uitgerekend voor mei

• Lizzie,

Dat gevoel heb ik nu ook se, durf niet tever meer van huis aangaan, stel dat die water ineens breekt.

Heb het daarstraks nog tegen mijn ventje gezegd, toen we onderweg naar de colruyt waren.
    Kzou daar nogal met een rood hoofd staan, denk ik. En dan weten dat iemand anders dat zal gaan moeten opkuisen, kmag er niet aan denken, zo genant!

Zo moet ik zaterdag naar de gouden bruiloft van mijn grootouders, is bijna een uur rijden tegen dat we daar zijn (tegen de Nederlandse grens), zal voor de zekerheid m'n valieske maar in de autokoffer steken.

Sweettalk,

Ghi, net gezien dat je je topic hebt laten verplaatsen... in het begin, bij die grootste pijn, klopte het idd wel dat het onder "soms loopt het mis" stond, maar ik vind het nu toch meer eer aandoen waar het nu staat hoor! Wel even wennen, als ik er ga bijlezen!

Lees net dat je binnenkort terug aan de slag gaat, inderdaad wel een dubbele datum hé... Hoogstwaarschijnlijk zijn er dan al enkelen bevallen waardoor mei wat raar gaat aanvoelen voor jou, dan net terug aan de slag op de uitgerekende datum van Sofiya*. Hopelijk zorgt het weerzien met je klanten, toch nog voor een fijn gevoel die dag! Ik veronderstel dat je huishoud -of familiehulp ofso bent wink.gif
  • Bedankt Inezz content.gif en de anderen!

Ja Lizzie, bij die moeilijke mamas hoor jij idd...! Hihi ben benieuwd naar alle namen maar denk dat alle mamas hier wel smaak hebben tot nu toe van wat ik allemaal gehoord en gezien heb hihi!

Mandarijntje, ja idd, wist niet dat het kon maar toch maar even gevraagd. Ben blij dat het nu daar staat. Was ook al bang dat het zou verdwijnen als het forum hier vernieuwd wordt maar gelukkig blijven alle topics staan!

Haha kmoet toch lache, kzie u daar staan in de colruyt met een rood hoofd en een plas onder uw voeten... kzou dat idd niet zo tof vinden om op te kuisen als ik daar werk goofy.gif

Bij mij gebeurde het snachts bij Jael dus geen publieke scene hihi!

Ik ben idd huishoudhulp (ben er ttl ni fier op maar beetje noodoplossing geweest nadat ik daar al die uren bij de bakker deed wink.gif) maar gelukkig heb ik dus wel deftige mensen die weten dat ik meer kan als dat, waardoor ik al eens andere dingen ook kan doen smile.gif.
    Maar ben er nu achter gekomen dat ik weer die vertrouwelijke moet opsturen van deze maand, omdat mn moederschapsrust in ziekte is overgegaan. Als dat weer 3 maand duurt eer dat in orde is grrr... Nu zitten we wel met die hypotheek eh, dus dat zou niet zo tof zijn tongue.gif
  • als u water breekt moete u daar ni om schamen zene...heb wel gehoord da de kans groter is als het al gwn breekt zonder aanleiding dat dat gebeurd op ne moment da ge zelf rustig zijt.
    mijn dagvalieske steekt sinds vorig weekend ook al in de koffer de grote staat klaar in de gang.
    begint allemaal serieus te korte e smile.gif
    heb wel veel last slaap nog mr gemiddeld 4/5u per nacht en dan nog onderbroken
    veel last van tzuur bekken en heiligbeen
    bent serieus moe kan overda
  • *nog niks bijslapen met onze peuter die altijd thuis is.
    morgen 37weekjes whoehoe dan ist beebje klaar <3
  • Hallo allemaal

Hier voor het eerst weer inwendig onderzoek gehad op 32w.
    Ik denk naar aanleiding van al die harde buiken toen.
    Zonder vuisten onder de poep.

Gisteren heel grappig moment gehad met ons zoontje.
    Ik had een voorbeeld van ons kaartje gekregen.
    En Thibo leest dit, eerst de achterkant en dan de voorkant.
    En er stond een broertje of zusje voor xxxxx en xxxxx (1vd twee stond op ons kaartje) en zijn reactie was goddelijk. Echt, is het een ....?
    Super om te zien.
    Maar hij kan dus niet goed zwijgen. En hij weet nu ook de naam.
    Ik vrees er voor...
    Zus weet al lang wat het wordt en de naam en zij kan wel heel goed zwijgen.

Groetjes
  • Deze nacht moeilijke nacht met zoontje. Hij heeft heel hoge koorts en griepsymptomen. Ik hoop maar dat ik het niet overkrijg, zou ongelukkige timing zijn (ik dacht dat koorts weeen konden opwekken ook).

Een collega zei gisteren nog dat toen haar water gebroken was er niet zo'n heel grote plas ontstond... gewoon beetje natte kleren (ook genant in openbaar natuurlijk bigsmile.gif ) Zal van persoon tot persoon afhangen... ik vraag mij wel af of ik misschien best met iets in mijn bed slaap van matrasbescherming, gewoon voor het geval dat...

Anyway, het aftellen is begonnen, laatste maand is laatste dag zeggen ze bij ons tongue.gif
  • Mijn water is thuis gebroken. Ik stond recht uit de zetel om mijn tanden te gaan poetsen, zodat we konden gaan slapen. Ineens voelde ik nattigheid in mijn broek. Ik zei nog tegen mijn vriend 'ofwel is mijn water gebroken en anders heb ik in mijn broek geplatst' goofy.gif
    Maar toen ik op de wc ging zitten was het wel duidelijk, het bleef druppen zonder dat ik iets deed. En elke keer ik wou rechtstaan kwam er een gulp water uit.
  • zoals te verwacht was: ziek geworden dit weekend, koorts. Dus gisteren een dagje op verloskwartier gelegen met een infuus. Er werd ook een inwendig onderzoek gedaan (had veel last van rugpijn), en toen ik mijn vuisten onder mijn billen moest steken moest ik direct aan dit topic denken bigsmile.gif Maar geen opening en ook geen weeen (volgens de monitor)
    Nu wel nog een beetje bloedverlies hierdoor, maar zou normaal zijn...
    Ook bloed laten nemen en niet zo goed. Te weinig ijzer, kalium en verhoogde leverenzymen. Dus een hele apotheek mee naar huis en terug een afspraak morgen...
  • oei inezz

verzorgd u maar goed dan
    want ziek zijn is niet zo leuk e
    hoe ver ben je eigenlijk?want ik zie u banner niet smile.gif

hier dit weekend aan de geboortekaartjes gewerkt we hebben ze zelf ontworpen dus nu zijn ze zo goed als af werd wel tijd bigsmile.gif
    doopsuiker staat ook klaar
    alleen nu valiesje nog maken

en dan mag stilletjes aan de baby gaan komen
    gisteren heb ik hier nog is grote kuis gehouden maar heb
    nu vandaag zo een rugpijn echt niet leuk down.gif

en hoe ist het bij de rest van de meiden ??
    nog niemand leuk nieuws te vertellen

xx silke
  • woensdag zal het 37 weken zijn.

valies is ook gemaakt, enfin, half en half, zal er af en toe nog wel wat bij insteken bigsmile.gif

Ik moet enkel nog de adressen op de 'geboortekaartjesenveloppes' schrijven... dat is zo het minst leuke werkje he... ik heb al gedacht om het via de pc te maken, maar de kaartjes zijn vrij klassiek en dan gaat dat misstaan vrees ik...
  • @Inezz: Hier is de valies ook klaar, al denk ik altijd van dat en dat zou er nog in moeten maar tzijn dingen die je ook nog gebruikt he die er opt laatste dan inmoeten ofzo tongue.gif Ach, komt wel goed content.gif

Hier heb ik alle enveloppen zelf geschreven, 130 stuks smile.gif Moet zeggen dat ik het eerst ook niet zag zitten, maar die zijn echt snel geschreven hoor.. eens je bezig bent wink.gif Ik vond het niet zo erg eigelijk en zo een sticker van de pc zou ook niet passen op onze enveloppe content.gif dus ben blij dat ik ze zelf geschreven heb !

Straks nog eens babygluren om 15u !!!!!!! <3 <3
  • eej lizzie

hoe was het geweest bij de gyn??

xxsilke
  • Hey Silke!

Heel goed, ons beebje stelt het super in mama's buik bigsmile.gif thumbup.gif Mijn baarmoederhals was al verweekt en had al 1cm ontsluiting.. het babytje weegt nu ong 2670gr Alles was heel goed zei de gyn. We zijn weer helemaal in de wolken <3 Kan al niet meer wachten tot het zover is!!!!!

Volgende donderdag terug controle.. smile.gif
  • zaterdag gyne gwst beebje net geen 50cm en 3.1kg
    bmh verweekt en 1 cm opening.
    tot 6u snachts hb en lichte weeen gehad toen is alles stilgevallen.
    vandaag vm men slijmprop verloren.
    morgenvroeg gyne bellen voor een volgende afspraak
  • eej

lizzie! super dat alles goed gaat met u kleintje
    nu duurd het nimeer lang voor dat de babytje's komen
    en al 1 cm das toch al iets e smile.gif

sarah
    hoe ist nu bij u ?

xxsilke
  • silke kmag morgen op controle heb hem ineens verteld dak weeen gehad heb en veel hb en dak men slijmprop verloren ben dus kben ne keer benieuwd of die nacht weeen iets opgeleverd hebbe:)
  • sarah

laat zeker iets weten als je terug bent van de gyn
    ben benieuwd

xx silke
  • Hallo Dames,

Proficiat met jullie zwangerschap en alvast veel succes met de bevalling!

Ik ben zelf mama van 2 zoontjes, 6 weken en bijna 3 jaar! en aangezien zij groeien als kool, ben ik mijn kleertjes stilletjes aan aan het verkopen!

Kom een kijkje nemen in onze kast: Mexx Jongens Maat 62 van de nieuwe lente collectie! Binnen een paar weekjes komen deze vrij aan leuke prijzen maar voeg je alvast toe aan mijn groepje. Je vindt er jongenskleding van maatje 50-104, Merken zoals Mexx, Noppies, lily balou, albababy...die de komende maanden te koop zullen komen! VOEG JE TOE OP FACEBOOK!
    Ferr en Rube's Shop!
  • Hay iedereen
    hoe gaat het hier. . ?
    Ik kwam hier int begin geregeld meepraten maar ben er dan een tijdje tussenuit gevallen door problemen met men internet . .
    Nu weer een tijdje tussenuit wegens ne verhuis maar kom hier toch nog even terug volgen voor de laatste weekjes smile.gif

Groetjes
  • wij zijn op 17april om 23u24 bevallen van ons dochtertje Estelle.
    om 15u men vlieeen gebroken en dan weeenopwekkers gehad want weeen kwamen niet vanzelf.
    ze is heel braaf slaapt continu <3
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld