MEI 2016

• @Annemiewint geniet er maar goed van jullie kleine spruit!
  • Dankjewel dames X.

Gefeliciteerd @Jane met jullie kleine prinses! love.gif tis ook een schatje hé (foto's op fb)

Precies @Annemiewint , Hier helemaal hetzelfde gevoel! Geweldig om te weten, hetgeen waarnaar je kijkt en voor zorgt dat het van jezelf en je mannetje is baby.gif baby2.gif.
  • Hoi

Wij zijn op 12 mei 2016 de trotse ouders geworden van een tweede zoontje Stan, 4kg200 en 53 cm.
    Ik ben ingeleid geweest aan 40w5d. Ze zijn begonnen met 1 pilletje om 08u10, 2de pilletje om 10u, de weeën vielen dan nog goed mee, om 14u braken ze mijn vliezen en heb ik weeën gehad tot dat hij geboren was om 16u25, zonder epidurale, het was zwaar, maar ben zo trots.
  • @Ser mooi verhaal om te lezen! smile.gif
    Geniet er ten volle van!

Ik hoop hier ook nog steeds op spontaan en zonder epi.
    Hier nog niets van voortekenen dat ons beebje zal komen, ben benieuwd wat gyn zal zeggen woensdag wanneer ik terug op controle moet...
  • @Shelly.D @Jane dikke proficiat allebei met jullie kindje!! Geniet ervan!!!
  • Al wat vooruitgang te zien @Phe ? happy.gif
  • @Shelly.D neen nog steeds geen vooruitgang te zien.
    Beebje zit nog steeds torenhoog en nog steeds geen opening.
    Maandag moet ik aan de monitor in de voormiddag en nadien effe bespreking bij gyn om te zien wanneer ik weer aan de monitor moeten wat het resultaat is.
    Het wordt allesinds een mei kindje smile.gif
  • En we lopen nog steeds rond met ons beebje in de buik.
    Dit weekend houden we ons extra rustig aangezien de gyn van wacht ni aan mij moet komen dus hopelijk gaat ons kleintje ermee akkoord en blijft het mooi zitten smile.gif.

Hoe gaat het met de andere mama's??
  • Monitor gehad amper tot geen harde buiken en nog steeds geen opening of indaling...
    Morgen en donderdag opnieuw aan de monitor.

Ik heb zo een vermoeden dat mijn kleintje niet vanzelf wilt komen ponder.gif het is dus verder afwachten hier
  • @Phe Hopelijk meldt jullie kleintje zich snel!!
  • @Phe: bij mij was het ook zo, 3x aan de monitor en niets te zien, hopelijk komt de baby dan toch van zelf.
  • @Phe ik kom speciaal nog eens kijken of je nog niet bevallen bent bigsmile.gif ik had op Facebook nog niks zien verschijnen, vandaar.
    Heel veel succes en hopelijk is je baby er snel!

Hier zijn onze meisjes alweer vijf weken morgen, ongelooflijk! De tijd gaat zo snel. Lien is al drie weken thuis en noortje bijna twee weken. Ze doen het beiden supergoed. Lien zit al aan de 3,200kg en Noor weegt ook al 2,650kg. Ze eten en slapen goed. Nog steeds last van krampjes voor Lien, maar daar moeten we weer door. Ik was vergeten hoe irritant dat is.
    Hopelijk wordt het snel weer beter weer, dan kunnen we ook eens buiten wandelen met Noor, want ze is nog zo klein.
    Hopelijk gaat het goed bij iedereen!
  • Hier blijft het nog steeds zitten horror.gif
    Vandaag 1 harde buik gehad maar had die zelfs ni gevoeld terwijl ik er lag en was ene van 80...
    Daarna was het telkens rond de 20 of eronder niets dus.

Donderdag terug aan de monitor en dan wil ik mijn gyn wel spreken en zien. Gisteren kon hij niet en vandaag was hij met een operatie bezig.
    Ik wil de verdere stappen bespreken voor dat kleintje smile.gif het begint lang genoeg te duren nu...
  • We zijn benieuwd @Phe !

Stuur mij gerust jullie namen in een pb door voor op facebook.. kunnen we genieten van elkaars baby's love.gif

• Phe is vorige week bevallen van een jongetje Tim.
  • @Phe: Proficiat met jullie zoontje, geniet er maar van.
  • @Shelly.D @Joke @Ser
    Ik heb nu pas wat tijd om te posten sorry!

Op 26/5 moest ik voor de 3de keer aan de monitor maar had ik niets van harde buiken. Nadien op gesprek geweest bij gyn en voor een inwendig onderzoek wat bleek nog steeds geen indaling of opening en onze jongen was van een goede ligging gedraaid naar halve dwarsligging.
    27/5 moeten binnen gaan voor een ks en onze zoon Tim is geboren om 8u48 en weegt 3kg045 en is 48cm groot.

Ik ben dolverliefd op mijn jongen.
    Sinds vandaag zijn we terug thuis en hij ligt rustig te slapen in zijn eigen kamertje in eigen bedje.
    Mama haar emoties liggen vandaag serieus overhoop er zijn al traantjes gevloeid, hopelijk gaat dit vlug voorbij want onze Tim is zo een schatje en een rustige baby!

Ik heb er wel een blaasontsteking aan overgehouden en moet nu 5 dagen AB nemen.
    Ook zijn we sinds dinsdag gestopt met het drinken van melk en zuivelproducten aangezien Tim hevige krampen had en het onhoudbaar was,
    Tot op heden heeft hij geen last meer gehad en zit de kans er dus groot in dat hij een koemelk allergie heeft maar dan zijn we er gelukkig op tijd bij!
  • Proficiat @Phe !! geniet er maar van die kleine spruit , de tijd gaat zo snel en ze veranderen elke dag , zo leuk om mee te maken smile.gif
  • Oohh ! Gefeliciteerd @Phe met jullie zoontje Tim love.gif
    Genieteeen... De kraamtraantjes horen erbij meid, super dat hij het goed doet thumbup.gif
    Veel beterschap met je blaasontsteking.

Hier is de rust ook teruggekeerd. Loewis huilde heel veel, dus ben ik aan het zoeken geweest naar de oorzaak. Ben naar de osteopaat geweest en daar had ze spanningen in zijn nekje gevoeld. Paar consulten voor hem te behandelen.
    Maar daarnaast had ik ook het gevoel dat hij na het drinken aan de borst niet verzadigd was. Zo ben ik gaan bijvoeden met een flesje nadat hij eerst de borst krijgt en dan ook meer gaan kolven. Hij is veel rustiger. Oef! love.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld