start IVF - steun en ervaringen

• @JAR Sorry om even in te breken. Ik volg jullie verhalen al lang.
    Mag ik vragen waarom je de utro oraal inneemt? Onze prof (Jette) zei namelijk dat utro tot 12/14w vaginaal moet opgestoken worden, zo dicht mogelijk bij de baarmoeder en enkel als het als weeënremmer gebruikt wordt, oraal. (Anders loop je enkel moe maar heeft het quasi geen effect.)
    Ik heb het zelf tot 16w opgestoken en moest het vanaf 24w nemen om baarmoeder te kalmeren toen ik moest platliggen.

Veel succes!

Ps. Tis he-le-maal niet mijn bedoeling op betweter te zijn. Heb al vaker gemerkt dat ene prof x zei en de andere y.
  • @louise2017 helemaal geen probleem hoor. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap de utrogestan oraal genomen, mijn gynaecoloog had dit zo opgestart. De prof nu sprak van idd vaginaal, maar gezien het de vorige keer oraal geholpen heeft, mocht ik oraal nemen.
    Vaginaal heb je dan die afscheiding, gebruik ik inlegkruisjes en krijg daar dan een infectie door. Beetje moeilijke situatie dus wink.gif

Ik snap mezelf niet meer zo goed. De vorige keer had ik er echt geen probleem mee om te wachten met testen tot mijn NoD of zelfs tot na mijn NoD. Maar nu ik weet dat ze een embryo hebben teruggeplaatst heb ik echt geen geduld.
    Ik heb nu een vroege test gekocht voor zondagochtend. En dan heb ik nog een gewone liggen ook eventueel voor dinsdag of woensdag.
    Donderdag heb ik dan bloedonderzoek.
  • @JAR Helemaal normaal hoor die ‘testdrang’. Ik had er op de duur ook een ‘paar’ klaar liggen.
    Nog even tandenbijten! Ik duim alvast voor die tweede streep!
  • @JAR heb je getest vanmorgen smile.gif
    Heb hier de ontgoocheling alweer wat achter mij gelaten.
    Sowieso is de eerst volgebde poging juli of augustus.
    Ik hoop oprecht dat ik jullie mag volgen onder de zwangeren.
  • Sorry Dat ik me nog niet laten horen heb. Sinksenweekend is hier altijd druk met familiefeesten.

Ik heb getest, negatief. Zo negatief als een test kan zijn helaas... Dus terug met beide voetjes op de grond gezet. Ik weet zelf ook dat het nog vroeg was, dus dat het eventueel nog wel kan. Ik mag misschien niet zo tellen op de manier als in een gewone cyclus, ik weet het niet.
    Mijn voorgevoel zegt dat het niet gelukt is, we zien wel. Miss woensdag nog eens testen. En anders weten we donderdag sowieso meer.

Geniet allemaal nog van het mooie weer en @Mj-VB als het deze ronde niet lukt is de kans groot dat het hier ook pas augustus is. Tenzij ik juni al zou mogen van ziekenhuis. Juli gaat niet wegens weekje verlof dat volledig verkeerd zal vallen in mijn cyclus. Dus we gaan er miss samen voor in augustus. hug.gif
  • @JAR ik hoop alsnog op een knallende test! Duimen staan omhoog...

@Mj-VB Veel moed om de wachtende maanden tot nieuwe poging door te komen en ik probeer sowieso te blijven volgen en steunen...

Dikke knuffel

xxx
  • Deze ochtend terug negatieve test, ik denk dat mijn voorgevoel dus gelijk heeft. Zou ook wel te mooi geweest zijn, de eerste terugplaatsing gelukt. Het frustrerende is wel dat het een topembryo was...
    Morgen bloedtest, ik verwacht er niet veel van.. Op naar de volgende zeker? ponder.gif
  • @JAR oh hoe rottig! weet je wanneer je volgende tp kan doorgaan dan? mag het volgende maand al? xxx
  • @nr3 geen idee. Ik zal dat morgen wel horen als ze mij bellen met de uitslag.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld