uitgerekend voor mei

• Nessie, ik heb de vorige 2 keren 5 weken tussen gehad hatelijk e.. en nu zit er ook 4 weken en 4 dagen tussen door verlof.. dan maar 2 weken en 2 dagen dan 2 weken dan 1 week.. kijk er echt naar uit!! <3
  • Zwijg me ervan... ik zit echt af te tellen sad.gif
    Wat is het hier trouwens rustig! surprised.gif
  • mijn nachten worden echt klote
    kruup bed in nrmaal om 22u same be ventje ma laatste dage blijf k wakker ligge nu kijk ik langer tv in de hoop drel in slaap te valle gistere gelukt toen lag ik van 4tot 5 wakker kwas blij da zoontje uitsliep tot 10u!
    ofwem beginnen onbewust zenuwe te komen oldt korterbij komt kweetni.
    overmorge nog eens nr ons ukkie gaan zien ben benieuwd hoelang mijne gyne gaat tusse laten na mijn volgende echo ben dan 34w
  • Nessie wij zijn op fb heel actief maar ik blijf hier ook schrijven hoor smile.gif

En we staan bijna onderaan hihi content.gif doet raar e.. Sewes met diesel naar de kapper en ik denk dat ik dan maar voortrijd naar Hasselt om nog wa te shoppen hihi.. Ja diesel gaat naar de kapper bij de mensen vanwaar hij komt dus moet ik naar Alken rijden.. X
  • Hier i et ook van dat! De laatste 2 nachten slaap ik niet meer vast of kom ik wakker om 4u... Gelukkig ben ik thuis en kan ik overdag wat recuperen.
    Nu begin ik ook echt te ondervinden wat een dikke buik is, nu ben ik zeker dat kleintje een groeispurtje heeft gedaan. Och shoppen... ik mag voorlopig niet meer van mn
    vriend. In de paasvakantie gaan we nog eens samen heeft hij gezegd.
    Veel succes bij de echo's!

X
  • Gha, dat was ook mijn eerste reactie vanmorgen tegen mijn ventje: We zijn weeral aan plaatsje opgeschoven! Het lijkt pas gisteren dat we nog bovenaan stonden en van alle kanten de zwangere dames binnenstroomden!

Hier is er voorlopig ook genoeg geshopt hoor... Misschien dat we in april nog eens gaan winkelen samen, want maart zal al een dure maand worden. We hebben beiden verlof gehad nu, dus minder loon in maart, en volgende week moet de auto nog naar de garage... weeral kosten dus wink.gif

Vandaag de erkenning in orde gebracht, ons kleintje is nu ook "officieel" van mijn ventje goofy.gif
    Heb ook een lijstje gemaakt met namen en nummers van personen en instanties die we op de hoogte moeten brengen na de geboorte, bvb voor het geboortekaartje, kinderbijslag, geboorteaangifte, ziekenfonds,... dan heeft mijn ventje het lijstje maar af te gaan en moet ik dat allemaal niet meer in mijn hoofd steken thumbup.gif controlefreakje hoor blush.gif
  • Hier begint het shoppen pas!!! Ga er vandaag invliegen se!!! smile.gif
  • morgenvoormiddag naar ons ukje gaan kijken benieuwd hoe ze gegroeid is op 2weken tijd hoop da zr goed gaag liggen voor mooie 3d beelden!

pf ik kan overdag ni bijslape heb hier nog ne peuter rondlopen tongue.gif
  • mandarijntje de ziekenkas enzo moet je toch ni bellen? als je je kleindje in stadhuis aangeeft maken ze hier automatisch kopieeen voor alle instanties die ze nodig hebben en kan je gwn opsture hier schreve ze zelf op met potlood voor wat we allemaal een nodig hadden voorzorg ben ik zelf gaan brengn dan kon ik ineens de geboortecadeaus kiezen
  • Sarah,

Ging hier ook nog reageren, maar heb het ondertussen allemaal al in het Fb-groepje verduidelijkt wink.gif

Ziekenkas staat dus op ons lijstje om de geboorteakte binnen te brengen en de papieren van vaderschapsverlof op te halen.

Is dus gewoon een lijstje met welke papieren we waar krijgen, en welke papieren naar waar moeten. Adresgegevens en telefoonnummers is vooral van de geboortelijst en de geboortekaartjes.

Ben nogal een lijstjesmadam goofy.gif
  • had het al gezien mandarijntje;-)
  • Welkom allemaal! Hier verkoop ik de kleedjes van mijn dochtertje Lili ( maat 50- voorlopig maat 86) die te klein zijn of nog in de kast nieuw bleven hangen! Allemaal aan goede prijsjes! Vooral Zara, Petit Filou en Woody!

LILISBOETIEKJE@groups.facebook.com
  • Morgen nog eens gaan baby-kijken <3
  • Succes, Jennifer! En Geniet ervan hoor!

Hier is het terug werken-dag... balen na 2 weken verlof! Al goed dat het nog maar voor een paar weken is!

Fijne werkweek iedereen!
  • En jennifer hoe was het?

Mandarijntje; hoe was jou eerste werkdag terug?

Hier vandaag wat bekomen van het drukke weekend!
    maar wat is het hier stil... sad.gif
  • Nessie,

Stikop, bekkenpijn en harde buiken... zegt dat genoeg wink.gif
    Nog 5 weekjes tandenbijten goofy.gif

Het is hier inderdaad enorm stil. Enerzijds omdat we meer actief zijn op FB, maar langs de andere kant probeer ik, persoonlijk, hier ook wat meer afstand te nemen. Omdat ik toch een vertrouwensbreuk gehad heb met al die fake-profielen van de laatste week. Vind het zelf wel jammer, maar ik ben wantrouwiger geworden hier.

Groetjes
  • Ja ik ook mandarijntje.. wie is er echt en wie niet ik ben hier toch ook voorzichtiger hoor.. en op fb zie je wie wie is e dat hebben we al bewezen met onze fotokes hihi tongue.gif

Nessie heb jij geen fb?
  • Hihi Ja julie bigsmile.gif Vond het ook wel grappig onze fotokes allemaal.. ik vertrouw iedereen op het fb groepje wel, maar hier ben ik toch ook wel voorzichtiger, als je ziet hoeveel fake mensen hier verhalen verzinnen!! bored.gif
  • info

Hoi iedereen

Mijn vriendin en ik verkopen onze degelijke kinderkleding en kinderspulletjes op fb aan zeer democratische prijzen! Neem gerust een kijkje smile.gif

De naam van de groep is kinderspulletjes en kinderkledij amio

Mvg
  • Jawel hoor smile.gif ik stuur anders een berichtje met mijn naam...
    zo zien jullie ook dat ik besta in real life wink.gif

Begrijp het wel, na al die verhalen hier...

x
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld