start IVF - steun en ervaringen

• De last valt wel mee.. Gisteren veel gerust, vandaag zal wat minder zijn doordat dochter. Nog niet naar opvang mag. Hopelijk vanaf morgen wel.
    De cetrotide is blijkbaar voor de eierstokken rustig te houden. Moet niet zo exact op zelfde tijdstip als tijdens de stimulatie. Maar wel steeds savonds, gezien ik gisterenavond al gestart ben.
    Ben heel benieuwd naar het telefoontje van vandaag. Heb echt doemscenario's in mijn hoofd dat daar heel veel onrijpe eicellen tussen zaten en het resultaat van de bevruchting dus teleurstellend zal zijn... Dat het maar rap middag is...
  • OEF! 24 Bevruchte eicellen. Vrijdag weet ik hoeveel er gaan ingevroren worden om dan nog max 6 weken te wachten op de uitslag van de pgd....
  • 24 is zeker niet slecht!!! Duimen voor veel eskimootjes en zo leef je van fase naar fase...
  • Daar ben ik me van bewust smile.gif is meer dan een mooi aantal om te starten. Morgen hoor ik hoeveel er nog overblijven.. nervous.gif

Ik snap wel volledig waarom ik nog thuis zit. Zonet mij gedoucht en de was weg gelegd, de vensters op de slaapkamers open gezet. En ben al buiten adem. surprised.gif van zodra ik mij neerzet en rustig hou is dit wel gedaan. Dus mij zorgen maken doe ik niet. Maar heb het duidelijk onderschat... zo een overstimulatie.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld