Clomid, pregnyl en utrogestan. Wie nog?

• @Chymiri balen dat de eerste niet gelukt is, ik duim voor poging 2! hug.gif

xxx
  • @Chymiri
    Goed dat je nu kan starten met clomid. Hopelijk wordt ronde 2 een succes!

Ik ben net terug van gynaecoloog. Ik mag vanavond nog de pregnyl zetten.
  • @Nr3 bedankt
    @Sara_Sara hopelijk voor jouw ook een goede ronde, duim voor je.

Ja idd op naar ronde 2, spannend weer
  • @Sara_Sara spannend! weeral in de helft sé!!! aftellen kan bijna beginnen smile.gif

xxx
  • Lieve dames, hier ben ik weer met een vraag.Deze ochtend op 13dagen na Pregnyl 5000 test gedaan en dus 12dagen na iui en daar staat voornamelijk op de kruidvat 2/5€ een minilicht tuurstreepje. Je moet het echt in alle bochten richtingen;lichtinval houden om het te zien... Kan er geen foto van nemen want daar zie je niets op.... Ik ben bang dat dit van de pregnyl is, aangezien het zo licht is? Iemand een idee?

xxx
  • @Nr3
    Normaal zou de pregnyl al wel uit je lichaam zijn.
    Misschien is het streepje zo licht omdat het nog heel pril is en de hcgwaarde nog niet zo hoog is...
    Vanaf wanneer mocht je testen?
    Ik hoop alvast dat het positief is!
  • @Sara_Sara heb daarnet nog eens test gedaan met kv 2/5€ en was niets meer op te zien en dan die early van kv was ook niets op te zien. Zal dan toch nog een restant pregnyl geweest zijn zeker? xxx
  • @Nr3 die kans is heel groot dat het nog van de pregnyl is, had ik dus ook.
    Beste is om te wachten tot je NOD hoe moeilijk het ook is wink.gif
  • @Chymiri echt? ook nog na 13dagen? xxx
  • Na pregnyl is eisprong +- na 36uur.

En je mag tellen dat het elke 24u halveert

Dus te vroeg testen heeft weinig zin want kan elke keer een foutieve test zijn.

1 = 5000
    2 = 2500
    3 = 1250
    4 = 625
    5 = 312,50
    6 = 156,25
    7 = 78,12
    8 = 39,06
    9 = 19,53
    10 = 9,76
    11 = 4,88
    12 = 2,44
    13 = 1,22
    14 = 0,61
  • @Chymiri ja, omdat je toch vaak leest dat het er echt na 10dagen uit is... De keren dat ik hormoonstimulaties hebt gebruikt, blanco op dag 11 ten laatste en dan nu dag 13? nooit op dag 11 een pos. kv test gehad, enkel action... Lastig hé, maar je zal wel gelijk hebben! Moest het pos. zijn, dan had ik waarschijnlijk al lang een duidelijkere test denk ik.. (Mijn gyn had ook gezegd als je op dag 13 pos. test hoe klein dan ook dat het niet pregnyl is, maar ja?)

xxx

• @Nr3 vond dit op een ander forum, is al veel over geschreven en dan komt dit lijstje langs.

Ga duimen dat je toch een positieve test mag hebben thumbup.gif
  • Juist terug van de FM echo, beetje teleurstellend, aan ene kan was een eiblaasje zichtbaar van 29mm dit is veels te groot dus gyne denkt aan een cyste, en aan andere kant een van 12mm dat is net te klein, normal moet die op dag 12 al 14mm zijn, Bloed moeten laten afnemen en rond 16u bellen om te horen of er cyste zit of een vol eiblaasje. En dan eventueel spuit pregnyl laten zetten over een paar dagen als het andere eiblaasje wat groter is.

Net bericht gekregen dat we toch de pregnyl mogen laten zetten, bloed was goed, dus hier aan het klussen
  • @Chymiri
    Ooh goed dat je de pregnyl mag zetten!
    Veel succes!
  • @Nr3 Om nog even terug te komen op die pregnyl ik teste op dag 15 na pregnyl nog positief. (Wel pregnyl 10 000)
    Hoe is het nu verder met je ? Hoe was de test na Nod?

@Chymiri ik duim mee voor de ronde !

Even update van mezelf, heb deze week op controle gemoeten bij de gyn na de bevalling van ons meisje Liv*
    Even vreesde ze dat er een placentarest was achtergebleven maar hcg stond wel degelijk op 0 dus dit is uitgesloten.
    Wel heeft ze iets (een witte vlek) gezien in de spier van mijn baarmoeder. Heb hiervoor vandaag een mnr scan moeten laten doen om te zien wat het is. Komende dinsdag weet ik hiervan het resultaat.
    Ondertussen moet ik een maand ‘verplicht’ aan de pil, gyn denkt dat na die 22 dagen pil en maandstonden mijn baarmoeder eens goed ‘gekuist’ zal zijn...
    Manlief en ik hebben dan deze week ook besloten dat we vanaf maart 2018 terug willen starten met een 2de IUI ronde. Ik was van ons Liv* uitgerekend op 14 maart en wil graag eerst die datum voorbij zijn voor we aan een nieuw hoofdstuk kunnen beginnen.
  • @Evy heel veel sterkte met dit alles

Hier wat pijn in mijn buik, wss de eisrpong, zaterdagavond om 20u is de spuit pregnyl gezet, dus hopelijk over een 2 weken een positieve test, gaat weer moeilijk zijn die tijd af te w88 en toch niet eerder stiekem te testen......
  • @Evy
    Veel sterkte! Xx

@Chymiri
    Ja, dat wachten is verschrikkelijk! Ik duim alvast voor een positieve test!

Ik heb vandaag getest en jammer genoeg negatief sad.gif vandaag weer zo'n baaldagje...
    Nu m'n ms afwachten en dan afspraak maken bij gyne voor mijn spuitjes. Ik zie tegen dat prikken echt wel op. Heb nog niet lang m'n enorme angst voor naalden overwonnen zonder flauwvallen...
  • @Evy veel sterkte met alles meid...

Hier ook even een update ... Ik had 9j terug een implanon laten zetten... toen ik hem 3j later hem wou laten uithalen was ik zo hard verdikt dat ze hem niet konden vinden. Gelukkig ben ik al dat overgewicht nu kwijt. maar toen wij aan kindjes begonnen verzekerden ze (3 verschillende gyn) me dat de implanon mocht blijven zitten het zou geen effect meer geven.
    Na 2j proberen, 3iui pogingen, 3 miskramen ben ik naar mijn vorige huisarts geweest en mijn verhaal gedaan. Hij zei me dat de implanon nog hormonen kunnen afgeven, ze weten niet hoeveel en hoelang maar het kan! Het moest er onmiddellijk uit .. zo gezegd zo gedaan ... nu een week later is alles anders ... Ik heb terug puistjes(had ik vroeger ook last van tijdens ovulatie periode en ms) en ik voel gewoon dat er iets anders is.. heel moeilijk uit te leggen! Ben vooral ook wat boos op die gynaecologen die me verzekerden dat het geen kwaad kon. Door hun heb ik me 2 j zo slecht gevoeld elke x die me voorkwamen, al die keren dat je die hormonen moest nemen en die behandelingen voor niets 😭😭! Maar bon wat gebeurd is is gebeurd hopelijk kunnen we nu alleen maar vooruit en worden wij snel blij gemaakt met een wondertje 😍
  • @Sara_Sara jammer van de negatieve test, hopelijk volgende ronde wel positief he

@Lina041980 jeetje zeg wat een @^%&*^% van gyne snap heel goed dat je kwaad bent je zou voor minder, veel tijd verloren op deze manier. Hopelijk lukt het nu snel

Ik nog steeds wat last van mijn buik na mijn ei, geen idee wat het betekend zullen wel zien. Tis gewoon wat zeurende pijn die er af en toe is, dus niet constant
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld