3D echo (pretecho)

• Wie van jullie doet er een pretecho, driedimensionaal?

Of wie heeft er al ooit eentje gehad? is dit de moeite?

kan het geslacht hierop vermeden worden want we willen het echt niet weten en zou jammer zijn als we het hier dan zien...

Ze hebben me al gezegd in zh dat dit tussen 27 en 30 weken het mooist is, dus moet me wel gaan haasten, want erna wordt de baby te groot en zie je nog weinig...
  • Ik heb eentje gehad en alles hangt van jouw baby'tje op het moment af... Het is wel leuk om te zien, maar ik zag niet veel. Het lag constant met zijn handjes voor het gezicht en dan kan je niet echt mooie foto's nemen.
    100 euro is er eigenlijk wel wat te duur voor vind ik.
    Niettemin dat ik het wel leuk vond!

Het geslacht dat weet ik niet. Ze nemen vooral foto's van het hoofdje dus ik denk niet dat je het kan zien.
  • Hey, heb deze zwangerschap een pretecho laten uitvoeren bij babyview in kuurne en daar heel tevreden van. De persoon die deze uitvoerde is een ervaren vroedvrouw wat mij toch al een beetje geruststelde. Ik heb die laten uitvoeren op 22 weken en ga op 30 weken nog eens terug. Op die van 22 weken was geslacht heel duidelijk zichtbaar (misschien omdat ik ook al weet waarnaar te kijken, want familie zag het dan weer niet). Volgens vroedvrouw is die aan 30 weken mooier omdat de baby dan al iets meer vet heeft. Nu had de baby meer iets weg van een mummy.
    Bij een vorige zwangerschap een 3D-echo laten doen aan 32 weken in st-jan (brugge) omdat ze die in serruys (oostende) nog niet hadden. Toen was er niks te zien van het gezichtje (ze lag verkeerd) maar geslacht was wel heel duidelijk.
    Bij babyview mag je gratis terugkomen wanneer baby verkeerd ligt, dacht ik.
    Die in Eernegem heb ik nog niet geprobeerd (is nochtans op 2km van mijn deur) omdat ze niet duidelijk was over haar medische achtergrond toen ik ernaar vroeg.

Groetjes
  • was Cfor 9 ipv babyview, foutje
  • Die in Eernegem is pas open vanaf april, anders had ik wel al geweest. Mano van waar ben jij wel? Ik woon nl in Eernegem.
  • ik moest de 20 weken echo in 3D laten doen in het ziekenhuis omdat ze dan meer konden zien, maar toen lag ze ook niet goed en viel de helft van haar gezichtje weg.

vond het wel jammer, dus vorige week nog eens geprobeeerd bij zo'n pretechobureau. Was in Beringen, Xonder in . Daar zeiden ze dat tussen de 27 en 30 weken de mooiste zijn.

bij zo'n bureau heb je natuurlijk iets meer tijd dan bij de gyn. Want eerst dacht ik dat het ook deze keer weer niet ging lukken omdat ze ook hiet met haar armen voor haar gezicht lag en de navelstreng ook deels en zelfs een been!! ja ze had één voet boven haar hoofd liggen, ze lag der chique zenne bigsmile.gif

maar na een tijdje kwam haar gezicht toch piepen (ook na wat gepor van de vroedvrouw smile.gif )en hebben we toch nog een mooie 3D echo en heb er al zoveel positieve reacties op gekregen echt fijn!

ivm het geslacht, als je het echt niet wil weten dan zeg je dat gewoon dan zal de persoon die de 3D neemt hier wel op letten, ze kijken toch eerst 2D hoe ze ligt enz, en dan gaan ze idd inzoomen op het hoofdje om daar dan een 3D beeld van te nemen. Dus in principe kunnen ze het onderste deel wel vermijden. Best want het is echt wel goed zichtbaar!
  • @rebecca: eernegem city (louis schattemanstaat)
  • Je meent het awe.gif ik in de Ferdinand Depuydtlaan. Wat is dat 100m van elkaar? Zo toevallig zeg bigsmile.gif
  • Ik heb 65 euro betaald bij Babyzoom (vorige week = 27 weken en 4 dagen). Het is wel leuk maar hij lag met zijn handen voor zijn gezicht. Dan stak hij een knie in z'n mond. Mooie foto's waren het nu toch wel niet. Maar voor die 65 euro gaan we niet klagen!
  • hallo,

cfor9 opent een tweede echobureau in Beselare( omgeving Ieper ).
    De persoon die de echo's neemt is een vroedvrouw die al 25 jaar werkzaam is. Als je dat echt vraagt kan er vermeden worden om het geslacht te zien
  • Pretecho in Eernegem mogelijk?

Hallo mensen...ik stel die vraag voor mijn dochter die nu 16 weken zwanger is. Ik zou heel graag een pretecho voor haar regelen maar weet niet of dit mogelijk is hier in Eernegem. Ergens hogerop las ik dat er één hier (eernegem) gekomen was van begin april.Kunnen jullie mij daarop een antwoordje geven. Grtjs Annick.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld