ontsluiting

• oeioei, heb een 1cm ontsluiting. baarmoederhals was wel nog dicht

Heeft er nog iemand dit? moet ik me zorgen maken?
  • geen zorgen maken hoor !
    Ik had bij eerste zwangerschap al 1cm op 23 weken. Dochter is geboren op 34 weken en alles was prima ! Is niet erg als kindje nu mocht komen. Maar 1cm opening geeft nog geen garantie dat het er direct aankomt.
    groetjes,
    Lila
  • Bij mijn zoontje had ik 2cm ontsluiting op 35 weken.
    Uiteindelijk ben ik 6 dagen overtijd gegaan.

Mijn zus had al 3cm ontsluiting op 32 weken.
    En zij is ook 2 dagen overtijd gegaan...

Het wil dus niet altijd iets zeggen!
    De kans zit erin dat je tevroeg bevalt.. Maar voor hetzelfde geld ook helemaal niet wink.gif
  • Hoi!
    Hier ook 1 cm !
    Voor Julien heb ik dik twee weken 1cm gehad, schijnt idd lang zo te kunnen blijven. En voor een tweede kan dat sneller gaan, of ook weer niet perse...
    De gyn zei dat ik prima tot mijn terme kan gaan, maar dat het ook binnen twee dagen gedaan kan zijn. Hij raadde fysieke activiteiten aan zoals kama sutra thumbup.gif
    Gisteravond lag ik voor pampus op bed, misselijk en harde buiken, zal toen wel gebeurd zijn...?
    Maar we zijn er nu bijna hè meiden.... De risico fases zijn we allemaal wel ongeveer voorbij volgens mij... content.gif
  • Hier al 3cm opening
    dokter heeft gezegd dat ik het gewoon wat rustiger aan moet doen enzo
    maar geen paniek moest het afkomen dan zou het in de couveuse moeten maar heb allemaal te vroeg gehad en geen enkel is erin gemoeten dus zullen wel zien
    kleintje was ook wel volledig ingedaald dus wink.gif
  • Spannend Marijke!

Gisteren heb ik heftige voorweeën gehad, op een gegeven moment zelfs elke 5 minuten gedurende bijna een uur en daarna.... Niets!
    Ik ben dus lekker gaan slapen met de gedachte dat ik vanzelf er wel wakker van zou worden, laat het nu net een nacht zijn sinds maanden dat ik doorslaap zonder plassen en pas na 9 uur naast mijn bed sta! Normaal ga ik er tegen 7 uur wel uit, ontbijten met manlief.
    Vandaag wel een paar 'verloren' weeën gehad zonder een duidelijke frequentie maar dat is alles... Tsja en van die typische weeën-rugpijn, die scherpe verlammende steken onderin.
    Ik voel me echt een beetje gepest, kan het me niet met rust laten totdat het echt zover is?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld