Clomid, pregnyl en utrogestan. Wie nog?

• Ik kom hier ook terug schrijven whieee!!
    Nog een vierde laatste baby'tje.. we gaan eerst nog zo 2maanfen proberen om dan wrs over te stappen naar clomid en pregnyl. Een ronde of 3 en dan overschakelen op menopur.. we zullen wel zien, we genieten ondertussen van ons gezin!!
    Hopelijk mag hier iedereen snel zwanger zijn ik weet wat het is om geduld te moeten hebben
  • @Mammie4 welkom ! Wauw wat gaat dat een gezellige drukte zijn met 4 kindjes smile.gif
    Heb je bij je eerste drie kindjes ook clomid/ pregnyl en of menopur moeten gebruiken om zw te raken ?
    Veel succes allesinds !
  • @Evy nee pas bij Anna* moeten gebruiken omdat mijn lichaam niks meer deed en bmhslijmvlies altijd heel dun was. Ook toen op accupunctuur overgestapt en na 3beurten was ik zwanger van ons Mia en das zon schatje 😉
    Heb ook nog een doos menopur liggen dus ik moet die rompslomp van papieren en acceptatie niet meer direct hebben.
  • Ik heb nog een vraagje voor jullie ! Ik zou 02/05 moeten testen. Nu mijn mama wordt 29/04 jarig (50 jaar!) en ik zou dit heel mooi vinden om het dan te zeggen! Maar zouden jullie zo al op voorhand testen? Zo ja, kan dit met de gewone testen kruidvat of clearblue ?
  • @Rebeccatje ik zou dan de voorkeur geven aan een sensi test want is toch 4-5 dagen voor nod.
    En zeker met ochtend urine testen.
  • @Evy danku voor de tip! Zou jij het al doen of zou je gewoon afwachten en op een later moment zeggen ?
  • @Rebeccatje persoonlijk zou ik wachten tot aan nod, omdat ik zelf altijd zeer teleurgesteld ben bij een negatieve test, en als ik dan erna naar een feestje zou moeten zou ik toch niet in party mood zijn. En als je dan vroeger test kan het alsnog gewoon te vroeg zijn, loop je daar ook de ganse dag mee in je hoofd . Allé zo ben ik hé, al hoop ik vurig voor je dat het positief is.

Maar jij moet doen waar jij je goed bij voelt, als je wil testen test gewoon.
    En je mama zal eender wanneer dol gelukkig zijn als je verteld dat je zw bent ! wink.gif
  • @rebeccatje enkel jij kan beslissen wanneer je (hopelijk) goed nieuws verkondigt. Ik persoonlijk zal het niet aan de familie vertellen vooraleer er een kloppend hartje is. Ik heb al te veel gehoord en gelezen. Maar als jij vindt dat dat het juiste moment is (als je posi test), dan moet je dat doen he!

Ik lag daarnet even dubbel van de menstruatiepijn. Nu is het terug dat "kloppend" gevoel in mijn lies. Heel ambetant dat ik mn precieze nod niet weet. Hoe gaat het nog met de rest?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld