De laatste week !

• Amai!! Dan is het nog spannend geweest!! Een dikke proficiat meid, we zijn allemaal jaloers smile.gif geniet er nog van!!!
  • Gefeliciteerd !! party.gif
  • proficiat met de geboorte van valentin
  • Gefeliciteerd met Valentin! Het klinkt als een bevalling vol actie wink.gif . Rust eerst maar uit, we horen je verhaal binnenkort wel.
    Nu eerst maar genieten!

groetjes Vlien wave.gif
  • Proficiat met de geboorte van Valentin
    Mooie naam en geniet ervan
    party.gif party.gif
  • Een hele dikke proficiat met de geboorte van je zoontje Valentin!!
    Klinkt als een spannende bevalling, ben benieuwd naar je verhaal!
    En nu maar genieten!! content.gif
  • Hier morgen nog eens op controle.

is het waar wat ze zeggen dat zo een controle de boel wel eens op gang zou kunnen zetten?
    Heb daar wel beetje schrik voor want zou toch nog graag zeker een weekje of 2 mijn buikje willen houden goofy.gif

wel heel veel last van zuur, en sinds gisteren ook van die onaantrekkelijke dikke voeten, wel grappig om te zien eigenlijk! mijn bekkenpijn is ook nog steeds niet over... maar toch wil ik beebje nog even bij me houden bigsmile.gif
  • Juliette amaai wat een belevenis zeg astonished.gif .

Hope ik heb morgen ook controle. Zolang ze inwendig niet te veel foefelen is er geen 'gevaar' hoor. Vorige keer zei de gyn op controle 37w: "alles nog helemaal toe en hoog, zal niet voor direct zijn. Kom over 3w maar eens terug." Vond dat zo jammer want wou toen iets anders horen. Moest al van 6m rust houden wegens bloeding en dan wil je tegen 37w wel bevallen goofy.gif . Ben dan bevallen de dag voor ik opnieuw op controle moest (39w 3d).
    Vraag me af hoe het nu zit want volgens mij zit de baby echt al laag. Pijnlijk soms als de baby beweegt drunk.gif
  • Hoi Rebecca,
    hoe was je controle gisteren?

Bij mij was alles in orde. nog steeds dezelfde opening als vorige keer. maar de baby was wel al erg in mijn bekken gezakt, vandaar de pijn die ik ervaar zei de gyn wink.gif , dat weten we dan ook weer.
    Gyn dacht wel niet dat ik de 40w zou halen maar we zullen zien he. Volgende week alvast aan de monitor...

heb trouwens sinds vandaag bij het afvegen als ik naar toilet ben geweest heel veel wit slijm. iemand enig idee wat dat kan betekenen? het is niet gekleurd, maar echt wit-doorschijnend...
  • Hoi hope!
    Alles was prima. Nog geen opening hier. Als ik over 14d nog niet bevallen ben dan moet ik terug op controle.
    Dat slijm kan van de slijmprop komen. Die kan je nl ook in stukjes verliezen. Alleen dacht ik dat je dan wel hier en daar een sliertje bloed ofzo erin moet terugvinden.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld