uitgerekend voor mei

• Jeej, ik mag mij ook toevoegen. Vandaag is lennert geboren, een flink kereltje van 51 cm en 3,715kg. Alles supervlot verlopen, dus kunnen we zoals gepland seves al naar huis!
    Dikke proficiat ook aan de andere mama's. En hopelijk hebben de nog zwangere meimama's binnenkort ook hun kleine spruit in de armen!
  • Hey iedereen,

Even reageren:
    Tot hiertoe nog steeds geen beweging.
    Allez, 't is te zeggen, wel beweging maar geen actie wink.gif
    Mag wel gaan komen nu, al heb ik het gevoel dat beebje nog wel even op zich zal laten wachten... Maar ben het stilaan wel beu nu: geen energie meer, slaap niet meer goed, verkoudheid... Kortom ik waggel de dag letterlijk door, dus beebje is meeeeeeer dan welkom hug.gif
  • Lang geleden dat ik hier op forum gereageerd heb, maar nu tijdens de laatste dagen weet ik me echt niet meer bezig te houden... Ik ben van mijn eerste op 39+5 bevallen, van 2de 38+5, van 3de 38+3, ik had verwacht dat deze baby er al zou geweest zijn. Wachten duurt zo lang! Zeker als je zo goed als niet meer kan bewegen (buik in de weg, pijn aan bekken,...) Zo jaloers op diegene die al bevallen zijn!
  • Hallokes,

Alles ok met iedereen?
    Lopen er trouwens nog veel mama's in spé rond die uitgerekend zijn voor mei?
    Hier mag het nu echt wel gaan komen, wou echt niet overtijd gaan en kijk.... wink.gif

@Hanneke: bij jou al actie intussen?

Groetjes en proficiat aan alle mei - mama's die reeds bevallen zijn.
  • Hoi hoi
    Hier ook nog uitgerekend voor mei ze.
    maar ook hier nog niet te veel schot in de zaak bigsmile.gif
    Tmag van mij toch ook stillekes gaan kome ze.. Men geduld wordt een beetje op de proef gesteld bigsmile.gif
    Achja niks aan te doen . .

Groetjes
  • Ik ben 16 mei bevallen van vierde kindje. Water gebroken om 4u30, direct eerste weeën, geboren om 7u15. Alles heel vlot verlopen!
  • Whoopy,

Op het FB-groepje zijn we nog met 7 van de 21 dames die voor mei uitgerekend zijn, die nog moeten bevallen.

Wel fijn om zo alle fotootjes en ervaringen van de pasgeboren beebjes te zien passeren hoor! Al wordt het verlangen naar ons eigen meisje dan eens zo groot!

Van ons is ze alvast meer dan welkom nu!

Proficiat aan alle bevallen dames!
  • Hallo allemaal,

Toch nog een aantal die nog moeten bevallen dus... maar ook intussen reeds enkele die hun wondertje in de armen hebben.
    Nog even afwachten hier, nog steeds geen tekenen van een nakende bevalling...

Proficiat aan de nieuwe mama's en nog even geduld aan de mama's-to-be wink.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld