Welke namen hebben jullie in gedachte?

• heeeeeeeeelp jongensnaam

Heeeeeeelp: we geraken er niet uit voor de jongensnaam en ik ben uitgeteld voor 3 mei.
    De namen die nog meedoen zijn nu: Bent, Lenn en Elias. Mijn man was ook te vinden voor Lennert en zelf vind ik Kaj een leuke naam. Wat denken jullie?
  • ik zou persoonlijk kiezen Elias of Lennert, gewoon omdat ik graag namen hoor met meerdere lettergrepen.

Veel succes met de zoektocht !
  • Ik ben te vinden voor Elias smile.gif
  • mijn voorkeur uit deze namen gaat uit naar Lennert
  • haha, ik weet dat mijn bijkomende reactie misschien niet gaat helpen... maar ik hou dan eerder van de korte namen zoals Bent of Lenn
    Moeilijk he, hier heeft het ook keilang geduurt eerdat we een naam hadden!!

Kaj vind ik persoonlijk niet zo leuk, doet me direct aan een vis denken...
  • hier ook liever de korte namen hoor smile.gifdus ook bent en lennert

ik moet bij kaj denken aan het babyolifantje, kai mook ofzoiets was het?

veel succes nog met het kiezen

hier was de naamkeuze eigelijk redelijk snel gemaakt, ik denk dat ik toen rond de 20ste week was en sindsdien is die niet meer gewijzigd.
  • Het is nog steeds Valentin hier!
    De naam is een keer midden in de nacht opgekomen, gelijk aan Didier verteld die toevallig ook even wakker werd en sindsdien is het niet meer veranderd, sinds januari dus...
    Ik vond de naam gewoon mooi en het doet me denken aan vlindertjes. Didier houdt vooral van alle namen die op zijn zuidelijkst op 'eng' eindigen, zoals Julien, Valentin maar ook bastien etc.

Het aparte waar ik nu achtergekomen ben, is dat St. Valentin de beschermheilige van mensen met epilepsie is! Zoals jullie misschien weten heeft Julien epilepsie en de beste vriend van Didier nu ook... Heel bijzonder en vooral ook een bevestiging dat het een goede keuze is...
  • sorry voor het storen maar kunnen jullie je mening geven?
    Ben uitgerekend voor begin juni en we twijfelen nog steeds welke naam we zullen kiezen. We horen namelijk 2namen even graag.

het wordt dus:
    of
    Jayden en Jana
    of
    Jayden en Alaya

Graag echt jullie mening, want wij komen er niet uit....
    blush.gif
  • jana! wave.gif
  • Hier ook een stem voor Jana! content.gif
  • Jana!

En je stoort niet hoor hug.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld