Nieuwe zomerkleertjes?

• Hey iedereen, julllie zijn wss net mama geworden of 1 van de komende dagen, weken smile.gif Alvast nen dikke proficiat! smile.gif
    Ik ben vorig jaar mama geworden van een klein prinseske dat veel te vroeg geboren was met als gevolg dat al mijn dure zomer merkkledij die ik al gekocht had en op menlijst stonden van oa. Liu Jo, D&G, Moschino, River Woods, Hilfiger, Carbone Mini, Petit Bateau, Mexx, etc... in maat 56 en 62 nooit gedragen zijn geweest, want tegen dat ze die aankon was het winter... IK heb dan ook een Facebook pagina aangemaakt waarop ik al haar spullekes verkoop aan kleine prijsjes... smile.gif
    Kledij, schoentjes, zwemkledij en nog allerhande babystuff staan mooi per mapjes... dus als jullie voor je kleine prinses graag leuke zomerkoopjes wilt doen kom gerust eens piepen!
    Maar het allerbelangrijkste geniet van jullie kindje want ze worden zo snel groot! Ons klein prematuurke is ondertussen ne flink rondstappende en tetterende peuter!smile.gif
    Groetjes! x
  • facebook

Hey!

Ik heb wel interesse!
    Waar kan ik jouw facebookpagina vinden?

Groetjes
    Sarah
  • Als je op facebook Alix's Closet intikt en vriendschapsverzoek stuurt kan je in ale fotomapjes zien smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld