Clomid, pregnyl en utrogestan. Wie nog?

• @louise2017 ah eindelijk wat goed nieuws! Kan snel gaan dus vanaf nu!
  • @Meow Ik hoop het... vorige keer ei tem 14mm maar dat werd niks (bloed stond toen ook niet goed) nu bloed dus wel goed maar vele kleintjes die aant rijpen zijn...
  • Dank je @Meow ik had het al gevraagd bij de inseminatie maar dat was toen een andere gyn en die zei van neen heb je niet nodig... maar bij de volgende folikelmeting ga ik het toch vragen want zoals je zegt als het geen kwaad kan waarom dan niet ...

We proberen het nog deze maand en dan een maandje pauze want dan zijn we op vakantie zal misschien eens deugd doen.. Het is geen gemakkelijke weg geweest...
  • @Lina041980 oh meid dikke knuffel ! Heb maar eens een baal dagje vandaag en hopelijk vind je morgen terug de moed om aan de nieuwe ronde te beginnen !

@Louise2017 ah goed nieuws dat je bloedwaarden goed staan, komaan eitje groei maar goed !! wink.gif
  • Man man... Zaterdag moesten we naar een bbq met tombola. Wat win ik? Een slabbetje. Zondag weer naar een bbq, kreeg megaveel buikpijn en we moesten echt naar huis, zegt de gastvrouw: ale mss heb je binnenkort wel goed nieuws? Daarnet vroeg een mevrouw aan mij "voor wanneer is het?". Ik vertel dat aan mijn collega en die zegt: awel ja ik bekeek je daarnet in profiel en ik dacht het ook maar durfde het niet vragen.

Hier word ik echt niet blij van.. Echt rotte hormonen.
  • heb het ook al gehad... 2 collega's (ander departement) die me feliciteerden... buik stond toen nogal gezwollen na hsg...
  • @louise2017 das echt om te huilen e... en dat is hier nu al dag na dag iets. Ik voel me echt slecht in mn vel nu.
  • @Meow oh dat is echt niet fijn zeg, knuffel !
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld