Hoi hoi,
Ik heb vanmorgen gebeld voor de uitslag van het bloedonderzoek en de doktersassistente zei me gelijk "ik moest u van mijn man een hele dikke proficiat wensen" oef..dat zit al goed dan!
Ook mijn HCG was perfect, als ik het goed onthouden heb was het 2216, wat overeenkomt met 5 à 6 weken zwangerschap...
Oh dat het nu maar snel 18 september is voor 1e echo hoor!
Enkel onze oudste zoon is al op de hoogte. De twee "kleinste" wachten we nog even mee tot de moment dat we het ook aan de familie gaan vertellen. Anders moeten we de moeite niet meer doen hihi...Voor onze jongste hebben we een T-shirt laten maken "Ik wordt grote broer", hij gaat dat zo fantastisch vinden dat hij dat mag doen, daar ben ik zeker van! Ik weet wel dat ze dat normaal doen met kleinere kindjes die grote broer of zus worden, maar vind het toch leuk om het op deze manier te vertellen, ben er bijna zeker van dat hunne euro niet gelijk zal vallen hahahaha
Eumh, Julie, dacht ik, je niet teveel zorgen maken meid ivm die afscheiding, dat is bij iedereen anders! Nu moet ik wel zeggen dat ik tot en met zondag krampjes had en dan nog meestal als ik in mijn bed ging liggen, maar die zijn nu wel voorbij. Jij ben net iets minder ver als ik, dus zou wel normaal kunnen zijn volgens mij dat het net iets langer duurt bij jou...Niet teveel bij nadenken en zolang het niet gelijk een rode plas is, niet bij stilstaan en proberen te genieten!
Ik heb wel het gevoel dat ik vrij snel van kleding zal moeten wisselen! Want mijn riem wordt nu al bijna te klein, op zéér korte tijd moet ik zeggen...pffff Nog iemand die dat verschil al voelt? Bij onze dochter had ik dat probleem ook rond de 6 weken, moest ik al op zoek naar wat anders om aan te trekken.
greetz en tot later
Aangepast door Yo-An op 03/09/2013 14:03