
  • @JAR oh echt, ik dacht echt dat het gelukt zou zijn... balen, wie weet kleurt deze toch nog binnen enkele dagen? Dikke knuffel xxx
  • @nr3 ik weet het niet... nu deze test kleurt zelfs niet na afleestijd. Dus gisteren was miss toch nog de pregnyl?
  • @JAR Pregnyl 5000 gaf bij mij in het licht, met arendsogen na 12dagen nog een 'streepje' bij de early... Ik hoop dat het alsnog kan.. xxx
  • @nr3 pregnyl was hier gisteren 14dagen geleden. Zou raar zijn dan dat het daar nog van is...
    Pfff gewoon afwachten zeker. Donderdag of vrijdag nog eens testen. Heb enkel nog digitale tester in huis nu.. Miss wel beter, kan ik niet twijfelen over streepjes...
    Het is ook allemaal zo tegenstrijdig in mijn gevoel. De vorige keer wist ik al na paar uur dat het niet gelukt ging zijn. Nu had ik dat gevoel totaal niet, en afgezien van de testen heb ik dat gevoel nog steeds niet zo uitgesproken. Wat ik wel altijd al bij zwangerschappen had (goede en miskramen) was een uitgesproken ik ben zwanger gevoel, nog voor mijn nod, nog voor mijn testen. Mijn intuïtie heeft mij maw nog nooit in de steek gelaten op vlak van al dan niet zwanger zijn. En nu dus wel. Ik denk dat ik daar wat zot van kom ook.
    Ik zou eigenlijk morgen al terug willen testen, maar ga me echt proberen inhouden tot eind van de week nu...
  • @JAR nu testen van action zijn niet duur hé, ik had er al lang gaan bijhalen en getest als een gek, maar ja dat ben ik.. ik begrijp wat je wilt zeggen over je gevoel en vaak klopt dat wel hé... Ik hoop het toch dat het echt zo is... xxx
  • @nr3 vandaag toch een digitale er tegenaan gegooid.. negatief. Zal dus effectief terug niet gelukt zijn.
  • @JAR oh nee, ... het was je zo gegund... Ik hoop dan echt wel dat het volgende een plakkertje gaat zijn... (Ik heb de laatste keer granaatappelsap gedronken vanaf een dag na tp... Je weet maar nooit dat het helpt...?) xxx
  • @nr3 en nu is het officieel. Bloedtest bevestigd dat het niet gelukt is.. sad.gif
  • @JAR Dikke knuffel.. Ik hoop dat het volgende dan echt wel een plakkertje is... Raar dat het zo kan lopen, desondanks de goede embryo's... Moeilijk te vatten... xxx
  • @JAR Zo jammer, hopelijk de volgende keer meer succes! Had het je zo gegund!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld