Twijfel

• Twijfel

Dag mama's,

Mijn man zei meer dan drie maand geleden dat hij wou scheiden, het moest liefst zo snel mogelijk gebeuren. Nu heeft hij twijfels of hij echt wel wil scheiden.
    We zijn de hele tijd samen blijven wonen,op eens een weekend apart. Dan kwam hij na enkele dagen ook reeds terug. Hij zegt alleen nog maar voor onze zoon en mij naar huis te komen en niet voor hemzelf. Maar toch blijft hij het elke dag doen, en nooit later dan voor de crisis. Hij gaat ook niet meer weg dan ervoor ,e.d
    Zelf gaat hij ook eens niet een tijdje weg om te zoeken of dat beter is voor hem,ik heb het zelf al verschillende keren eens voorgesteld. Na enkele dagen keert hij dus gewoon terug.
    Ook moet ik er niet over praten,of toch enkele weken niet, over de scheiding, zodat hij zijn hoofd wat rust kan gunnen. Dan zei ik,ga eens paar dagen weg want als je tnuis blijft, dan ga ik erover willen beginnen. Dat wil hij niet.
    Hij voelt nog iets voor mij maar denkt dat het vriendschap is en geen liefde,hij weet het niet.

Wat is jullie mening hierover,mss mama's met gelijkaardige ervaringen,wat moet ik doen of hoe dit aanpakken?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld