uitgerekend voor mei

• @Lizzie toch fijn dat we mekaar wat kunnen geruststellen, dat helpt echt dank je. Ja ben vorige week donderdag geweest, toen was het 332. Nu moet ik gewoon wachten tot bij de gyn op 30/09. Fijn dat je binnenkort je hcg weet, hou ons zeker op de hoogte!
  • Ik ga woensdag ook voor hcgbepaling. Ben benieuwd! Ik zal het waarschijnlijk wekelijks wat opvolgen tot echo.
  • Amai ik heb hier veel bij te lezen op een dag tijd tongue.gif ben net terug van mijn werk hihi wink.gif dankjewel om mij wat gerust te stellen hoor wink.gif heb net nog eens een test gedaan om te zien of het nog even donker was en ja hoor.. Direct toen het in aanraking kwal let mij urine een knalpurpere streep en vrijdag was het na een tijdje bij een hcg van 416 dus het zal wel goed gestegen zijn dan wink.gif alles zal wel in orde zijn dan.. Geen bruinverlies meer gehad oef..

Welkom sproet wink.gif zo erg al wat je hebt meegemaakt hier ook 2 mk daarom de schrik en ongerustheid disappointed.gif

@Lena : ik had je verhaal in een andere topcrimineel gelezen, wat VERSCHrIKKELIJK!!! Ik leef met je mee.. Maar je ziet alles komt goed wink.gif binnen 8 maanden ligt er hier hopelijk een klein wondertje! <3
  • Woehoe, mijn hcg is 5173. Dus ben alweer even gerustgesteld. Nu maar afwachten tot de eerste echo...
  • Amai jana een super hcg!!!!!!! bigsmile.gif
  • Wekelijks hcg late opvolgen heeft niet veel nut aangezien je lichaam ook als et misloopt hcg blijft aanmaken zolang het in je baarmoeder zit enige wat je kan doen als je 1e hcg goe zat is wachten tot de echo
  • @ sarah: wil je zeker niet tegenspreken maar dat is niet helemaal juist. Hcg laten op opvolgen int begin is soms goed voor iemand dat wat ongerust is want je kan wel zien of het eventueel zou misgaan.. ik heb het gehad bij mijn eerste .. als je hcg niet goed verdubbeld dan weet je eigelijk ookal dat het zal misgaan.. alleen moet je het geen hele zwangerschap doen.. juist de eerste 2 weken ofzo.. mijn dokter zei het toch.. als je hcg mooi verdubbeld dan ben je ook meer op je gemak als je al 2 miskramen gehad hebt. Al zijn er altijd uitzonderingen natuurlijk.

Xx
  • Ja gwn 2keer ofzo maar meer heeft niet veel nut
  • Ja dat kan wel zijn.. denk dat iedereen wel moet doen waar je u beste bij voelt content.gif

Mislopen kan het altijd dusja..

Heb vandaag weer een zalige dag gehad bigsmile.gif
    Nu effe goed rusten!!

Ik eet daarnet een hele pizza op en nu zit ik weeral te snoepen hmm tongue.gif
    Oepsie blush.gif

Hoe gaat et met de andere meiden?
  • @Sarah : bij mijn vorige zwangerschap heb ik mijn hcg 2x laten testen.. de 2de keer zagen ze dat het misging dus was toch blij dat ik 2x geweest was.. nu was de 2de keer super was vrijdag 416, was verdriedubbeld dus vandaag zou deze ook hoog moeten staan.. ik ga volgende week maandag nog eens terug om te zien of het goed gestegen is.. na 2mk heb ik deze bloednames echt nodig voor mijn gemoedsrust.. omdat ik weet dat mijn vorige mk zo is vastgesteld door deze bloednames..

@Janna : da's een super hcg hoor wink.gif hihi.. ben je dan al niet verder normaal? denk het wel.. ale het kan zijn dat deze bij mij vandaag ookal zo hoog staat e tongue.gif da wetek ni this een dikke 3 dagen geleden dat ik mijn hcg heb laten testen content.gif maar alles zag er toen supergoed uit..
  • hihihihi Lizzie da ken ik tongue.gif heb ook razende honger content.gif
  • Ik had op 26/08 (2dagen voor NOD) een negatieve test en pas op 28/08 een positieve, dus mn banner zou toch exact moeten kloppen smile.gif... Maar HCG kan erg verschillend zijn eh, bij de 1 direct hoog, bij de ander lager. Herinner me van mn zoontje toch ook zo'n hoog HCG op 4-5 weken.
  • Ik heb bij de EUG mijn hcg op 2 weken tijd 6x moeten laten testen dus weet wat er gebeurd bij hcgbepalingen. Ga het niet dagelijks doen hoor. Woensdag en dan binnen een en een halve week ofzo nog es. Ik doe het niet als ik me beremisselijk voel, dan ben ik gerust wink.gif
  • @Janna : de waarde van het hcg maakt idd nx uit, als het maar goed stijgt das het voornaamste content.gif ik ben vorige week woensdag en vrijdag geweest en dan was het van 125 naar 416 gegaan dus supergoed e goofy.gif de gyn zei omdat ik zo ongerust was deze volgende week maandag nog eens te laten bepalen .. ik ga dit toch doen om de tijd wat te overbruggen naar m'n eerste echo smile.gif xx

@Lena : ja ik voel me er ook beter bij dat ik dit nu meer kan laten nakijken.. als je al eens zoiets hebt meegemaakt ben je blij dat er zo'n dingen bestaan e content.gif dus ik ga ook liever een keertje teveel dan te weinig.. xx
  • Goeie avond iedereen,

Zal ik me misschien eerst even voorstellen?
    Ik ben Yo-An, 35 jarige mama van een dochter 13 jaar, een zoon 11 jaar en stiefmama van een zoon 18 jaar.
    Ondertussen opnieuw zwanger en ben uitgerekend voor begin mei. Vrijdag en zaterdag een test gedaan, allebei positief, maar om zeker te zijn vandaag toch maar even bloed laten nemen. Morgen weet ik hier gelukkig de uitslag al van.
    Verder voel ik me niet al te slecht, alleen wat last van een "volle maag" de hele dag, ook al heb ik honger, véél honger! Maar ben al blij dat ik niet ganse dag misselijk ben...Voor de rest, geen al te erge kwaaltjes.
    Mag ik me bijvoegen in jullie groepje? Lijkt me leuk om nog één keertje gezellig te keuvelen met bolle buikjes, klagen tegen elkaar en elkaar een troostende schouder geven, elkaar tips geven en er weer bovenop te helpen...want een zwangerschap is een emotionele roalercoaster hé! En natuurlijk uit te kijken naar eenieders gezond kindje...

groetjes Yo-An
  • Hoi Yo-Ann,

welkom in ons groepje hoor, je mag je zeker toevoegen bij ons hoe meer zielen hoe meer vreugd content.gif
    Wauw wat een gezellig groot gezin wink.gif ik weet niet of ik heel de uitleg over mij ofzo nog moet doen want dat staat hierboven al allemaal beschreven, heb zelf ook al emotionele dagen achter de rug. Kwaaltjes : ongipijn, pijnlijke borsten, eten tongue.gif , lage rugpijn, vaak plassen. Dat zal het tot nu toe wel zijn, ben al blij dat ik niet misselijk ben.. kan natuurlijk nog komen he wink.gif . weten je kinderen het nieuws al of ga je hier ook nog even mee wachten smile.gif . Ik wens je allesinds een supergezonde zwangerschap toe, en hopelijk mag alles naar wens verlopen.
  • Welkom!
    ja die 4weken duren lang tot de eerste echo daarom dat il op pretecho ga om die te overbruggen vorige zw ook regelmatig naartoe geweest en dan gaan die weken snel betaal jeviets leer d1n bloedonderzoek maar kun je het wel al zien:-)
  • Amai, jullie schrijven hier veel op een dag! Ik kan al niet meer volgen.
    Ik heb eigenlijk nog nooit mijn hcg laten vaststellen en hercontroleren. Enkel maar om op papier te hebben staan dat ik zwanger was om aan de arbeidsgeneesheer te kunnen overhandigen. Deze keer zelfs nog niet. Ik ga eerst horen wanneer ik bij de gyn terrecht kan!

Yo-An, jij hebt ook al een hele kroost. Ik ben ook zwanger van een vierde, al zijn de mijne nog wat kleiner als die van jou! Dit zal de laatste zijn, dus ik ga echt proberen te genieten!
  • Ik kn ook niet meer volgen vandaag anou vind het wel leuk om zo van het werk te komen hihihihi : wink.gif ik vind het in mijn geval belangrijk te weten of het nog goed zit maar das puur gemoedsrust. disappointed.gif
  • Ik snap het wel hoor Julie, moest ik in jou schoenen staan zou ik misschien net hetzelfde doen! Ik duim voor je hoor!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld