binnenkort starten met IVF

• @LeenF Super, al een heel goede start!!!! Duimen draaien hier volop!!!!!!!

@mirakeltje hoe is het met jou, lang niets meer gehoord...

@Babywish kan jij wat genieten?
  • Net tel gehad van het ziekenhuis, al geluk dat ik zat, want dit ben ik niet gewoon van enkele jaren terug: van de 13eicellen waren er 11 goed, en 7 bevrucht, 3j tetug nooit meer dan 2 bevruchte gehad. Omdat er zo veel zijn, pas zaterdag terugplaatsing om te zien welke de beste is, 3j terug steeds op dag 3.
    En weet je wat, deze embryo's zijn allemaal met vers zaad gemaakt, 😊
    Pff amai, ik had al blij geweest met 2 bevruchte, haha,
  • SUPER!!!!!!!! Hoe het toch plots zo anders kan zijn he... (Wij januari 2014 boodschap dat eigen kinderen er niet in zaten voor ons... september 2017 zit de achterbank hier vol se...)

En jullie nu op die positieve lijn verder...!!! Fingers crossed...
  • Oooh dat is toch zalig hé 😍 Hier had de fertiliteitsarts ook eerst gezegd met donorzaad, en zie nu..
  • @LeenF wow mooi resultaat! Nog 2 dagen en tp. Dan beginnen die vermoeiende ww...

@mienisback leuk om horen dat kleinste meid zo goed doet, dan kan je toch extra genieten he.

Hier nog steeds erg moe en veel getrek in baarmoeder. 30 oktober volgende echo, aftellen dus.
    Maar denk dat wel goed zit eerlijk gezegd. Alleszins heb ik bij 1e zwangerschap niet zo afgezien als deze tot nu toe 😩 echt geen energie.
    Ook erg emotioneel en snel op mn paard 😂
  • @Babywish die.wachtweek zal wel snel voorbij zijn, is maar een dikke week na de terugplaatsing. Vind het nu vooral spannend dat ik niet weet hoe het met de emmy's is, ben ik niet gewoon van vorige keer. Ik zal blij zijn als het zaterdag is...
    En wat goed dat je je zo goed voelt, ga duimen dat het allemaal goed zit..
  • Hoi dames sorry dat het zolang duurde voor ik iets van me liet horen maar waren aan het verhuizen en was pompaf erna! Deze week heb ik ook mijn kids en wilde er nog meer zijn voor hun dan anders omdat mijn dochter niet zo goed met verandering omkan. Maar ze voelen zich hier al goed thuis. Enkel ik nog nie zo en daar voel ik me best schuldig over...

Ik ben morgen 8w ver en maandag heb ik het hartje horen kloppen samen met mijn gastjes... Het was zalig! Van mijn middelste stiefdochter mag ik de eetstoel en dergelijke gebruiken. Heb hiervan wel verschoten omdat zij heel eerlijk gezegd heeft dat ze het moeilijk heeft met de zwangerschap...
    Ook de opvang is hier al een feit. En eentje net om de hoek... Hoe makkelijk kan het zijn!

Van kwaaltjes heb ik nog steeds niets. Enkel wat sneller moe en zou heel af en toe eens beetje misselijk zijn als je dat al misselijk kan noemen. Wel gisteren van mijn werk gehoord dat ik op medisch onderzoek moet en daarna in volledige werkverwijdering... Daar had ik niet op gerekend om eerlijk te zijn. Zie het niet echt zitten om al thuis te zitten.. Ook financieel zal dt wel zwaar worden vrees ik.

Dit weekend gaan we de families inlichten over de zwangerschap. Ben eens benieuwd. Mijn mama en zus weten het al. Mijn mama vraagt er nooit naar! Mijn zus wel.
    Och ja we zien wel zeker. 20 nov is pas mijn volgende echo en dan ook de nipt test doen.

@LeenF dat is super nieuws voor jullie!! Ik duim ook mee hoor

@Babywish Is nie normaal hoe anders elke zwangerschap is he... Nog een weekje en je ziet je wondertje terug!
  • @mirakeltje blij om je nog es te horen 👍 hoe oud is he stiefdochter dan?
    Je had een oudere vriend dacht ik he?
    Ik kan ook niet goed overweg met verandering. Bij onze verhuis destijds echt half jaar moeten wennen.
    Onze opvang is ook om de hoek, ideaal he 😉
    20 november is nog even. Wanneer doen ze eigenlijk die nipt test?
    Bij mij werd er nog niks van gezegd. 30 oktober echo en ben dan bijna 12 weken.

Ja echt ongelooflijk hoe zwangerschappen kunnen verschillen.
    Heb nu etentje met vrienden voor morgen afgebeld. Zo futloos en mottig voel ik me 😦
    Genietenzit er nog niet in. Hoop dat snel keert, want ik ben echt geen aangenaam gezelschap 😧
  • @Babywish Op 12w kan je NIPT nog doen hoor... Ai ai, het moe zijn, het misselijk zijn, het ongenietbaar zijn... zoooo herkenbaar..., zo niet leuk en tegelijk zooo bevestigend... We duimen dat je je snel toch weer wat beter mag voelen... en je kan genieten van die eerste wriemeltjes in je buik... (zoooo zalig, moest daar een gadget voor bestaan om dat terug te ervaren; ik kocht het onmiddellijk... wink.gif )

@mirakeltje wij moesten ook onmiddellijk stoppen met werken... Ik moet zeggen, ook gezien mijn job vond ik dit wel dik ok (veel agressie, onhygienische toestanden) en ook, ik voelde me toen ook zooo ellendig... dat het me echt wel goed uitkwam... en tegelijk... ik heb er later ook zalig van genoten... ook onze verhuis wat beter kunnen voorbereiden... nog wat kunnen genieten van onze 2 spookjes... Gek he hoe mensen soms op een zwangerschap reageren... We merken dat hier nu ook, veel minder bezoek... maar ineens wel de vraag of we voor nog eentje gaan? Na R. kwam die vraag helemaal niet... strange, strange... en nee, hier komt er geen meer...

@LeenF vandaag je TP, we duimen dat dat wondertje zich zalig wil innestelen... en jij het jaar 2017 ook mag afronden met mooie vooruitzichten!!!!

Hier ca va wel, we beginnen ons lichamelijk steeds beter te voelen... en dan begint het koppeke precies meer op te spelen se... hehe... een vrouw is een vreemd wezen he...: het keizersnede verhaal..., het na al die jaren nu echt afscheid nemen van heel het zwanger worden gebeuren...de opmerkingen van; jullie hebben niet voor een jongen gezorgd om het gras af te rijden die hard aankomen... er is wel een jongen in ons gezin he... Mja... komende tijd maar even me op mezelf terug trekken, wat wandelen in de natuur en gedachten en emoties hun vrije gang laten gaan zekers... Het is zo moeilijk praten met iemand hierover... Nu maandag gaat het ventje ook terug aan het werk... benieuwd hoe we het dan gebolwerkt gaan krijgen... ik kan/mag nog niet heffen, R kan nog niet alleen in autostoel... gaat nog wat geven, maar ok, zal ook wel weer loslopen zekers...

@Stefke1983 hoe is het met jou? Al terug gestart?
  • @Mienisback is vervelend he, dat je niets mag en kan met die keizersnede, probeer het toch maar rustig aqn te doen, en je niet te hard te forceren.. ik hoop hier steeds dat de volgende gewoon natuurlijk kan komen...

Jep jep, vandaag had ik de gerugplaatsing, en weer stond mijn mond open, van de 7bevruchte, waren er nog steeds 7 in de running, wel verschillende qwaliteit, er waren 2 toppertjes, eentje is terug geplaats, het andere gaat in de vriezer, de andere wordt tot morgen nog geobserveerd, misschien nog iets ingevroren, maar met 1 eskimootje ben ik al blij...
    Iemand trouwens ervaring met fortimel voor te herstellen na pick up? Heb 1 dag gehad dat ik geen last meer had, maar nu toch weer veel last... de dokter raadde dit aan voor sneller te herstellen, maandag weer werken dus, effe hopen of het beterd...
  • @LeenF in fortimel zitten veel eiwitten denk ik... raden ze nogal eens aan na PU om overstimulatie of last te verminderen...!! We duimen hier volop voor jullie topperke!!!

Ja zo keizersnede is een merde, zeker met nog 2 grote overactieve spookjes wink.gif, maar ok dat gaat ook weer over he... Ik duim dat jij natuurlijk mag bevallen...
  • En de buikgriep steekt de kop ook nog es op, dat kon er nog bij 😩
    Tem woensdag thuis. Ik moet wel zeggen dat die erg pijnlijke borsten plots verdwenen zijn en ik me verder ook wel beter voel buiten de buikgriep natuurlijk. De nipt test doen ze die automatisch? Want bij ons zoontje bestond dat nog niet.
    Ze kunnen daarmee ookal zien wat het geslacht is dacht ik e?
    @mienisback had jij dit ook van 1 op andere dag beter te zijn en precies symptomen die weg vielen?
    Oh jeetje, meen je dat nu dat mensen zo reageren van dat je geen jongen hebt om het gras af te doen? Ik hoop dan dat die mensen je verhaal niet kennen? Anders erg laag die reactie 👎
    Ja nu wordt het echt een hoofdstuk afsluiten he.

@LeenF wanneer weet je meer? Super nieuws alleszins seg!
  • @Babywish beterschap! Jou symptomen kunnen misschien wat minder of gecamoufleerd worden door de buikgriep?
    Volgende maandag bloedtest.

Vandaag weer terug gaan werken, en gelukkig voel ik me al wat beter, nog steeds mega opgeblazen, en beetje buikpijn, maar het gaat gelukkig...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld