Niet lekker in je vel zitten - echte papa's kindjes

• Niet lekker in je vel zitten - echte papa's kindjes

Lieve mama's

Ik zit al een tijdje niet lekker in mijn vel. Ik heb 2 kindjes van 5 jaar en 2 jaar die ik echt doodgraag zie.
    Maar ik heb dikwijls het gevoel dat ze mij afwijzen. De oudste kan zo oprecht teleurgesteld zijn wanneer ik haar in bed steek of thuis ben met haar als papa moet gaan werken. De jongste wil ook voor alles papa...
    Ik neem het meeste van de organisatie van het huishouden op mij, breng en haal de kindjes elke dag. Maar papa doet ook wel veel met hen. Hij is thuis op woensdag ik op vrijdag.
    Ik let er op dat ik niet alleen zorg maar probeer ook leuke dingen te doen met de kinderen, zeker op die extra vrijdag nu in de vakantie.
    Maar toch gaan ze voor knuffels of leuke dingen steeds naar papa en naar mij als ze iets nodig hebben.
    Mijn man ziet het ook wel maar weet niet goed hoe hij hierop moet reageren. Voor alle duidelijkheid, ik geniet echt wel van hen zo samen bezig te zien. Maar ik zou soms ook gewoon wel die momenten willen delen met hen.
    Mijn mama zegt dat ze aanvoelen dat ik me niet zo lekker voel en dat het daardoor komt. Dat het wel voorbij gaat en dat ik me er niet te druk in moet maken.
    Echter het maakt me echt onzeker en ongelukkig. Heel mijn leven staat in het teken van de kinderen. Ik werk, doe mijn huishouden en zorg voor hen. Veel meer dan dat is er in mijn leven ook niet meer.

Zijn er mama's die dit herkennen of hebben jullie tips om hiermee om te gaan?

Alvast bedankt!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld