uitgerekend voor mei

• Hey Meiden! Julie en Cleo, goh ik durf niet! Ben zo bang voor de teleurstelling... Heb wel wat menstruatiepijn, maar ik verlies niets. Mijn jongste is 11 maanden en ik geef nog borstvoeding, bij het afkolven doen ze wel pijn/gevoelig... Ik hou het voor morgen, maar zoals ik al gelezen heb, 's nachts moet ik dus ook opstaan om te plassen en dromen dat ik doen! Echt niet leuk!!

xxx Lente
  • hoihoi, was het gepland deze zwangerschap? Sorry voor de vraag hoor maar inderdaad sommige kiezen ervoor om snel terug aan een tweede te beginnen content.gif
    Krijgt jou kindje nog altijd borstvoeding? da's erg lang heb ik de indruk.. maar zolang jij er je goed bij voelt smile.gif

Idd vaak plassen, menstruatie-achtige pijn.. pijnlijke borsten dat heb ik ook allemaal, ik zou toch maar testen bigsmile.gif
  • @Cleo : Nee, ik vertel het pas op 12 weken.. met mijn 2 miskramen zeker nu.. kwil eerst zeker zijn dat alles in orde is.. en rond de 12 weken zijn de de kwade weken wel gepasseerd.

Op het werk heb ik het wel al verteld, dit om puur praktische redenen, ik werk namelijk in een kinderdagverblijf, ik moet dus binnenkort stoppen.. (12weken ongeveer) en dan kunnen ze naar een vervangster zoeken, ik mag vanaf nu ook geen pamers meer verschonen, of snottebellen afkuisen (omwille van cmv, hier ben ik niet immuun tegen)

Wanneer zoek jij het te vertellen? content.gif
  • Aangezien het bij ons een ongelukje is hebbe we het ook ni verteld aan mijn ouders en mijn oma gaan we het zeggen na die eerste echo vind het toch bel1ngrijk om eerst te zien of alles wel klopt voor ik het meedeel mene vriend zen ouders geen idee...de rest van vrienden enzo na de 12weke echo
  • uhm, tis dan ons derde en laatste kindje... we gingen de natuur zijn gang laten gaan... Onze wens is en was 3 kindjes dus... En wil er ook niet te veel tijd tussen, normaal had ik zoiets van vanaf ze een jaar is, is het echt een GO maar nu een maandje vroeger, och dat geeft niet...
    Allé ik ben al aan het dromen. Ja idd ik ben een bv-freak en mijn meisje wil het nog dus waarom niet... Ik heb hier trouwens 2 diepvriezen vol met melk = ben een echte melkkoe hahaha

ben al weer te veel aan het hopen, mss houdt mijn lichaam me gewoon voor de gek...
  • @lente aarom ga je dan niet gewoon een cb halen dan weet je toch meer en moet je je zelf niets wijsmaken op wat je hoopt te zijn...
    niet slecht bedoelt het zou super zijn moest je zwanger zijn maar dan ben je wel feller teleurgesteld als het niet zo is
  • @Lente : ik zou toch ook al testen hoor bigsmile.gif
  • Amai, jullie hebben hier al veel geschreven!
    Hier nog niets verteld aan de familie. Ik wacht de eerste echo sowieso af. Ik denk dat ze wel gaan verschieten want onze jongste is nog maar 5 maanden smile.gif
    Ik ga hier nog niet teveel prijs geven over mezelf want als iemand mij herkend dan is het geheim er wel af bigsmile.gif

Ik ga wel blij zijn als iedereen het weet want ik ben niet graag geheimzinnig maar kom, nog even volhouden. Maandag bel ik naar de gynaecoloog voor een afspraak. Dan weet ik hoe lang ik nog ga moeten zwijgen.. smile.gif

groetjes!
  • @anou, amai dan zijn jullie er ook snel terug bij, ben je al helemaal ontzwangerd? smile.gif , hebben jullie dit bewust gekozen? Wij vertellen het pas na de 12 weken echo.. Zo zijn we zeker dat alles in orde is.. X
  • Ik vertel het aan de rest ook pas na 12 w maar daarom twijfel ik zo of ik het moet zeggen op mijn werk of niet. Als ik het vertel dan weet heel het dorp het en dat wil ik echt nog niet, als ik het niet vertel moet ik nog dingen doen waarvan ik bang ben dat het gevaarlijk kan zijn voor het kleintje en dat wil ik heel zeker niet.
  • @cleo wat houd je job juist in dan? Want als het gevaarlijk zou zijn voor je kleintje moet je dit best wel vertellen hoor.. En uitdrukkelijk zeggen dat niemand dit mag weten.. Zou echt schandalig zijn moeste we het verderzeggen..
  • Ja hoor, het was een bewuste keuze om er meteen weer voor te gaan. Je weet natuurlijk nooit wanneer het lukt, maar hier meteen dus smile.gif
    Al onze kindjes komen kort achter elkaar, maar de deze dus heel kort smile.gif We gaan het druk krijgen!
    Ik voel me toch ontzwangerd ja bigsmile.gif
    Ik kijk er al weer helemaal naar uit!!!

Ik ga het eerst op het werk zeggen voor ik het aan al de andere vertel (mss wel eerst de familie). Ik ben altijd bang dat dat nieuws mijn werk eerst bereikt en dat ze daar niet mee gaan kunnen lachen als ze het via via moeten horen ... upset.gif
  • @anou : op mijn werk weten ze het al, wij werken maar met 3 wink.gif en ze moeten een vervangster zoeken voor mij smile.gif
  • Ik dacht vanmorgen toch mijn ms te krijgen maar ze bleven uit. Ik had nochtans de krampen die ik elke maand op dag 28 van mijn cyclus krijg! Vanmiddag dan maar snel nog een cb testje gedaan en kwam op: zwanger!!! Hetvorige testje gaf ook al wel een heeeeeel fijn streepje, maar dit keer was het overduidelijk! Wij zijn echt blij!!! ( en moe, en misselijk, en pijnlijke borsten... Maar dat nemen we er graag bij!)
  • Sophia welkom en proficiat!
  • @sophia: proficiat!!

Ik moet normaal meteen stoppen met werken dus het kan zijn dat ik niet meer uit congé kom..
    Ga eerst volgende week mijn hcg afwachten.. content.gif

Vanmorgen ng een testje gedaan en meteen een mooie streep! bigsmile.gif
    Nu dinsdag nog een lifetest tongue.gif die moet nog meer knallen dan vndaag.. maar vandaag was ie al overduidelijk thumbup.gif

Kheb beter geslapen dan vorige nacht maar wel weer moeten opstaan om te plassen..
    smile.gif
  • Dag meiden, mag ik erbij?

Deze morgen deed ik (2 dagen te vroeg) een test, en die is positief!
    Ik heb al enkele dagen wat kwaaltjes. Acne, pijnlijke borsten, bruinverlies. Hopelijk blijft alles goed gaan voor iedereen!
  • @ Sophia en Lena welkom en proficiat
    @ Julie Ik ben maatschappelijk assistent en werk ondermeer in een begeleidingstehuis waar nogal vaak agressie voorkomt en mensen met verschillende ziektes worden opgevangen, ik moet niet stoppen met werken maar ben toch ongerust.
  • @cleo : dan zou ik het gewoon vertellen meid:

Welkom Sophia en Lena smile.gif

Pff ik heb sinds vanmorgend lage rugpijn.. Kennen jullie deze symptomen ook? sad.gif
  • Lage rugpijn kan wel inderdaad. Ik heb nu enkel heel af en toe een zeurend gevoel in de buik. En dan mijn borsten vnl.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld