uitgerekend voor mei

• Julie en Sarah , Dank jullie wel!

Ja ik kan het ook niet geloven , zo vroeg al..
    Misrekend heb ik mij niet , ovu testjes en de eisprong pijn hebben er niet om gelogen.. De innesteling heb ik denkelijk afgelopen zaterdag pas gehad! (een week na eisprong/bevruchting) .. Man wat heb ik er tegen de avond van af gezien! Wist niet dat dat zo een pijn kon doen... maar goed.. Als de testjes donkerder worden dan had ik het niet willen missen bigsmile.gif

Jullie ook van harte met de baby.gif / baby2.gif

Ik stuur virtueel wat babystof en een candle2.gif naar iedereen die het kan gebruiken!..
  • Hier is het aangekomen!! Ik heb serieus wat innestelingsbloeding gehad..
  • Welkom aan de nieuwe zwangeren!

Bezorgdheid is wel eigen aan een (prille) zwangerschap. Bij vorige 2 kids wel nooit zo bang geweest.
  • Dz is waar ik ga het risico nemen vorige keer was ook alles compleet als er nu geen hartje is ga ik paar dagen erna terug kan gwn geen 4weken nmr wachten
  • Mercie trotse mama smile.gif
    hopelijk dat bij iedereen alles goed blijft gaan candle2.gif
  • Hallo iedereen!
    Ik wil er graag ook nog bij, na 4 dagen overtijd te zijn, gisteren toch een test gedaan - en dan nog 1 goofy.gif - en 2 dikke strepen...
    Het zal ons 3e kindje worden, geheel onverwacht maar zeker niet ongewenst content.gif
    Volgens mijn cyclus ben ik uitgerekend voor 8 mei, morgen bel ik naar de gyn!

Alvast proficiat aan alle zwangeren hier!!!Aangepast door Sweettalk op 03/09/2013 21:30
  • Proficiat Sweettalk wink.gif een dagje na mij content.gif
  • Bedankt! Inderdaad, ik zag dat er precies al een paar waren voor 7 mei smile.gif
  • Proficiat aan de nieuwe zwangeren bigsmile.gif
  • @sweettalk: hihi ook al een paar testjes gedaan.. je zou zo kunnen blijven testen eh bigsmile.gif
    Kheb er ook al een paar en ik word zo vrolijk van mijn donkere testen tongue.gif
    Morgen hcg laten bepalen maar weet het pas donderdag dan.
  • Ela Lizzietje wanneer moet je gaan? X
  • Awel, dat vind ik nu zo leuk dat er toch wel enkele zijn die lekker samen zwanger zijn...kunnen we heerlijk neuten tegen elkaar...hihi
    Misschien is het bij de ene nog wel erg vroeg, maar als een test zegt BAM 2 streepjes, dan kan je het niet meer houden hé van blijdschap...
    Trotse mama en Sweettalk, van harte gefeliciteerd en welkom...ook voor jullie candle.gif en succes...en houdt ons zeker op de hoogte hé!
  • Ik vind dat ook fijn Yo-ann da zijn hier nen hoop hormonen bij elkaar ze tongue.gif
  • Whoehahahha ja dat is een feit...al moet ikz eggen dat mijn man nooit heeft geklaagd over mijn zwangerschapshormonen, dus ik hoop dat dit ook niet deze keer gebeurd hoor! Want ik ken er andere, grrrr hahaha
  • @yo-an: ja das waar! Leuk dat je hier ook alles kwijt kan wanneer je maar wil wink.gif
    Iedereen is hier eigelijk nog pril zwanger he maar tis idd.. eens je die positieve test in handen hebt smile.gif
    Ik ben heel blij maar nog steeds wel wat voorzichtig in het achterhoofd want heb dit jaar al 2 miskramen achter de rug.. spontaan op 5 weken en eentje op 8 weken, toen al een kloppend hartje gezien maar op 8 weken was het gestopt. Veel verdriet gehad!!
    Maar wil nu gwn wat posotief zijn en ik voel me ook goed deze keer!! content.gif
  • Pff ben ineens kotsmisselijk sad.gif hoop echt dat ik niet moet overgeven. Kan dit omar ineens opkomen? Ga dan maar proberen slapen..slaapwelll
  • Lizzie, het is normaal dat je misselijk wordt zowel s'avonds als s'ochtends...misschien handig voor jou dat je even bij (links op site) zwangerschap klikt en dan doorklikt naar zwangerschapssymptomen vroeg in de zwangerschap...als je dat leest, weet je wat je misschien "fout" hebt gegeten of gedronken...is maar een tip hé! Ik hoop dat je een fijne nacht hebt gehad!

Ik ga er ook in duiken en hopen dat ik niet teveel ga liggen malen,want soms wil ik slapen maar staan mijn gedachte niet stil.
  • Dankje yo-an ga ik zeker doen.. wist niet dat je tijdens de zwangerschap misselijk kon worden door iets speciaal te eten.. tis wat beter maar kvoel het nog steeds. Ga het vandaag bij iets licht houden denk ik want zoals ik al eens zei.. ik en overgeven gaat niet goed samen nervous.gif
    Vandaag laatste dagje hier.. dan terug naar België sad.gif
  • Hoi hoi, amai lizzie das wel een goei teken natuurlijk hihi wink.gif vandaag al 5 weken.. Ik zal is gaan werken se tot straks! Xxx
  • Jeeeeej 5 weken Julietje! Op naar de 6 bigsmile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld