uitgerekend voor mei

• Ik heb de foto opt forum gezet smile.gif als je op de i onder mijn naam klikt zie je de foto smile.gif
  • Ziet er toch goed uit veel donkerder dus moet je hcg wel hoger zijn
    wanneer wert je de uitslag van je bloed?
  • Ik mag deze namiddag bloed laten nemen dan is er net 48u tussen en dan weet ik mijn uitslag normaal wel tussen 17u en 18u smile.gif x
  • @Janna : dankuwel meid! Heel lief van je hug.gif
  • Ziet er toch goed uit veel donkerder dus moet je hcg wel hoger zijn
    wanneer wert je de uitslag van je bloed?
  • Ho fijn dat je het dezelfde dag nog weet!
  • Heeyyyy iedereen.. en julieee mijn maatje hihihi bigsmile.gif
    Zit nog een dag voor mijn nod maar heb al twee positieve testen.. je kan gwn niet naast het txeede streepje kijken..
    Heb men banner nog niet aangepast maar dat doe ik later wel.. Via gsm is dit ook niet echt simpel tongue.gif
    Ik hoop van harte dat ik op mijn roze wolk mag blijven zitten.. zoals julie al zei, tgeluk mag ook eens aan ons kant staan he!!
    Hoop dat iedereen hier een mooie zwangerschap mag hebben zonder al tevee zorgen!!

Xxxxx
  • @Sarah : denk ook wel dat het goed zit, en dat bruinverlies is dan maar normaal zeker?

@Lizzie : welkom in ons clubje buddy wink.gif hihihi
  • Zou u enkel ongerust maken als het helderrood wordt als je googeld lees je vaak dat de afscheiding verandert mss is hrt dat
  • Hallo iedereen, zou me ook graag aansluiten bij dit groepje. Heb 3 dagen geleden voor het eerst positief getest en ben gisteren bij de huisarts geweest om bloed te prikken. Mag vanavond de uitslag gaan afhalen. En heb net al voor de eerste keer overgegeven, spannend allemaal content.gif
  • Hoi Cleo welkom smile.gif amai das vroeg seg da je moet overgeven smile.gif ik heb alleen die menstruatiekrampen.. en gevoeligere tepels en meer naart toilet gaan.. meer nog niet smile.gif mijn hcg was woensdag 125 en ben net terug bloed laten prikken en weet om 16u mijn uitslag hopelijk is die mooi verdubbeld smile.gif spannend allemaal e.. en allemaal bijna voor de 7de zo grappig content.gif
  • @ Julie dankjewel. Oh ja menstruatiekrampen heb ik ook. Ja vind het ook wat vroeg maar het is net alsof ik veel beter ruiken kan en wou net de kattenbak verschonen en dat was er teveel aan surprised.gif) Ik zag het ook, echt wel grappig!
  • Binnen 1,5-2u mag ik bellen ben zooo zenuwachtig e omwille van dat bruinverlies sad.gif iedereen probeert le gerust te stellen maar dat lukt maar niet.. X
  • Hou ons maar op de hoogte, ik duim met je mee!
  • Heb net voor mijn uitslag gebeld hcg waarde stond op 416 content.gif dus meer dan verdubbeld, had woensdag 125. goofy.gif
  • Omdat ik zo ongerust was raadde de gyn aan om de 9de nog eens bloed te laten nemen dan moet het serieus de hoogte ingeschoten zijn smile.gif dan ben ik gerust voor ik naar de gynae moet smile.gif x
  • Ik laat jullie tem woensdag achter tongue.gif Ik vertrek straks richting cadzand!! Vind het nu wel een beetje spijtig dat ik niet meer bij de dokter kan gaan voor mijn hcg te weten ponder.gif
    Maar even in onzekerheid zitten tem woensdag ... maar ik neem testjes mee zodat ik zeker en vast kan testen om te zien of ze donkerder worden content.gif wink.gif Miss dat ik van daar ook kan meevolgen via mijn mobiel internet, maar ben het niet zeker!

Daaaaaag meiden en tot later!!! geniet maar van jullie zwangerschap hug.gif
  • Geniet van je zwangerschap meid! Oh die ooievaar vind ik ook wel leuk smile.gif kga de mijne ook aanpassen denkik smile.gif
  • Ben eindelijk een beetje geruster nu ik durf ni op m'n roze wolk kruipen precies.. Maar de bloedresultaten waren goed dus smile.gif x
  • Er is hier gratis internet haha bigsmile.gif
    Helemaaaaaal super!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld