Clomid, pregnyl en utrogestan. Wie nog?

• @Meow Alles was ok. Alledrie tussen de 2,6-2,75 cm. Dank ke
  • @louise2017 top! En blijft het bij 3 dan of moet je gewoon nauwer opgevolgd worden omdat ze met zn drietjes zijn?
  • @Meow op 12w uitgebreid onderzoek in Uz Jette.
    Ze adviseren reductie naar 2 om verschillende redenen. (Risico's mama, extreme vroeggeboorte,...)
    Midden september weten we meer.
  • Het doet deugd om jullie verhalen te lezen en te weten dat je er niet alleen voor staat. Zeker ook fijn om te lezen dat zwangerschapstesten positief zijn, geeft me hoop.

Wij zijn momenteel 1,5 jaar aan het proberen, ondertussen in behandeling voor iui, eerste keer. Morgen moet ik bloed laten trekken en weten we of het gelukt is. Ben al twee weken zó zenuwachtig. Ik probeer om er niet mee bezig te zijn maar gaat gewoon niet.
    Ik vrees dat alles wat ik voel (gevoelige borsten, duizelig, af en toe krampjes) te wijten zijn aan de Utrogestan en dat het resultaat negatief zal zijn. Maar je blijft natuurlijk hopen...

Ik duim voor jullie allemaal smile.gif
  • @leen heel veel succes morgen met de bn ! Ik duim heel hard dat het positief mag zijn voor jullie!
  • @Evy Dank je wel! 🤞🏻
  • @louise2017 je probeert er vast nog niet te veel aan te denken.

@leen_ succes! Waarom doe je thuis geen testje? wink.gif

@evy morgen d-day!
  • Zoals gedacht... een negatief resultaat. Op naar ronde 2! Ik moet toegeven dat de moed me in men schoenen zinkt als ik er aan denk dat ik alles weer van 0 moet opstarten. Betrap mezelf er op dat ik er ook niet meer echt in geloof. Al weet ik dat ik positief moet blijven. Ik had nooit gedacht dat het allemaal zo moeilijk zou gaan, en zo niet-romantisch zou zijn... Binnen enkele dagen vind ik vast weer terug moed om verder te gaan, zoals iedereen na weer een teleurstelling.
    Sorry voor de negativiteit, moest het even kwijt.
  • @Meow In tegendeel. Dat is iets wat dag en nacht speelt en we zoeken er zoveel mogelijk over op om een gegronde keuze te kunnen maken.
    Het is helaas geen optie om dat idee even 'weg te denken'

Succes met je echo vandaag! Jij ook @Evy !
  • @louise2017 ja bij nader inzien is het idd wss moeilijk weg te denken. Ik ben er zeker van eat jullie er samen zullen uitkomen. En sowieso heeft elke beslissing een reden. Ik wens je alvast veel succes ermee. We hebben een klein boontje gezien met een hartslag, echt prachtig. Ik was wel 3 dagen minder ver dan ik dacht, gisteren 6w5d. En ik ben dus uitgerekend op de verjaardag van mijn mama (20 april), wat ik heel fijn vind om het zo aan haar aan te kondigen. Op 16 september mag ik terug voor een echo.

@leen_ nu nog niet panikeren meid, je bent pas begonnen nu met iui en dat verhoogt je kansen, en hoe alleen je je ook voelt, er zijn zo veel mensen bij wie het moeilijker gaat. Idd, nu even goed balen en wenen en dan direct voor een nieuwe ronde met nieuwe hoop. Ik was het ook echt beu om niet anders te kunnen dan er elke dag mee bezig zijn, en plots lukt het toch! Bij @evy van de eerste keer, bij mij van de 2e keer. Ik kan je zeggen dat ik ook heel veel hoop op die 1e ronde had ingezet, en dan ook de hoop was verloren. Maar niet panikeren het lukt echt wel!
  • @Meow Bedankt voor de bemoedigende woorden. Ondertussen gestart met poging 2, dit keer minder Pregnyl wat hopelijk ook betekent dat er ook geen follikels meer moeten geprikt worden. Ondertussen voel ik dat ik het wat meer van me af kan zetten, ik had inderdaad heel veel hoop op die eerste poging gezet zoals je beschreef...
    Wat fijn dat de echo goed gegaan is en dat jullie jullie kindje hebben kunnen zien. Geniet van je zwangerschap! Hopelijk niet te veel last van kwaaltjes.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld