Bevallen in mei

• @Lot eerst en vooral proficiat! En zal idd bang afwachten tot voorbij het punt dat het vorige keer jammer genoeg mis is gegaan. Ik duim dat het deze keer een pracht van een baby is dat in mei geboren zal worden!

Maar even over de groep, had je op fb gezocht naar het groepje? Zoja op welke naam? Want niet leden weten zelfs van het bestaan van die groep niet af. Onze groep is volledig geheim en zal je zelfs niet vinden moest je dit in de zoekbalk opzoeken. Je weet pas van het bestaan van onze groep nadat je uitgenodigd bent door 1 vd leden en bevriend bent met die persoon, dat is tevens ook de enige manier om lid te worden. Vandaar dat je naar mij hier op het forum een pb moet sturen met je volledige naam en omschrijving van profielfoto of je mailadres. Buiten de grootouders en de schoonbroer (en collega's wegens werkverwijdering) is hier nog steeds niemand op de hoogte van onze zwangerschap en heb nog van niemand een melding gehad met de vraag ben je zwanger of ooh proficiat. En ik denk dat voor alle leden zo is dat enkel een paar dichte mensen het weten en nog niet de hele familie en vriendenkring. Heb in begin ook dubbel check gedaan met de hubby die ik heb laten zoeken naar onze groep en hij zag niets. Dus als je toch een groepje gevonden hebt op fb dan zal het niet de onze zijn.😉3 keer aangepast. Laatste keer door Eve89 op 06/10/2017 22:50
  • Net nog even extra laten dubbel checken door mijn mama. Ik heb ze met de exacte titel laten zoeken op fb en zei vind niets. Ze weet zelfs de exact geschreven naam van de groep en kan het niet vinden. Dus groepje is veilig en geheim!😉
    Heb nog linkje gevonden om je helemaal gerust te stellen. De rechtse kolom is van toepassing op onze groep.
    https:// m.facebook.com/help/220336891328465

Stuur dus gerust je gegevens naar mij dat ik je kan toevoegen😊Aangepast door Eve89 op 06/10/2017 22:36
  • Goeiemorgen iedereen,
    Ik zou me graag hier willen toevoegen als dat mag. Wij hebben al een dochtertje van 4 jaar en ik ben opnieuw zwanger. Ik had toevallig al een hele tijd geleden een controle ingepland bij de gyn, waardoor ik gisteren al een eerste echo heb gekregen (op 5w 3d). Daarop was te zien dat we niet 1 maar 2 kindjes verwachten. Ik was mentaal al een klein beetje voorbereid, omdat mijn hcg op 3w 6d al op 1242 stond, maar nu we echt de bevestiging gekregen hebben, ben ik toch lichtjes in paniek Ik ben uitgerekend voor 2 juni, maar volgens de gyn mag ik blij zijn als ik begin mei haal, als het er effectief 2 blijven. Ik las hier dat in het Fb-groepje er nog dames zijn die een tweeling krijgen. Zou ik daar mogen komen meebabbelen?
  • @lot , niemand kan dat zien want het is een geheime groep... Enkel als je lid bent van de groep kan je elkaar zien maar onze vrienden en familie zien niets wink.gif alvast proficiat wink.gif
  • @Takkie dubbele proficiat alvast! En idd er zijn in het fb groepje 2 dames die een tweeling verwachten. En tuurlijk mag je mee in het fb groepje! Stuur je mailadres of je naam en omschrijving profielfoto in pbtje dan stuur ik je vriendschapsverzoek en kan ik je toevoegen aan het groepje 😉
  • @Eve89 bedankt! Ik heb je net een pb gestuurd! Het is zo spannend allemaal. En misselijk dat ik ben! goofy.gif
  • Daar kennen wij in het groepje alles van (zie mijn bericht van vandaag, iedereen reageerd met gelijkaardige verhalen, heel opvallend). nervous.gif
  • Lid worden

@Eve89
    je hebt een pb’tje van mij! Groetjes
  • Oeps @Dorientje ik zie nu pas je bericht. Ik stuur je vriendschapsverzoek en dan kan ik je toevoegen!wink.gif
  • Heb,

Wij verwachten op 16mei ons 2de kindje.
    Graag wil ik deel uitmaken van de fb groep.

Het is
    Ellen
  • hallo,
    ik zou mij ook graag toevoegen hier. ben uitgerekend voor 31 mei maar de echo heeft aan dat ik een weekje voorloop. ik had 13 okt 1e echo en de 27e ter geruststelling) weer. na een week overtijd had ik een positieve test en dan bloed laten afnemen bij de ha. de waardes gehoord de 13e en die waren toen al 19675 (hcg). maandag man ik terug naar de gyn en dan wordt mijn niptest gedaan

ik heb eerder al 2 miskramen gehad 1tje 5 febr en 1tje 29 mei.

ik heb al 5 kinderen van uit mijn vorig huwelijk. Kjenta 19j, Kiona 17j, Aiko 16j, Aiso 14j en Kiara 12j (morgen)

• @Eve89 ik heb je pb gestuurd. smile.gif
  • Kennismaking

Hallo,

Ik ben uitgerekend voor 15 mei van men eerste.
    Van week 7 tot nu last van extreem misselijkheid, en maar blijven hopen dat de misselijkheid en het overgeven stoppen smile.gif

Ik ken men weg nog niet zo goed op een forum en zal proberen een berichtje te sturen voor fb.

Groetjes
  • Hallo allemaal,

mag ik er ook bij?
    Wij verwachten ons nakomertje op 20/05. We hebben al een dochter van 10 jaar en een zoon van 7 jaar.

Groetjes,
    Evelyne
  • @Evelyne35 Stuur je mij een pbtje met je naam en omschrijving van je profielfoto dan voeg ik je toe op fb en eens vriendschapsverzoek is goedgekeurd kan ik je aan het groepje toevoegen!
  • Bedankt, ik heb je een pb gestuurd.
  • Lid worden

Hallo iedereen, kan ik nog lid worden van fb groepje? Ben uitgerekend voor 18 mei....
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld