start IVF - steun en ervaringen

• @Sterretje3 Ik hoop echt dat deze gewaarwordingen die je voelt nieuws mogen betekenen!!
    Ik heb wel al ondervonden dat mijn lijf mij zo vreselijk voor de gek kan houden, maar jij kent je lichaam nog altijd het beste
    Vaak is het typisch...
    De vrouwen die nog niet echt voorbereid zijn op kinderen, die worden heel snel zwanger.
    De vrouwen die zich er helemaal op gaan concentreren, daarbij duurt het langer.
    Nu is het heel moeilijk om er niet bij na te denken, als je dolgraag kinderen wilt.
    Soms denk ik dat je geest ook een rol speelt in het proces van zwanger worden maar ik kan het gewoon niet van me afzetten..
    Neem jij ook Utrogestan?

• Papillon : ik neem Utrogestan, Prednisolon en Aspirine. Dit om de innesteling op alle vlak te bevorderen. Innestelen op zich is wel geen probleem bij mij maar Door de 9 miskramen wilde de gynaecologe alles op alles zetten.

Ik kan het ook niet van me afzetten, dat lukt gewoon niet.. ik ben nu 6 dagen na TP en ja, ik heb wéér getest en weer negatief.
    Kweet, het is nog altijd sowieso te vroeg wsh maar ik maak mezelf compleet gek.. ik kan er niet meer tegen. Dat wachten is verschrikkelijk.

Ik leef al twee jaar compleet in het teken van een tweede zwangerschap, ik sta ermee op en ga ermee slapen. De kinderwagen staat klaar, kamertje.. het doet zoveel pijn te weten dat we misschien nooit een broertje of zusje aan ons zoontje zullen kunnen geven. Hij vraagt zo vaak wanneer er nu eindelijk een baby in mijn buik zal zitten...
  • @sterretje3 ik begrijp je volledig!! maar, als mijn negatieve bloedtest 6 dag na TP geen reden was voor de dokters om te zeggen dat de poging mislukt was, dan wil dat toch zeggen dat het bij jou ook nog kan ? Vertrouw op je super innestelingscapciteiten. Je hebt er genoeg mee afgezien, het mag nu ook wel eens meezitten. En deze keer is het embryootje goed !

@Papillon 7 teruggeplaatste embryo's zonder een innesteling... daar word ik toch ook stil van.. Wat zegt jou gyneacoloog ervan ? Ons hadden ze verteld dat als we een goed embryo (dag 5 + PGS ok) zouden hebben dat dan de innestelingskansen zeer groot zouden zijn. De belangrijkste reden van niet innesteling zou een probleem met het vruchtje zijn? Maar ik kan natuurlijk niet voor jou gynaecoloog spreken. Die kent jou persoonlijke situatie het best. En het wil daarom ook nog niet zeggen dat van de eerste keer lukt, maar met een keer of 3 - 4 verwacht je dan toch wel resultaat. Heb jij ook dag 5 embryo's ? Doe jij ook PGS? Ik las dat ze geen reden konden vinden bij jou ?

@kelly dank voor de steun. Hoe gaat het bij jou? heb je al een nieuwe bloedname gehad ?

Zelf ben ik vandaag iets rustiger, (al vraag ik mij af voor hoe lang..). Heb ook een dagje verlof genomen want ik liep tegen de muren op op het werk. Vanmorgen opgestaan en geen ongi krampen meer, ook niks van bloedverlies te merken (was er gisteren echt van overtuigd dat de ganse binnenkant van mijn baarmoeder er uit zou vloeien vandaag). Enkel barstende hoofdpijn eigenlijk.. Vreemd... begin nu wel stiekem weer te hopen (oh wat haat ik dat toch), al is het wel heel laat na de terugplaatsing (meer dan een week ?). Waarom kunnen die dingen nu niet duidelijker zijn...
    Ik denk dat ik zaterdag een test probeer te doen... weet het nog niet goed... zondag dan bloedafname, al dacht ik dat ze aan de telefoon verlaat hadden naar maandag, moet nog eens terugbellen...
  • @keesje: ik hoop dat je zondag een positief resultaat zult hebben is soms moeilijk want je eigen lichaam kan je voor de gek houden.
    Morgen terug eens bloedafname dus hoop dat alles goed gestegen is, en deze avond acupunctuur als ondersteuning baadt het niet schaadt het niet zeker. Had begin deze week nog is een testje thuis gedaan en er was nu wel een dikke streep te zien dus duimen maar.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld