uitgerekend voor mei

• Hier vandaag ook misselijke vlagen en doodmoe. Kan s nachts uren draaien en niet kunnen slapen he... Daarnet bij de huisarts bloed laten prikken, vanavond belt hij met de uitslag. Van zodra ik die weet moet ik bellen voor controle bij de gyn, zo snel mogelijk, om een echo te nemen. Blijkbaar moet dat omdat de kans op een EUG groter is als je het al eens eerder had, dus ze moeten het onmiddellijk kunnen uitsluiten.

Das toch al geruststellend, weet ik al of het deze keer wél goed zit.
    Natuurlijk is er dan nog niet echt leven te zien buiten het vruchtzakje
  • Ooh Lena super voor je! Ik hoop dat deze keer wel alles in orde is meid! Laat iets weten e ik moet morgen in de vooravond gaan en weet wss mijn uitslag ofwel morgen nog heel laat ofwel pas vrijdag spannend hoor wink.gif
  • Hey dames!

Mag ik me aan jullie voegen?

Ik ben op 3w4d te weten gekomen dat we eindelijk ons 2e wondertje verwachten!

Het was een lange en zware tocht, met IVF, mk en cryo maar nu dus toch spontaan zwanger! Hoera!

wave.gif
  • Welkom vlindertje en proficiat!
    idd een hele weg en dan toch spontaan gelukt thumbup.gif
  • Proficiat vlindertje!! Wat leuk dat je nu spontaan zwanger bent!
    Bij mij was dit de laatste ronde voor we gingen beginnen met iui.. maar nu toch gewoon zwanger content.gif dus hoef de molen niet in te gaan.. heb dit jaar al 2miskramen gehad en was vorig jaar in juni gestopt met de pil. Geniet van je zwangerschap!!!
    Hoop zo dat iedereen hier een mooie zwangerschap heeft zonder al teveel zorgen! !
  • Welkom aan de nieuwe zwangeren en gefeliciteerd...

De enige klachten die ik op dit moment heb is dat ik ontzettend moe ben...maar echt moe...vanaf morgen ben ik terug alleen thuis, kids naar school, man die vanaf morgen terug begint te werken na 2 maanden thuis te zitten...ik kan jullie nu al zeggen, ik ga er is goed van profiteren en het héél rustig aan doen hier thuis! Net ook te horen gekregen dat mijn man toch mee kan naar de gyn voor eerste echo...jipppieeee

Greets

P.S.: bestaat er geen middeltje om de dag net iets sneller te laten gaan??? wink.gif
  • Super d1t je man meekan die 1e echo is toch altijd iets speciaals e
    ik ben ook zeer moe vr de rest niets krampen zijn voorbij nu heel af ek toe een steekje ma elke avond robd 18uur is men kaars uit rond 21uur als men zoontje erin ligt kruip ik ook bed in...
    Nee spijtig genoeg bestaat dat ni anders had ik da allang gebruikt tongue.gif
  • @Yo-An: Leuk dat je man meekan naar de 1ste echo.. zou het niet willen dat mijn man dit zou missen die eerste echo!!! smile.gif Is veel leuker om dat samen mee te maken hé!
    Wann heb jij je eerste echo? ik mag vanavond naar mijn gyn bellen voor mijn eerste echo.. zou het liefste rond 7 a 8 weken gaan maar denk dat ze vroeger zal willen kijken met mijn verleden (dat zei ze toch net aan de telefoon..) Ze kon nu geen afspraak maken omdat ze niet aan het werk was smile.gif Zal zien wat ze straks zegt!

Ik voel me voor de rest prima! ook wel moe maar valt nog mee tot nu toe!
  • Hallo,

Ik weet nog maar net dat ik zwanger ben, maar kom hier toch al keertje piepen. Ik had vandaag een lichte test, morgenvroeg test ik opnieuw, misschien is het dan al wat duidelijker. Bij mijn eerste kindje had ik ook zo'n lichte test een tweetal dagen voor mijn NOD.
    Bij mijn vorige zwangerschappen had ik enorm zware eerste weken (overgeven, flauwvallen, ziekenhuis gelegen met uitdroging), telkens van week 6 tem 16/18. Ik begin dit weekend met koken en plannen en dergelijke zodat mijn vriend die moeilijke weken iets makkelijker kan doorstaan, want met 3 jonge kindjes zal hij mogen zwoegen. Of wie weet... heb ik nu zo'n droomzwangerschap smile.gif, ik durf dat niet te hopen.
    Voorlopig voel ik enkel pijnlijke borsten en ben ik beetje meer moe dan anders, heb ook zo'n raar gevoel in mijn buik.
    Ik vind mei zo'n leuke maand om te bevallen! Ben al 3x in herfst/winter (koude) bevallen, het lijkt mij tof om zo'n vers baby'tje niet 20 lagen kleertjes te moeten aandoen smile.gif En om leuk te kunnen gaan wandelen zonder dikke jassen!
    Ik zie het al helemaal zitten!
  • Welkom aan alle nieuwe zwangeren smile.gif Amai Hanneke ook al zo vroeg dat je dit weet wink.gif

@Lizzie : amai zo fijn dat je vroeger kan gaan, mijn gyn doet dit niet sad.gif spijtig maarja nx aan te doen zeker.. ben benieuwd wanneer je mag hihi hou me op de hoogte!!! ik voel me vandaag ook superprima goofy.gif
  • Ik durf eindelijk een beetje op mijn roze wolk kruipen.. hopelijk is het deze keer een plakkertje.. want het is zooooo welkom!!! <3
  • Voila, de eerste echo ligt vast! 17 september op 6weken en 3 dagen smile.gif Dit puur door mijn verleden, gyn wil enkel zekerheid of het vruchtje goed ingenesteld zit en zo ben ik ook iets zekerder en maak ik me minder zorgen! Nu maar hopen dat alles ok is bij die echo..
    Maar we blijven positief wink.gif 3de keer is scheepsrecht zeggen ze!!!

@sarah: ik zie dat je ook een echo hebt op 6weken en 3 dagen. ben wel benieuwd wat je dan zal zien smile.gif Vorige zwangerschap ook een echo gehad op 6 weken en een paar dagen en toen was er al een hartslag te horen.. Dus ik hoop zo dat het deze keer ook zo zal zijn!!
  • Lizzy ja idd ook op 6w3d normaal gezien veel zie je daar niet op een klein dingskes waar je iets heel miniem in ziet flikkeren maar het geeft idd iets meer zekerheid naar de 8w toe...
    ze zegge toch als het hartje klopt dat hrt naar 5% kans op miskraam zakt smile.gif
    gans de avond al een misselijk gevoel
  • Proficiat aan alle zwangeren!Aangepast door Nona op 04/09/2013 21:08
  • Uitslag vd huisarts was positief: hcg 120 en dus pril zwanger. Dinsdag moet ik naar de gynaecoloog voor een echo om een nieuwe EUG uit te sluiten. Spannend... al heb ik deze keer alleszins een beter gevoel!
  • @Lena: Mooie waarden voor een prille zwangerschap !!! thumbup.gif
  • @Lena : ik had op 4 weken 125 dus ongeveer hetzelfde wink.gif
  • Proficiat aan alle nieuwe zwangeren! pregnant.gif party.gif

Jullie hcg waarden stellen me gerust!
    Ik had op 3w5d een waarde van 98 en de HA vond het maar laag... terwijl ik nog niet eens overtijd was. Dus morgen weer BN om te zien of de waarde mooi gestegen is, maar als ik het zo hoor is 98 niet zo slecht, toch?
  • Vlindertje ik ben ook 2dage voor mijn nod bloed gaan laten prikken ze hebbe nirt gezegt hoeveel het stond maar enkel dat het extreem laag was ze wou zelfs geen afspraak maken voor bij de gyne zo laag ik 2dage ongerust moest 6dage erna opnieuw gaan maar ben 2dage erna bij men ha geweest en toen zat het 265 als ik het gewete had had ik de eerste keer ook gewacht tot na de nod want ben serieus ongerust geweest voor niks
  • Ik ben pas na de NOD bloed gaan laten afnemen, speciaal om een referentie te hebben. Bij vorige kindjes ook pas na NOD gegaan en bij zoontje was hcg 128, bij dochter 220 ofzo. Alleszins kan dat op korte tijd veel veranderen omdat dat exponentieel toeneemt hé. Het voornaamste is dat het mooi stijgt. Als je de eerste keer aan de lage kant zat, is het niet slecht om een paar dagen later terug te gaan, dan ben je gerustgesteld. thumbup.gif

Vandaag heb ik het gemeld op de opvang, zodat ik zeker een plaatsje heb binnen een jaartje.

Jullie hoeveelste kindje is het eigenlijk?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld