clomid

• hallo,

gisteren zat ik aan dag 41 van mijn cyclus, ik had een afspraak gemaakt bij de gyn?, en die zei dat ik geen eisprong had gekregen! dus dat zal wel vaker gebeurd hebben bij mij! want voor ons zoontje senne hebben we zeker ook een jaar moeten proberen, als het niet meer is! ze heeft dan clomid voorgeschreven, om meerdere eisprongen te hebben! wie heeft hier ervaring mee, en zijn jullie er rap zwanger mee geraakt??
    verder is alles inorde bij mij!!!

vele groetjes en hopelijk krijg ik veel reacties

content.gif bigsmile.gif

byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
  • hoi ik ben gisteren naar de gyn geweest en heeft voor mij ook clomid meegegeven en pregnyl ben nu ook al een jaar bezig en wil ook maar niet lukken. en heb al testen laten doen bij mij was alles goed en bij mijn vriend ook.
    hoop dat het nu gaat lukken.

groetjes

ben ook benieuwd dat er meisjes zijn die zo zwanger geworden zijn.
  • hoi ikke,

wat is pregnyl dan?

vele groetjes wink.gif

ik thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif voor je dat het snel lukt, maar heb gehoord dat de meesten na een maand of 2 in verwachting zijn bigsmile.gif

xxx
  • hoi mama21

pregnyl dient om de volgroeide eicel uit het eiblaasje te laten komen. en is een spuit en dat medicijn wordt per injectie in de spier gegeven.

groetjes
  • mama 21 hoelang zijn jullie nu al aan het proberen?
    hoop dat het bij jullie ook snel lukt.

zal ook thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif voor u ze.
    en heb ook al kaarsjes branden zal er ook 1 voor u branden.
  • hallo mama21 en ikke

Ik kom eens even mijn verhaal vertellen.

Ikzelf heb PCO en heb dus geen automatische eisprong. PCO is bij mij vastgesteld in december 2004 en ben dan in januari begonnen met duphaston, clomid en pregnyl.
    Heb in totaal 4 cyclussen gedaan en was dan uiteindelijk zwanger. In mijn vierde cyclus nam ik 3 pilletjes clomid in combinatie met een antidiabeticum (dient om de clomid beter te laten aanslagen) en had ik 2 rijpe eicellen. Dan een inspuiting gekregen met pregnyl om de eicellen te laten springen en 2 weken later wist ik dat ik zwanger was!
    Het kan van de eerste keer lukken en het kan ook langer duren.. De dosis clomid bouwen ze per keer op.. Het kan zijn dat jullie met 1 pilletje al resultaat hebben.
    Ik ben op 10 januari bevallen van een prachtige dochter!! Echt een succesverhaal dus..

Ik duim voor jullie!!

Tina en Noor
  • Hallo Mama21, ikke en tina.
    Ik ben ook deze maand gestart met clomid en cyclocur. Cyclocur dat is iets zoals de pil maar dan zonder anticonceptie. Normaal krijg ik dan men regels op 28 dagen. En rond dag 14 je eisprong.
    Vind het echt spannend. Op eventuele symptomen kan ik mij niet basseren want dat kunnen ook bijwerkingen zijn van die pilletjes. Het succesvberhaal van Tina geeft me wel hoop, mercikes h?.
    Wij zijn reeds 10 maanden bezig. De druk ik is nog niet zo hoog maar nu begint het wel. Heb al testen ondergaan en bij mij en men ventje is alles in orde. Buiten men eisprong dan;
    Ik hoop mee voor jullie dat het snel lukt thumbup.gif thumbup.gif

Hebben jullie bijwerkingen van die clomid?

Groetjes
  • Emy , de bijwerkingen die ik had was dat ik 's nachts enorm veel transpireerde.. En soms wel zo wat last van schommelingen in mijn humeur. Maar voor de rest viel dat eigenlijk heel goed mee altijd.. De laatste keer was wel de moeilijkste omdat ik dan ook het meeste last had van de bijwerkingen h?..

Groetjes
    Tina en Noor
  • hallokes meisjes

ikke, we zijn nog niet lang bezig, ponder.gif omdat senne nog maar 7 maanden is, maar ik wilde er trug aan beginnen omdat we lang geprobeert hebben om in verwachting te geraken van senne!! down.gif daarmee ben ik gisteren eens gaan praten met mijn huisarts die vertelde me dat ik weinig vrouwelijke hormonen maak, en zo soms geen eisprong heb! daarmee hebben we dan clomid besproken, enzo ben ik erachter geweest content.gif momenteel zijn de devil.gif op bezoek,maar kga blij zijn dat ik met diene clomid mag beginnen, heb me eens laten pendelen, en die wist me te vertellen dat er een bevalling gaat zijn in oktober of november, dus als ik het moet geloven, zal diene clomid wel goed zijn best doen bigsmile.gif nog een geluk dat er zo'n middelen zijn <3

tina, ja je hebt idd een succes verhaal, ben blij voor jou dat alles dan goed inorde is gekomen, en een pracht dochtertje op de wereld gezet heeft content.gif

emy ik thumbup.gif voor je, dat jullie ook vlug een kleintje mogen verwelkomen bigsmile.gif

al? tot de volgende tongue.gif

groetjes from me en senneke angel.gif

byeeeeee
    <3
  • heb mij hier ook eens laten pendelen en alles is niet uitgekomen er komt nog 1 maand dat ze gependeld hebben en dat is maart ik hoop dat het waar is dan heeft het bij mij ook geholpen. (heb mij zo een 8 maanden geleden laten pendelen)

en tina bedankt he jij geeft mij ook hoop. en hoop is het enige dat wij nu niet mogen verliezen he.

mama21 als wij zwanger geraken en het kindje is er gaan wij ook direkt voor het volgende gaan. maar hoop stiekem dat het een tweeling is.

Emy weet nog niet of ik bijwerkingen van clomid heb. begin er pas mee binnen 2weken aan moet eerst mijn ongi krijgen. heb jij er last van.

groetjes ikke
  • mama21 bedankt voor compliment h?.. Vind mijn dochter echt wel een mooi kindje mja.. Dat vindt iedere mama h?..
    Laat ons hopen dat de pendel gelijk krijgt h?. Het moet inderdaad niet te lang duren want het is niet gemakkelijk om er altijd in te blijven geloven als je geen resultaat hebt.. (was bij mij toen ook zo)

Ikke, het is inderdaad heel belangrijk dat je erin blijft geloven. Ik geloof echt dat de geest en het lichaam met elkaar in verbinding staan dus positief blijven h?!

Ikzelf wil ook niet te lang wachten om aan een tweede te beginnen hoor! Het moederschap bevalt me prima en ik weet niet hoe lang het de volgende keer gaat duren h?. Ik heb wel geluk gehad dat het niet al te lang geduurd heeft..
    Nu wacht ik in spanning af of dat mijn lichaam zich toch nog vanzelf herpakt want het is altijd mogelijk met PCO dat je hormonen ineens wel goed staan h?.
    Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte (als dat mag natuurlijk)
    Als jullie het lastig vinden dat ik hier altijd maar positief zit te doen dan moeten jullie het zeggen h?.. Ik ben nog altijd in de roes van het moederschap .. Maar wil jullie toch graag helpen met tips en naar jullie luisteren.
    Het zal immers niet zo lang duren eer ik ook terug aan de clomid moet als het vanzelf niet goed komt h?.. We zitten in hetzelfde schuitje.

Groetjes
    Tina en Noor
  • Hey Allemaal,
    Ik denk dat ik ook direct zou verder doen voor een tweede. als de kindjes dan groter zijn hebben ze toch veel aan elkaar h? en dan gaat het allemaal in ??n keer mee door. Ik droom nochtans van een groot gezin (4 kinderen) maar we zullen eerst maar zien wat 1 geeft (als het lukt tensminste)Ik zou ook graag boven op 2 eigen kinderen 2 adoptie kinderen willen maar daar is men ventje niet voor te vinden. Tenzij we er zelf geen kunnen krijgen, dan wil hij wel adopteren.

Ik heb al drie dagen enorm veel last van zweetaanvallen 's nachts. Doe bijna geen oog dicht, echt vervelend maar neem het er wel graag bij. Tis voor het goede doel h?. En voor de rest heb ik bijna geen bijwerkingen. Moet je bijwerkingen hebben. Soms denk ik als ik het niet voel werkt het ook niet maar die redenering is misschien niet juist.

En Tina, ik vind het helemaal niet vervelend om jou postieve berichtjes te lezen. Daar wordt ik zelf ook vrolijk van.

Groetjes
  • tina ik vind het ook niet vervelend hoor. jij geeft mij wat moed. dat het ook zo kan lukken. hoe lang heb jij de vorige keer moeten proberen voor het gelukt was?

emy wel lastig zo een zweetaanvallen. moet jij clomid ook maar 5 dagen pakken? en mijn gyn zei dat je bijwekingen kunt hebben en niet ligt van persoon tot persoon.

mama21 wanneer moogt gij met clomid beginnen ik mag al beginnen 3 dagen na mijn devil.gif

ik zelf wil 2 kinderen of 3 en wil ook dat ze direkt na elkaar komen. maar weet niet of dat direkt mag moet je baarmoeder dan niet eerst hestellen? daarom hoop ik dat ik ineens een tweeling heb. dan ben ik er in eens van af.
    en als ik niet zwanger kan worden wil ik zeker kindjes adopteren.

groetjes ikke
  • Ja ik moet ook 5 dagen clomid nemen vanaf de derde dag van men cyclus.Ik heb wel gehoord dat je dat maar een aantal maanden mag nemen maar daar heeft men gyn. niets over gezegd.
    Een tweeling zou ik ook wel zien zitten. En met clomid is de kans op een meerling groter h? bigsmile.gif

Ik denk wel dat je direct na elkaar mag zwanger worden maar zolang je borstvoeding geeft ben je minder vruchtbaar heb ik gehoord.

Toeteloe
  • mijn gyn heeft gezegt dat ik de eerst 2 maanden clomid moet nemen dan een maand niet en dan weer 2 maanden. en dat het dan niet gelukt is gaat hij over naar iui.
    ik ben zelf 1 van een tweeling heb er zelf al meer kans op en nu met clomid nog meer.

groetjes ikke
  • hoi mag ik er ook bij

ben ook een meisje van 21 jaar en nu iets meer dan een jaar gestopt met de pil. en mag nu ook als ik mijn devil.gif krijg beginnen met clomid en pregnyl.

groetjes vivi
  • ikke, ik heb eigenlijk niet zo lang moeten wachten hoor. Na ongeveer 5 maand was ik zwanger. Heb maar 1 keer reactie gehad met clomid en was dan ook gelijk zwanger dus.. Heb wel geluk gehad want moest het van de eerste keer niet gelukt zijn..

De kans op een tweeling is er idd h?! Maar bij mij is het niet het geval geweest. Had zelfs 2 even grote eicellen en toch is er maar een van bevrucht.. Allemaal raar als je erover nadenkt h?! Heb me altijd al afgevraagd wat er met mijn tweede eitje wink.gif gebeurd is..

Vivi, je bent zeker welkom hoor!

Groetjes aan iedereen!

Tina en Noor
  • ja raar he vind het nu wel spannent. nu je zo elke keer naar de gyn moet weet je vanaf de eerste dag wanneer je zwanger bent. dan kun je later zeggen tegen je kindje die dag ben jij gemaakt. hoop dat het de volgende keer van de eerste keer lukt bij u.

kan al niet meer wachten voor ik begin met clomid.

vivi welkom wij beginnen ongeveer samen met clomid.

groetjes ikke
  • heykes dames,

ikke ik heb momenteel mn devil.gif maar zodra ze gedaan zijn mag ik beginnen met die clomid, dus ik denk ongeveer zaterdag, en dan klussen dat de pannen van het dak vliegen bigsmile.gif bigsmile.gif

hey vivi je bent zeer welkom op ons clomid forumpje wink.gif bigsmile.gif

emy hoe gaat het ermee? wink.gif

tina, je bent nog rap zwanger geraakt met clomid, je hebt geluk gehad, vind da tof bigsmile.gif

toedeloe en ik wens jullie allemaal een kinneke toe in 2006 thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif wink.gif
  • Hey allemaal,
    heb steken in men buik, misschien men eisprong. Volgens men banner zou dit kunnen kloppen maar als ik op men lichaam afga denk ik dat ik men eisprong vorige week al heb gehad. Maar men lichaam is voor mij wel een raadsel.

Hey mama 21, succes met de clomid. Hopelijk slaat hij aan en heb je niet te veel bijwerkingen. Moet jij op controle tijdens je cyclus? Ik niet, vind dat wel spijtig. Ik weet dus niet wat de clomid doet bij mij.

welkom vivi, wat is de reden dat jij clomid neemt. Ik had super lange cyclussen omdat ik geen eisprong heb. Nu hopelijk dus wel.

Hey ikke, bij mij is de procedure hetzelfde. 2 maanden clomid, dan een maand niet, en weer 2 maanden clomid. Van iui heeft hij nig niets gezegd.

Hey Tina, jij hebt pco. Hoe stellen ze dat vast? Heb je dan steeds cysten op je eierstokken? Ik heb een hsg laten doen en die was goed.

Hey waarom maken jullie geen banner aan, dat is heel gemakkelijk en leuk voor jezelf en dan kunen wij ook goed volgen hoe de zaken staan.
    Ik kijk er al naar uit waneer ik men banner kan aanpassen met een babietje op en met de tekst ...weken zwanger.
    Ben jaloers op iedereen met zo'n banner.

Groetjes
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld