Voorbereidingen

• ja, hier ook, EINDELIJK in gang geschoten bigsmile.gif
    namen staan zo goed als vast
    geboortelijst gelegd
    suiker besteld, allé de figuurtjes, zodra ze toekomen gaan we achter de effectieve 'bonen' en zo
    ideeën voor kaartje staan op stick en daar gaan we vrijdag voor naar de drukker
    kamer van de oudste is klaar en bijgevolg op 't gemakske begonnen met klaarzetten van gerief voor ons 2 patatjes
    ververstafel staat ook al beneden (zo is er boven terug wa meer plaats)
    nu nog buggy kiezen (er zijn dus echt weinig betaalbare praktische 2ling buggies)
    kleedjes moeten ook nog uitgepakt en gewassen worden, maar hiervoor nog even wachten op kleerkastruimte blush.gif

ach ja, nog 6weken en half horror.gif , hoewel ik stiekem hoop ze nog een paar weken langer bij mij te kunnen houden candle.gif
  • Haha, iedereen schiet blijkbaar in gang voor de praktische zaken! Hier ook eindelijk hoor, en daar ben ik maar wat blij om!

* Kaartjes en suikerboontjes zijn besteld (dit keer laten we alles doen, in tegenstelling tot vorige keer)
    * Naam staat helemaal vast
    * Ben eens lekker gaan winkelen voor nieuwe kleertjes, en ga snel de oude ook eens bovenhalen (en terugvragen aan vrienden aan wie ik ze heb uitgeleend) om ook deze te wassen
    * Nu nog een paar spullen aankopen die we nog nodig hebben, al zijn er dat niet zoveel (extra babyfoon, nieuwe lakentjes, nieuwe eetstoel, en wat borstvoedingsbenodigdheden). Dit keer ben ik van plan veel op amazon.co.uk te kopen, want dat scheelt echt enorm in prijs voor sommige dingen (een tip dus wink.gif )
    * Verder moet ik nog het oude familiewiegje van de zolder halen, en kijken of de bekleding nog helemaal goed is, want anders gaat m'n schoonmoeder die eraf halen, wassen en er weer opnaaien. Maar da's een hele klus, dus ik hoop dat dat niet hoeft.
    * En het belangrijkste is de babyborrel! Hebben pas dit weekend beslist dat we een babbyborrel houden, en dus moet ik dringend werk maken van alles wat daarbij komt kijken!!

Net als vorige keer krijg ik het soms al warm van alles wat ik nog moet doen en de tijd die me nog maar rest, maar anderzijds kan ik niet wachten tot ons kleintje er is, en lijken 10 (of max 12) weken me nog eindeloos lang!!

wave.gif
  • voor diegenen die een meisje verwachten;
    nog enkele kleedjes aan miniprijsjes !
    merken zoals Mexx, Noukies, Petit Filou, enz.. maar ook niet-merkkledij.

voor iedereen wat wils
    kom gerust een kijkje nemen!

[url=www.2dehands.be/winkel/girlies…">www.2dehands.be/winkel/girlies…]www.2dehands.be/winkel/girlies…">www.2dehands.be/winkel/girlies…[/url]
  • VraagJe: waar kan ik via internet echt leuke, heel originele geboortekaartjes bestellen? En is tweetalig mogelijk? Fr. Nl...

Eergister zo'n geboortelijst aangemaakt, zou zonde zijn als mensen met kleertjes aan zouden komen, ik kan drie baby's kleden in de eerste twee jaar...
    Allemaalpraktische zaken erop gezet en wat luxeprobleempjes zoals een schommelend zitje...

Kinderkamer staat sinds een week, nog even lekker opruimen en schoonmaken nu de oudste er niet is.
    Wiegje naast mijn bed neergezet vanwege borstvoeding maar zodra de kleine Valentin gaat doorslapen gaat hij lekker bij zijn grote broer op de kamer.

Lief joh om luiers maatje 1 en maatje 6 naast elkaar te zien liggen....
    Heb ook twee setjes kleding gekocht, voor de twee jongens hetzelfde.......
  • Ha Juliette! lang geleden dat ik je hier nog gehoord heb... was al aan het denken dat je misschien al bevallen was ofzo, nog niet dus, even houden zo smile.gif

groetjes xx
  • Hee hallo!
    Nee ik ben er nog hoor, maar druk bezig met het hele huis herorganiseren en wekelijks Julien bezoeken die nu 300kms verderop in een gemedicaliseerde crèche zit. Vorige week is hij thuis geweest dankzij alle hulp van mijn ouders die even uit nederland zijn over gekomen en dat was heerlijk... Hij zit er goed en ik kan me eindelijk wat op de zwangerschap concentreren, maar ik mis m wel....
    Gek zeg, ik ben moe en heb zin om te bevallen maar tegelijkertijd geniet ik met volle teugen van het zwangeren... En ik ben trots dat we zo ver gekomen zijn!
    En dan toch dat kinderkamertje klaar en het wiegje opgemaakt naast mijn bed... hug.gif hug.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld