uitgerekend voor mei

• Hoi Mandarijntje,

Mijn infectie is beter maar nog niet helemaal voorbij...het prikt nog een beetje...

Die baaldagen heb ik hier ook hoor...pfff zo ontzettend vervelend om tegen de middag al volledig op te zijn. Gisteren hier op het werk tegen de middag bijna in slaap gevallen achter mijn computer. Het is de eerste zwangerschap dat ik zo uitgeput van ben en juist daarom verlang ik meer en meer naar de bevalling.

Vorige donderdag naar de Gyn geweest en onze meid woog aan 32 weken al 1kg785 bigsmile.gif Maar, ik was wel weer 1kg2 vermagerd cry.gif De dokter was niet zo content maar wat kan ik eraan doen..ik eet voldoende kleine beetjes maar het lukt mij dus niet om een maaltijd naar behoren binnen te werken.

Zaterdag naar de Kiabi geweest en ik was heeeeeeel blij want daar heb ik mooie lingerie gevonden maar om BV te geven en ook bv-pyama's maar aan schappelijke prijzen. In belgie is alles zo duur en als je dan iets vind die goedkoper is dan is het ouwbollig... daar heb ik echt prachtige pyama's, bh's, en bv-kleren gevonden voor leuke prijzen. Eind april hebben we een communifeest in de familie en ik heb daar een linnen broek gekocht met een linnen bloesje voor amper 46 euro...Me happy
    Ook de bv bh's zijn heel mooi in satijn met frulletjes aan hi hi ik voel me een sexy mama <3

Zaterdagavond lekker culinair gaan uit eten sad.gif maar dik tegen gevallen...het eten was super maar na mijn 2de portie zat ik al vol...mijn hoofdgerecht werd dan maar geanuleerd en mijn dessert heeft mijn man extra van genoten horror.gif het was ook veel te lang zitten..mijn voeten waren precies varkenspootjes drunk.gif

En die kleine meid vind het zo leuk bij mama...ze ligt gewoon de hele dag te rollebollen in mijn buik. Ik moet er steevast van overgeven als ze zo rolt van de ene naar de andere kant.... drunk.gif
  • gisteren naar ns ukje gaan zien op 33w4 en ze was 26cm en 2.450kg stond een week voor
    ons zoontje was op dezelfde echo 1.990kg dus vind et toch een heel verschil er is ook een uitstrijkje genomen en nog geen opening bmh was wel al verweekt dus moest het nog ff rustig aan doen
    binnen 3weekjes terug
  • Hallo allemaal

Ik vergeet om ook hier af en toe te schrijven.
    Ondertussen al meer dan een week thuis omdat de baarmoederhals serieus is ingekort. Drie keer per dag utrogestan en rusten. Dinsdag heb ik mijn kamer gereserveerd.
    En ondertussen hebben ze een monitor gedaan en er waren weer lichte contracties te zien.
    Ik ben volop bezig met de doopsuiker.
    Daarna de adressen verzamelen.
    En mijn valies eens klaarmaken.
    Het komt nu toch wel dichtbij!

Volgende dinsdag opnieuw echo.
    Ik krijg er nu eentje om de twee weken.
    Op 32w woog ons prutske 2kg.

GroetjesAangepast door Lisa op 20/03/2014 08:14
  • We staan al op de voorlaatste plaats. En de kans is zeer reëel dat er in de maand april al een paar van ons hun beebje in hun armen mogen sluiten <3
  • eindelijk de voorlaatste plaats:p nu bij het goei weer kriebelt het nog feller...
    wij mogen normaal da van ons in april verwachten dus ben ant aftellen
  • Gha, eindelijk ja! Ik was al een paar dagen aan het uitkijken of we weer geen plaatsje naar onder opgeschoven waren!

En Jennifer, inderdaad, dat zal er wil dik inzitten dat er al enkelen zullen bevallen zijn, tegen dat de maand mei aanbreekt!
  • Met Kobe was ik uitgerend voor 4 maart en hij kwam op 11 februari. Dus wie weet kondigen er binnen 1 of 2 weken al een paar beebjes aan bigsmile.gif

Gisteren was ik op bezoek bij mijn beste vriendin. Had haar zoontje van 2 dagen oud in mijn armen, en amai, het aftellen kan nu niet snel genoeg gaan!
  • Super om te zien dat er nog maar 1 maandje voor ons staat.. bigsmile.gif
    Denk ook dat er deze maand wel al wat baby'tjes zich zullen aanmelden, zo spannend allemaal content.gif

Die laatste weekjes mogen snel gaan maar toch ga ik nog hard genieten van de laatste weekjes tss mama en baby in mijn buikje <3 vanaf de geboorte moeten we altijd delen he tongue.gif wat niet wil zeggen dat ik er niet erg naar uitkijk, want dat doe ik dus WEL bigsmile.gif
  • Joepie!! de voorlaatste plaats!! idd denk dat er deze maand al enkelen van ons hun kindje in hun armen mogen sluiten en stiekem hoop ik ook wel dat ik daar al bij ben hihi <3 Kijk er echt enorm naar uit!
  • Hallo allemaal

Het komt nu zo dichtbij!
    Ik moet dringend alle adressen verzamelen.
    Ik heb ondertussen zeven boeken liggen met geboortekaartjes, , ook dat moet nog gekozen worden. Ik zou graag de laatste dingen deze week afronden...

Volgende week dinsdag weer echo.

Groetjes
  • Amai Lisa, jij bent er precies vrij gerust in hihi bigsmile.gif hier zijn geboortekaartjes en suikerbonen al van januari gekozen anders zou ik gek worden denkik.. hopelijk geraken jullie er snel uit smile.gif
  • Hallo

Tja Julie. Nee, nog steeds mijn gedacht niet gevonden.
    Ben nu bezig met plan B. Zelf iets aan het ontwerpen. Combinatie foto en thema doopsuiker. Poging tot he. Straks nog verder doen en dan eens een proefdruk via internet aanvragen. En kijken of het goed is. Ik zou vooraan foto willen van nr 3 (dus ga eens foto trekken van een pop) om te zien of de kwaliteit goed is, eenmaal ik het bestand omzet naar jpeg.. Achterkant vd drie schattekes samen...
    En zo blijven we bezig.
    Daarnet cadeau opgehaald voor secretaressedag.(ik werk in een school secretariaat)
    En weer twee uur blijven plakken bij de collega's.

Ik mis ze toch wel...

Groetjes.
  • Lisa, je bent niet de enige hoor. Hier vorige week voor kaartjes en doopsuiker gaan kijken. Ik wacht nu op een ontwerp voor kaartje want wij gaan bij nr 3 ook met een foto werken.

Doopsuiker dan in hetzelfde thema. Ik kreeg te horen dat ik toch wel redelijk laat was smile.gif
  • Daarnet even gaan spieken in het april-groepje, en daar zijn al redelijk wat dames bevallen... varieert tussen de 37 en 40 weken momenteel. Als dat voor ons ook mag gelden, zijn er sowiezo enkelen onder ons die hun kleintje zeer binnenkort al in de armen mogen sluiten!

Hier begint het stilaan wel door te wegen... heb echt een enorme behoefte aan slaap en rust (terwijl ik dat amper kan doen).

De kilo's beginnen ook mooi aan te tikken (dik 16 kg ondertussen, wat maakt dat ik niet meer op de weegschaal durf). Zal dus wel 20 kg worden tegen dat ik beval. Denk dat m'n gyn er ook wel een opmerking over zal maken. Pfff... zo confronterend!

Zal ook blij zijn als het volgende week vrijdag is, wanneer mijn laatste werkdag erop zit! 5 à 7 uur aan het stuk rechtstaan en rondlopen gaan me steeds minder goed af.
    Verder geneer ik me ook te pletter op m'n werk, ik zweet sowiezo al vrij snel, maar zo erg als ik het nu heb, heb ik het nog nooit gehad. blush.gif Al goed dat het niet ruikt, maar een zicht is het in elk geval niet!

Prettig weekend nog iedereen!
  • Hallo,

ik heb hier in het begin wat meegeschreven, maar hier werd zoveel geschreven en ik kon niet meer volgen dus ik heb het ergens halverwege opgegeven!
    Maar nu wordt het toch weer spannend!
    Ik ben bijna 36w, maar ons babytje ligt in stuit en een dikke twee weken voor op groei. De gyn zegt dat het onmogelijk is dat ons babytje zich nog draait..
    Ik krijg eind deze maand dus een keizersnee. Alvast één mei-baby die in april zal komen!
    Ik kijk wel op tegen de keizersnee, zeker omdat ik al 3 keer natuurlijk ben bevallen en dit altijd heel vlot ging. Maar ik vrees dat ik me erbij neer moet leggen..!

groetjes
  • haha, hier dezelfde nieuwsgierigheid Anou bigsmile.gif ik kwam na maanden nog es kijken of er intussen al beebjes geboren zijn, maar vreemd genoeg lijken jullie dat allemaal mooi vol te houden tot 't eind... ik ben er ook bijna zeker van dat 't een aprilbaby zal worden hoor! ben uitgerekend voor 12 mei, maar de laatste keer stond er al 27 april op de echo en ik vermoed dat die datum bij de volgende echo nog wel wat naar voren zal schuiven... op zich wil dat niks zeggen, enkel dat je een groot kind zal hebben, maar ons eerste zoontje was 2,5 weken te vroeg en nummertje 2 3,5 weken... ik gok er dus op dat 't hier binnen dit en 2 weken zo ver zal zijn! ben gisteren dan ook maar gestopt met werken, want vorige keer was ik mijn week vooraf kwijt en da's zonde he bigsmile.gif
    nog superveel te doen hier: doopsuiker maken, kaartje verder afwerken, adressen schrijven, valiesjes maken en... naam zoeken horror.gif
    vandaag de hele dag kleertjes zitten wassen en plooien, omdat ik me plots realiseerde dat alle babyspullen nog door elkaar in bakken in de berging zaten, wat ni echt praktisch is als je water plots zou breken... hoop dat ik tegen eind deze week mijn to do lijst afgewerkt heb, want voel me momenteel ni helemaal op mijn gemak wink.gif

groetjes!
  • Trein, sproet

Ik ben ergens "blij" dat ik niet alleen ben met laat zijn.
    Ik ben super opgelucht, we hebben een peter!

Proefkaartje is aangevraagd.
    Ben benieuwd!

Groetjes
    Ps: hebben jullie ook bepaalde goestingkes?
    Ik eet nu al weken rauwe wortels.
    Liefst die van albert heijn, en anders vd colruyt met groen aan.
    En liters water uit de frigo....

Xxx
  • Hier alles dik in orde bigsmile.gif

Alles is al geruime tijd klaar gisteren de babykamer nog eens grondig gekuist en het bedje daar al opgedekt hihi..

Wij mogen onze doopsuikers 16 april al gaan halen dan ben ik 37 weken..

Raar goestingskes heb ik ni .. Algoed want na mijn galcrisis vorige week mag ik ni zoveel meer eten.. En alles vetarm. Dit totdat mijn galblaas na mijn zs wordt verwijderd.

Hier is er nu ongeveer 12 kilo bij en het blijft nu wel zo staan door dat dieet dus.. Dus ik denk niet dat er nog superveel zal bijkomen.

Geniet nog van jullie laatste weken dat ben ik nu ook aant doen, we hebben gisteren een gipsafdruk genomen die heel mooi is geworden <3
  • hallo meiden

het is lang gelden dat ik hier nog iets heb geschreven
    hoe ist hier bij iedereen ?

hier begint het toch wel spannend te worden
    op de vorige controle op 23 maart had ik al een verkorte baarmoederhals
    maar nog geen opening
    maar de laatste tijd wel elke dag last van soms wel pijnlijke harde buiken dus ben benieuwd 26 april al ik trg naar de gyn moet gaan
    als ik dan al opening heb of niet

en meiden in verband met geboortekaartjes hier zijn we er ook nog niet uit zenne
    hier blijven we maar twijfelen en nu word het tans hoog tijd dat we
    eens iets gaan beslissen want zolang is het niet meer en als de kleine zich vroeger meldt

xxsilke
  • Heyyyy silke, anou en sproet!

Hier alles goed!! We zijn opweg naar de 36 weekjes content.gif Ik voel me nog vrij goed en mag niet klagen.
    Kheb wel vaak harde buiken maar ze doen niet echt pijn.. Ja de laatste loodjes zijn het zwaarst maar dat weet iedereen he!
    Ik loop nu al een beetje als een gansje tongue.gif en echt elegant zie ik er niet meer uit haha smile.gif Maar alles voor dat kleine wondertje he!
    Ik kijk er ENORM naar uit en kan al niet wachten tot het zover is content.gif Ik weet totaal niet of ik zal uitdragen of vroeger zal bevallen.. dat zal afwachten zijn smile.gif volgende maandag heb ik terug controle en dan zal ik miss toch iets meer weten !

ivm de geboortekaartjes .. jullie zijn toch wel vrij laat he tongue.gif Maar nog net op tijd hihi, bij ons zijn we er al met bezig van rond Januari, we hebben ons kaartje laten ontwerpen.. we zijn er wel effe zoet mee geweest eerdat alles in orde was, twas dan ook via mailverkeer dat we alles aangepast hebben enzo content.gif Maar we zijn blij met het resultaat !!! Onze doopsuikertjes zijn in hetzelfde 'thema' en die heb ik ondertussen ook allemaal mooi afgewerkt bigsmile.gif

De enveloppen heb ik reeds bijna allemaal geschreven.. valiesje staat klaar en het kinderkamertje is ook af, alleen nog de nieuwe deur moet erin tongue.gif hihi.. Het kindje is MEER dan welkom <3
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld