Stress

• Stress

De laatste periode ervaar ik heel veel stress. Ik kan niet precies aanduiden waardoor dat het komt, maar het is denk ik een combinatie van factoren (vooral ook combinatie job-gezin). Ik merk dat ik heel veel spierpijn en hoofdpijn heb, heel vermoeid ben en dat ik om het minste kan beginnen wenen. Op het werk voel ik mij vaak een zombie…Ik sta echt op het punt om naar mijn huisarts te gaan, maar weet niet hoe ik het moet aanbrengen. Heb een beetje angst dat ze het niet serieus gaan opnemen. Je ziet het niet aan mij dat ik mij slecht voel.
  • Je hoeft niet te zien dat je slecht bent hé, als jij je slecht voelt moet je op tijd aan de rem trekken. Ik heb dit ook gehad. Ik kreeg zelfs blackouts en geheugenproblemen. Ik ben meteen voor een hele tijd thuis gezet en als ik er nu op terugkijk, had ik dat enorm nodig ook.
    Ga gerust maar naar de huisarts en vertel het. De dokter zal je zeker serieus nemen. Ik vermoed dat hij/zij een bloedname zal doen ook om te kijken of je tekorten hebt. Bij mij was dit ijzer en hemoglobine, zelfs een zware bloedarmoede. Gepaard gaande met een druk leven..
    veel moed en zorg goed voor jezelf!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld