uitgerekend voor mei

• @ Julie heel fijn om dat te horen! Ik heb mijn uitslag vd bloedafname gisteren gekregen en heb hcg 332. De dokter heeft niets gezegd over een nieuwe bloedafname. Ligt wel een beetje lager als bij jou en je bent volgens deze berekening even lang zwanger, hoop dat dat normaal is.
  • Ah ik zie het al bij jou hebben ze vandaag nog geprikt en bij mij gisteren, oef smile.gif
  • @cleo

bi mij gisteren ook geprikt en mijn hcg ligt zelfs nog iets lager als die van u
    sommige makmeer hcg aan dan sommige;)
    Net opgezocht 4weken zw ligt hc tussen de 5en426
  • Cleo geen zorgen smile.gif iedereen maakt ni evenveel hcg aan hoor smile.gif jij hebt ook een schitterende waarde wink.gif

Sarah, hoeveel was je hcg? content.gif
  • @Cleopatra : ik doe het ook voor mezelf die bloednames, heb in december en in juni een miskraam gehad.. Dat maakt me wat geruster.. X
  • Hihihihi Cleopatra blush.gif stomme autocorrectie content.gif cleo dus tongue.gif
  • hcg was ergens in de 265 dinsdag rond de 50maar volgens mijn huisarts dus ziet er goed uit smile.gif
  • Geweldig Sarah content.gif ook voor jou ziet het er rooskleurig uit wink.gif
  • Jeuj Lizzie, lees dit nu pas content.gif gratis internet is super wink.gif
  • jaah nu kunnen we allemaal aftellen naar de eerste echo content.gif
  • Jep wink.gif , heb geen bruin bloed meer gezien.. Hopeljk blijft dit zo..
  • Jullie hebben allemaal een hele mooie waarde.. ik kan ze spijtig genoeg niet meedelen omdat ik nog niet bij de dokter kan gaan.. woensdag bloed laten prikken!
    Ons groepje is al mooi eh tot nu toe.. wij zitten lekker nog buiten met zen alles. Echt mega gezellig! content.gif tzal me goed doen.. de dagen zullen sneller gaan hier en dan denk ik er minder aan tongue.gif
    Wann zou ik nog een testje doen? bigsmile.gif
  • Kzou nog ff wachten met testen wink.gif maandagmorgend ofzo? smile.gif
  • Hihi.. oke. Zal wachten tot zondag of maandag! content.gif

Fijn weekend allemaal hug.gif
  • Dankjewel iedereen,ben weer helemaal gerustgesteld surprised.gif) Heb zelf ook een miskraam gehad in 2011 en het heeft tot nu geduurd om terug zwanger te geraken en nu wil ik alleen maar positief denken maar is niet altijd heel gemakkelijk he. Echt fijn dat we dit groepje hebben hug.gif
  • Goeiemorgen iedereen!!

Ik ben deze morgen misselijk wakker geworden.. drunk.gif dacht echt dat ik moest overgeven op een gegeven moment.
    Kben opgestaan want liggen maakt het er niet beter op.
    Hoop datk niet alle dagen heel erg misselijk zal zijn want ik en overgeven gaat niet zo goed samen surprised.gif maarja.. alles voor het beebje he... en tzal wss wel willen zeggen dat de zwangerschapswaarden gestegen zijn.. morgen doe ik nog een testje content.gif
    Ben zeker 3 x opgestaan vannacht om te plassen ook!
    Hoe ist met jullie meiden?
    Wij gaan ontbijten... aleja als ik iets binnen krijg smile.gif

Byeeeeeee!
  • @cleo: this ni gemakkelijk e om positief te blijven ik ken dat gevoel zal pas binnen een paar weken wat geruster zijn.. blush.gif

@Lizzie : dat zit volgens mij helemaal goed hoor bij jou, jij gaat morgen een knaller van een test hebben, ik moet trouwens ook zo vaak plassen ook 3x vannacht tongue.gif
    Geniet nog van je vakantie content.gif
  • Dag dames,
    me even voorstellen, ik ben Lente (nickname) en ben 1 week overtijd... Schrik om te testen! Uhm of ik me zwanger voel, geen idee!
    Heb zot veel zin in chips, iets wat ik anders nooit eet. Het idee van frietjes doet me kokhalzen en heb een goede 14 dagen geleden wat bruin verlies gehad... mss innestelling? Morgen waag ik het er maar op... nog mensen die lang gewacht hebben om te testen?
    xx lente
  • @Lente : Jij hebt karakter zeg smile.gif ik heb altijd de dag van mijn nod getest en soms zelfs ervoor omdat ik zeker was dat ik zwanger was.. Ik heb ook wat innestelingsbloeding gehad een week voor nog.. dus kan perfect dat bloedverlies.. waarom doe je nu nog geen testje?
    Voel je voor de rest nog iets specifieks dat normaal niet aanwezig is? content.gif
  • Een vraagje, hebben jullie dit fantastische nieuws al aan famile, vrienden of op het werk verteld of tot wanneer gaan jullie wachten? Ik heb het momenteel enkel aan de toekomstige grootouders verteld, maar weet niet goed wat ik met het werk doen moet.

@ lente ik kon net zoals Julie ook nooit wachten hoor. Deed altijd een test op nod of zelfs eerder. Veel succes!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld