uitgerekend voor mei

• Dat gevoel in mijn buik heb ik ook.. maar doet helemaal geen pijn.. ik voel gewoon dat er iets is.. ja ik stond vanmorgend op met pijn in mijn rug, nu heb ik wel op mijn buik geslapen.. misschien kan het daar ook van komen natuurlijk.. ik maag me altijd direct zorgen om nx.. voor de rest alles in orde denkik.. bruinverlies is volledig weg heb nu gwn doorzichtige witte afscheiding.. content.gif
  • en gisteren het gras afgereden voor de eerste keer.. kan daar ook wel van komen tongue.gif
  • Ohja, ik heb ook wel veel last van mijn darmen, winderig, vaker naar de grote wc,.. (sorry voor de details hoor)
  • Heb al van 1week na de bevruchting last van lage rugpijn wel enkel als ik werk...
    slaap normaal ook op men buik maar dat kan ik nu al nimeer
  • Ok Sarah dat stelt me al een beetje gerust wink.gif heb ergens gelezen dat het door de progesteron komt die alles weker maakt.. Gewrichten, spieren, etc.. Gisteren ook wel buiten wat bezig geweest en in huis.. Kan daar ook wel van voortkomen.. Geen paniek dus .. blush.gif
  • Haha julie bigsmile.gif die winderigheid heb ik ook.. men broers en schoonzussen kijken raar naar mij tongue.gif ze blijven maar komen soms.. boertjes en vaak veel lucht in de darmen tongue.gif al een geluk dat er geen geurtje aanhangt.

Btw. Proficiat aan de nieuwe zwangeren!!
  • Die lage rugpijn heb ik ook, zeker als ik lang heb gestaan of gewandeld. Dus dat zal wel normaal zijn smile.gif Ik ben ook heel erg duizelig, had ook wel een lage bloeddruk, hebben jullie dat ook?
  • Ja cleo, ik ben ook duizelig.. al van voor mijn nod. Normaal heb ik dat nooit.. daarjuist zag ik ook eventjes sterrekes. Ik rust nochtans genoeg smile.gif zal aan mijn bloeddruk dus ook liggen..
  • Ela, oef dan ben ik al een beetje gerust gesteld.. Pff heb vandaag een hele drukke dag gehad.. Nu verloor ik juist weer wat bruin sad.gif
  • Heb wel nog altijd die ongikrampen, pijnlijke tepels.. Waarom ben ik dan toch weer zo ongerust sad.gif
  • Hier al 4 dagen bruinverlies, 1x ook vrij veel rood bloed. Maak me voorlopig geen zorgen. Bij vorige zwangerschappen sloten bloed verloren en toch gezonde kids. Bij vers bloedverlies bel ik vanaf nu wel es nr de gynaecoloog
  • @Lena : dankjewel this door die 2 mk dat ik zo ongerust ben.. sad.gif this echt gwn lichtbruin en ni veel..
  • @julie: kvind zo lastig voor je dat je u telkens zo zorgen maakt. . Versta het wel hoor. Wat zegt je gevoel? Zolang er geen bloed is zal alles wel goed zitten hoor.
    Ik heb weinig kwaaltjes.. aleja op en af maar kheb er wel een goed gevoel bij.. bij mijn vorige 2 was ik nooit op mijn gemak.. maar toen was het terrecht sad.gif
    Ons 4 engeltjes waken wel. Knuffel!!!
  • hallo allemaal,

ik geloof het zelf nog niet helemaal, maar mag me hier toevoegen denk ik... mijn nod was pas over 2 dagen, maar ik was al 2 dagen zo misselijk 's morgens dat ik toch maar es getest heb... en ja hoor! party.gif
    hier ook wel met een bang hartje, want tot nu toe is het nog nooit van de eerste keer gelukt: voor ons eerste zoontje had ik een eerste mk, en dan voor ons 2de nog eens 2 cry.gif
  • Welkom en proficiat sproet

proberen positief te denken 3e wil niet zeggen dat er ook eerst een 3mk gaat komen maar snap je bezorgdheid wel
    hebbe we allemaal denk ik ben ook zo verschikkelijk bang we gaan allemaal blij zijn als we over de 12weken zitten
  • dankjewel! ik probeer een midden te vinden tussen positief blijven en realistisch zijn, wat niet altijd zo evident is... 't is nu in 't totaal 3 keer misgelopen dus ik ga ervan uit dat ik een verhoogde kans heb, maar er zijn nooit onderzoeken geweest, dus 't kan ook echt 3 keer brute pech zijn geweest... we zien wel! proberen niet te veel mee bezig te zijn zodat de tijd vlug voorbij gaat zeker? dat betekent dan zo weinig mogelijk op dit forum komen, ai gaat moeilijk zijn! wink.gif

voor iedereen hier: dikke proficiat!
    @ julie: geen zorgen maken over bruinverlies... heb ik maar 2 keer gehad en dat waren telkens net de zwangerschappen die wel goed gelopen zijn! hoop dus eigenlijk dat 't er hier ook zit aan te komen wink.gif
  • Proficiat sproet!!
    Ik versta je ongerustheid.. ook ik heb al 2 miskramen gehad. Heb nog geen kindje.. dit zou onseerste kindje zijn als nu alles goed gaat.. ik probeer oook zo positief mogelijk te blijven maar das niet altijd zo simpel.
    Wat je zegt van dat bruinverlies.. ik heb het deze x niet.. soms denk ik dat het beter was geweest dat ik het wel zag maar maakt niet zoveel uit denk ik dan.
    Vorige zwangerschap had ik ook bruinverlies van de innesteling en tis tozn ook misgelopen op 8 weken dus geen garantie zeker..

Tis en tblijft afwachten.. ik voel me wel vrij goed en kheb er een goed gevoel over alleen heb ik niet veel kwaaltjes dusja.. goed of niet? We zullen wel zien. candle2.gif
  • @Lizzie: heb net hetzelfde, maak me ook al bijna zorgen dat ik geen innestelingsbloeding heb wink.gif Ik hoor van vele dat ze geen kwaaltjes hadden en alles ging goed. Ik weet het ook niet.

Ik heb het dan toch op het werk verteld en voel me gerustgesteld. Mijn baas reageerde heel positief en ik moet het fysiek zwaardere of in mijn ogen iets gevaarlijker werk niet meer doen, morgen moet ik de arbeidsgeneesheer inlichten.
  • Hier zit de schrik er ook in. 2 maand geleden had ik een EUG (buitenbaarmoederlijke zwangerschap), toen een spoedoperatie waarbij ze een eileider hebben weggenomen. Complicaties na de operatie, 2de operatie was nodig. Ben bang dat er nu weer vanalles zou mislopen.
  • @cleo: niet ongerust zijn.. die innestelingsbloeding hoeft zeker niet altijd.
    Ken een vriendin die bruinverlies had bij de nod en daar ging het ook mis zoals bij mijn vorige zwschap en een ander meisje had geen innestelingsbloeding en daar is het wel goed gegaan.. en omgekeerd ook innestelingsbloeding en alles goed. Ach.. alle zwangerschappen verschillen en iedereen moet afwachten he. We staan er helaas machteloos tegenover.
    Ik probeer zo positief mogelijk te blijven!! Soms hebk het ook eens lastig en denk ik teveel na hoor.. woensdag eindelijk bij de dokter voor hcg bepaling content.gif
    Jij al geweest?
    wave.gif Aangepast door LovingMum op 02/09/2013 16:24
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld