Rugklachten! Wie heeft er tips?

• Zoals jullie zien is het geen tijd om berichtjes te posten maar ik lig al zo lang wakker met rugklachten...
    Heb al geprobeerd met kussen onder benen, muzen tussen benen, op mijn zij of rug, het maakt allemaal niet uit!
    Voor Julien had ik rond de 20 weken ook zo een last, toen was ik snel dikker geworden....
    Alle tips zijn welkom meiden candle.gif
    Welterusten...
  • ik zit hier met hetzelfde probleem!

heb je het ook alleen maar 's nachts? Eens dat ik opsta en het warme water van de douche over mijn rug heb gehad is het weg bij mij...

soms neem ik dan ook al eens een warmwaterkruik mee in bed, dat helpt een beetje, dan kan ik terug in slaap dommelen.

heb nu sowieso al een slechte rug, ik deed ook geregeld aan sport en dan was dit beter bij mij, maar nu sins dat ik zwanger ben, ben ik daar mee gestopt. Mss was dat ook niet zo'n goed idee voor mijn rug. Zou eigelijk terug de stap moeten zetten en mss wat gaan zwemmen, maar ik vind dat vreselijk om alleen te gaan, en mijn man zie ik dat nu ook doen met mij...
  • juliette draag jij vaak hakken?

Want nu had ik gisteren sinds lange tijd hakken te dragen platte schoenen aan en ik heb 's nachts geen rugklachten gehad!

alé ik draag nu geen torenhoge hakken, ik let daar heel erg op, anders krijg ik sowieso last aan de rug en aan één voet die ik ooit gebroken heb.

Maar zou het er iets mee te maken kunnen hebben, ik weet het niet, maar heb in ieder geval vandaag terug platte schoenen aan. Ben benieuwd!
  • ik heb ook een tijdje door de dag nog zo'n laag hakje gedragen en dan had ik ook last van mn rug mr sinds ik dat niet meer doe heb ik door de dag eigelijk zelden rugklachten, alleen nu de laatste dagen snachts dus dat ik niet goed weet hoe ik moet liggen en die buik trektt dan nog es zo fel he smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld