Geen menstruatie/negatieve test

• Geen menstruatie/negatieve test

Hey dames,
    Zoals de titel al zegt . .
    Maar ik zal eens heel men verhaal doen.
    Wij zijn ondertussen al een jaar aan het proberen voor een kindje maar zonder
    positieve uitkomst. Ik ben heel onregelmatig. Soms cyclussen van 29 dagen soms in de 30 dagen
    En zelf al eens een cylcus van 44dagen .. pff ..
    Heel lang wachten dus iedere keer. Wel nu zit ik weeral aan dag 39 , Onlangs getest en
    weer een negatief resultaat cry.gif . Maar ik voel al zeker 1 week als het geen week een half
    is menstruatiepijn .. alleen komt het maar niet door. Iemand hier ervaring mee?
    Vanaf volgende maand mag ik wel met clomid starten om wat regelmatiger te komen en pregnyl spuit dusja...
    Alleen de hoop is er en zal er altijd wel zijn het doet zo'n pijn iedere keer want iedereen rondom ons
    lijkt wel zwanger te zijn en ze weten dat wij al lang proberen.
    Iemand gelijke ervaringen ? Of een beetje steun is altijd welkom. Oja mijn man zijn zaad is gelukkig wel in orde om natuurlijk zwanger
    te kunnen worden. Het maat alleen heel lang op zich wachten.
    Lieve groetjes
    Lotte 22 jaar
  • Hey Lotte,
    Eerst en vooral dikke virtuele knuffel. Je hebt nu na een jaar het gevoel dat het zwanger proberen worden zwaar begint te wegen en dat het niet zo romantisch is als je eerst gedacht had. Dit is zo herkenbaar voor mij (en nog vele anderen op dit forum). Bovendien word je geconfronteerd met zwangerschapsaankondigingen in je omgeving wat op dit moment heel pijnlijk kan zijn voor jou (ook zo herkenbaar!)
    Als ik je verhaal zo lees, heb ik er echter absoluut goede moed in voor jou. Het zaad van je man is in orde, en jij mag binnenkort starten met clomid en pregnyl wat jullie kansen opmerkelijk zal verhogen. Dus houd er zeker de moed in. Dit wil niet zeggen dat je niet even een baalmomentje lag hebben nu. Dat mag zeker wel en dat hoort er ook gewoon bij.
    Wat je huidige cyclus betreft: als ik het goed begrijp is je langste cyclus tot nu toe 44 d. Je kan dus best over enkele dagen nog eens een testje doen en als deze negatief zou zijn en je hebt nog steeds je regels niet, dan stem je best even af met je gynae of huisarts. Zij kunnen bloed prikken en daaruit afleiden of je een eisprong hebt gehad en waar je ongeveer ergens zit in je cyclus.
    Veel succes nog, en er vooral in blijven geloven, jullie moment komt nog! smile.gif
  • Dag Lotte,
    Heb je ondertussen duidelijkheid?
    Ik heb niet zo ervaring met overtijd gaan en onregelmatige MS.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld