uitgerekend voor mei

• Hoi iedereen
    Vanmorgend dan eindelijk toch weer heel duidelijk en hevig beweging gevoeld..
    Op een heel andere plek dan ik gewoon was... bij de laatste echo lag het kindje stuit en ik voelde toen ook inderdaad heel de tijd die beentjes trappelen helemaal onderaan maar nu voel ik ze eerder vanboven...
    Heb toch nog maar ff naart ziekenhuis gebeld voor de zekerheid en daar zeiden ze dat ze wss inderdaad gewoon anders ligt en dat ik mss daarom de bewegingen niet meteen herkende of opmerkte..ze zeiden ook dat het best kan dat ze gewoon een paar daagjes wat rustiger is...ze zei: wij zijn ook nie elke dag even actief he smile.gif das idd wel waar ook e.. smile.gif
    Mja int vervolg bij ongerustheid toch direct bellen want...
    Ben in elk geval toch wel weer gerustgesteld wink.gif

Had ik nog eens ff een ander vraagje dames..
    Heb gezien dat sommige van jullie zo een 3d echo hebben laten maken..
    zou dat eigenlijk ook heel graag nog willen doen maar weet niet goed waar ik daarvoor terecht kan? shocked.gif

Groetjes
  • samh er zijn verschilgende echobureau's
    je hebt wonder in zicht , echobaby , cfor9 ,
    en nog veel meer maar weet niet hoe ze allemaal noemen

groetjes
  • Ik ben net eens gaan kijken bij de andere maanden en er is al een oktober maand!!! smile.gif wat vliegt de tijd, hoewel ik toch graag maart en april ertussenuit zou willen knippen smile.gif
  • van mij mag maart er ook tussen uit april heb ik nog nodig om e laatste dingen klaar te maken:p
    zaterdag op echo geweest was dan 29w1 ons beebe was eindelijk gedraaid smile.gif
    40cm en 1.6kg had ik totaal niet verwacht 3.5w ervoor was hetng mr 30c741grammetjes mijn buik had wel groeispurtje gemaakt alle afmetingen stonden op 30w
    binnen 4.5weekjes terug ben benieuwd en dan begint het te korte
  • eej meiden

hoe ist hier bij iedereen ?

sophia nee nee laat maart en april er toch maar gewoon bij smile.gif
    wij hebben hier nog verbouwingswerken en ik zie het nu al ni af graken voor het kleintje er is dus wat zou het zijn als die twee manden er nog moesten tss uit vallen bigsmile.gif

amai sarah jij gaat een goed babytje krijgen bigsmile.gif nu al 40cm en al een gewichtje van 1.6kg das echt goed e ik ben op 23 weken gegaan naar de echo en toe woog ons babytje nog geen 500 gram
    hoe groot en zwaar was u zoontje bij de geboorte ?

xx silke
  • Hoi iedereen,

Ik lees heel vaak mee maar reageer iets minder dan vroeger.

@sweettalk, Ik vind fijn voor je dat je toch nog zoveel foto's hebt van uw klein engeltje. Ik kan mij inbeelden dat dit voor jou enig troost kan bieden.

@MaMie, Samh, Cfor9 is geen goeie referentie. Ik heb die dame al 6 keer opgebeld, 2 smsen en 1 email achter gelaten en die nemen gewoon geen contact met je op cry.gif Ik ben daar heel erg triestig over want hun website is veelbelovend en ik verlangde zo om mijn klein meisje te bewonderen....helaas.
    Ik kan me inbeelden dat het voor die dame druk is maar het minste wat ze kan doen is terug een sms sturen dat ze haar agenda zal bekijken of antwoorden op mijn email.

Ow en dames, laat maar en april maar zitten hoor...ik heb nog zoveel te doen bigsmile.gif
  • Sarah ons beebje was vorige keer op een kleine 25 weken ook 30cm en 830gr dan ben ik nu toch ook wel eens benieuwd voor volgende week ze hihi.. Ons kindje heeft volgens mij ook een groeispurtje gemaakt want mijn buik is ook vele dikker geworden nu..

Hier is alles klaar enkel het park moet nog komen en dan mag het ook wel wat vooruit gaan we kijken er zo naar uit! Al ga ik mijn bol buikje wel heeeel hard missen hoor sad.gif dan ist diëten geblazen vele minder leuk..

De oktober maand is er nu al wel even bij hoor al bijna 2 weken denkik nu mag november komen hihi bigsmile.gif en wij schuiven maar naar onder.. Jeeeej!!

Ik heb altijd een 3D Samh mijn gyn heeft die apparatuur.. Maar waar Lizzie is geweest is het naart schijnt supergoed maar ben ff de naam kwijt.. Dacht in ninove ofzoiets?

X
  • Baby@3D denkik dat da noemt.. Juist ff opgezocht..
  • samh echobaby in lommel is ook een hele goeie

ik ben ook benieuwd baar de volgende de echo ik zou graag weten wat de baby ongeveer gaat wegen bij de geboorte content.gif
    julie wanneer moet ge juist terug gaan ?

en nina hoe is nu bij jou hartje en je nieren meid ?

xx silke
  • @Silke,

Mijn niertjes waren een tijdelijk probleempje...onze kleine meid blokkeerde de nier door met haar hele lichaam langs de ene kant te liggen bigsmile.gif

Mijn hartje stelt het goed.... medicatie nemen maakt het beter.
  • Silke ons zoontje was bij de geboorte op 39.6w
    3.3kg en 51cm dus denk een mooi gemiddelde
    Op 30weken woog pbs zoontje evenveel maar 2cm groter dus in principe staat dees alweer ezn week voor
    Op de echo van 37/38w gaan we kijken hoe het gewicht en lengte is en eventueel wordt ik dan ingeleid
  • Julie in de topic echoafspraken staat dat je vndg moest gaan;) toch niet vergist zeker?
  • Hoi iedereen
    Ja we wilden graag naar dien in ninove gaan..
    Tis zeker niet bij de deur maar we hebben ook familie in ninove dus dan zouden we er ineens een familiebezoekje aanbreiden e smile.gif
    Maar wist ni goe of da wel ne goeie is of ni...
    Niet zoveel ervaring mee..
    Maar als jullie zeggen van wel dan vertrouw ik erop e tongue.gif

Groeeetjeessssss
    wave.gif
  • aah nina blij te horen dat alles goed met je gaat thumbup.gif

sarah ja das rond het gemiddelde das waar maar ik verschiet gewoon hoe elke baby zo verschild ons dochtertje was maar 46cm met de geboorte dus ja das wel een verschil e bigsmile.gif

en waarom zou je dan ingeleid worden sarah ?
    hier is het bang afwachten of het keizersnee terug word of niet ik hoop zo vann ni e want de vorige keer heb ik er zo van afgezien sad.gif

samh laat iets weten dan hoe het geweest is e ik vind dat altijd zo mooi e ne 3d echo maar wij krijgen da altijd zelf bij de gyn

xxsilke
  • Vorige ingeleid omwille vn zwvergiftiging en deze keer gaan wz zien hoe het op 38w als dan alles perfzct is opnieiw kwil daar ook niet iet megadik uitperse ze:p en omwille dat makkelijk is be de vriend zen werk dat hij op tijd is en opvang vr pns zoontje
  • @samh: ik ben in ni ove geweest.. Zie mijn avatar foto. Tis daar heel goed, je voelt je daar op je gemak, ze makend e ruimte donker en er branden kaarsjes.. Je ligt echt heel goed met voor jou een reuze flatscreen om mee te kijken.. Je vriend/man zit naast jou content.gif die mevrouw is supervriendelijk en zoooo lief.. Ze was zelf aant praten tegen ons kleintje in de buik tongue.gif Kvind dat zo lief.
    Ze deed heel veel moeite, bij ons lag de navelstreng voor het kaakje en het mondje en ze bleef proberen tot ze een mooie foto had.. Ik vond het zeker en vast de moeite!!!

Laat weten als je geweest bent hè!

@sarah: leuk dat je kindje zo voorloopt, bij ons loopt het ook altijd een paar dagen voor op groei smile.gif ik laat mijn datum wel altijd staan want kan zo blijven aanpassen. Laatste echo over 3weken woog ons kleintje juist geen 1000gram smile.gif ben ook benieuwd hoeveel het zal wegen volgende donderdag ...

@silke: alle baby'tjes verschillen idd.. Maakt ook ni echt uit hoeveel ze wegen en meten, als alles goed is enz e groeien goed das het belangrijkste content.gif

@nina:super dat alles goed met je is !!
  • Mijn datum blijft ook staan hoor sinds de 12weken echo;)
    3wekzn terug ok al bena 1kg das ook goed dan:-)
    Nu gaan ze allemaal goe bijkomz de laatste weken
  • @Lizzie
    Aaah leuk om te horen dat het daar wel goed is dan..vond de prijzen percies ook nog goed meevallen daar dus das ook weer mooi meegenomen e smile.gif
    Hoop wel dat ik nog een beetje op tijd ben want..
    Heb jij lang op voorhand een afspraak moeten maken?
    Groetjes
  • hallo meiden

sarah aah ja das wel leuk als je al zou weten wanneer ze misschien gaan inleiden dan kan je alles naar die datum plannen e smile.gif

lizzie ja das waar zolang ze allemaal maar gezond zijn maar ik vond het gewoon grappig hoe hard al die babytjes zo verschillen van elkaar smile.gif

ben ook benieuwd wat ons babytje zal wegen

xxsilke
  • Ja silke daarom dat we vr die keuze gaan en vond dat vorige keer fijn opt gemak naart ziekenhuis trekken en alles in een keer meenemen ipv bv snachts holder debolder te moete vertrekken
    Ne datul heb ik niey wordt bezien op de 38w echo dus is nog wel een paar weekjes
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld