uitgerekend voor mei

• Lizzie, 18 april zeker wink.gif

Ben we blij om te lezen dat het bij anderen stilaan ook zwaar wordt, vooral als het toch wel fysiek zwaarder werk is.
    Wel fijn dat je een begripvolle werkgever hebt, ik vind het soms wel jammer dat mijn baas vaak "hard" overkomt. Durf er de laatste tijd ook niet zoveel meer aan vragen/tegen zeggen.

Mijn buik heeft ook groeispurt gehad hoor, ik had 2 zwangerschapsrokjes gemaakt (zo met zachte bovenband), eentje van een couponnetje om mee te gaan werken en eentje van mooie, dure stof. Beiden spannen rond mijn heupen. Heb nu nog stof liggen voor een derde rokje, ook redelijk dure stof, en deze zal ik toch maar een maatje groter maken. Hopelijk kan hij dan wel mee tot het einde tongue.gif

Passen jullie kleren allemaal nog mooi? Mijn jeansbroeken zijn stilaan ook te klein, zal nog eens langs de H&M moeten. daar zijn ze toch iets goedkoper, want heb mijn broek van mamalicious ocharme 2 keer aangehad blush.gif en ze is al te strak
  • Mandarijntje, tis mss jouw buik niet die gegroeid is maar jouw heupen goofy.gif hihi!

Ik ben ook altijd begin zwangerschap met zwangerschapsbroeken in mijn eigen maat begonnen en naar het einde toe moest ik ook altijd groter gaan kopen zenne tongue.gif Maar ja... wat wil je met altijd al die kilo's! Ik ben vandaag op zoek gegaan naar een gewone broek, kan dus nog niet in mijn broeken en aangezien ik nog 12 kg af moet zie ik dit ook niet direct gebeuren. Ben dan maar depressief de winkel uitgestapt. Moet weer 2 maten groter pakken dan mijn gewone maat en trekt dan nog eens op niets ook blush.gif

Ik zou mij niets van die baas aantrekken ze, ze zijn het echt niet waard als ze zo doen, je weet dat het bij mij in de bakkerij hetzelfde was eh... Als je voelt dat je het niet aankan, zet je dan maar eens ziek om goed te rusten!!! Ik heb dat 1e zwangerschap nooit gedaan (2e was ik gewoon thuis) en weet nu wel dat ik veel afgezien heb en dat dat mij toen niets opleverde wink.gif

Lizzie, voor jou hetzelfde! En bij jou zijn dat geen kleine zelfstandigen, dus trekt u daar zeker niets van aan, die hebben geld en personeel genoeg als het moet bigsmile.gif

Voor diegene die niet komen snuisteren op mn topic goofy.gif , ik heb sinds vandaag de foto's en ben echt opgelucht... Ze hebben echt hun best gedaan om alles te trekken, kzei op mijn topic dat ik er wel 20 had, niets van, ik heb er 46! Vind dat ze dat daar dus supergoed gedaan hebben thumbup.gif echt lief!

Nog even volhouden dames, het zwaarste stuk moet nog komen, probeer toch te genieten content.gif
  • @Sweettalk: Even hier ook nog reageren.. Ja das wel juist, ze moeten maar zien dat ze vervanging hebben, eigelijk mag ik me niets aantrekken van hen hé smile.gif Zal zien wat volgende maandag brengt, als ik voel dat het te zwaar is, dan stop ik gewoon.
    Mijn papa die denkt er wel anders over, die zei dat ik moet opletten dat ze mij niet buitensmijten als ik terug kom van uit bevallingsverlof.. maar dat denk ik toch niet, als mijn baas zo medelevend is?

Oh, nog beter zelf!! 46 fototjes!! Heel goed en echt super van het ziekenhuis dat ze dat gedaan hebben.. Een mooi aandenken aan je lief mooi klein meisje Sofiya <3 Ik ben blij dat je opgelucht bent!
  • Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat ze je na jouw moederschapsrust zouden ontslaan, dan kom je net terug zondee problemen of ziekte bigsmile.gif Na 1 of 2 weken ziekte word je toch door ziekenkas betaald en is dat hun last niet meer he Trouwens als je vast contract hebt kunnen ze jou niet zomaar zonder goeie reden buitenzetten ze...

Ben jij ook nr arbeidsgeneesheer moeten gaan? Want normaal vanaf 6maand als dat fysiek te zwaar wordt moeten ze je lichter werk geven ofwel thuiszetten indien ze dat niet kunnen.. Vandaar dat bij ons direct thuis is vanaf 6maand ook...

Ochja, ik zou er niet teveel over inzitten, en zeker niet als jouw baas begripvol is! content.gif
  • Haai iedereen
    Hoe gaat het hier??
    Zal ik anders het werk van iedereen ff overnemen? bigsmile.gif
    Ben al thuis sinds men 11de week en ben het deftig beu hoor upset.gif
  • Donderdag ben ik ook nog eens bij de gyn geweest alles was zeer goed me ons zoontje hij ligt ook al met zijn hoofdje beneden en zwaait heel veel met zijn armpjes
    ik kom hier niet zo veel meer maar probeer toch af en toe mee te lezen
    Ik ben nog veel moe en heb het druk
    Heb ook een goede verkoudheid te pakken
    En door de stress en we wat zorgen te maken zijn mijn zenuwen ontstoken die van het hoofd langs de oren en dan de nek en schouders zitten daardoor zijn ze wat gezwollen en duwen ergens tegen zodat ik precies met stopsels in mijn oren zit maar natuurlijk kunnen ze er niet veel aan doen en gewoon hopen dat dit snel beter wordt
    Hier ook nog steeds geen naam komen er niet uit de doopsuiker heb ik al een idee en het kaartje heb ik al een proefdruk van gemaakt
    Het kamertje daar moet nog veel in gebeuren maar heb niet genoeg fut om eraan te beginnen
    Heb ook heel veel last onderaan in de buik en elke dag toch al harde buiken wat me dan weer wat ongerust maakt en denk ik moet stilletjesaan toch beginnen alles in orde te maken
    Voor de rest valt alles goed mee
  • Sweettalk,

Ik denk het ook hoor, dat het vooral mijn heupen z'n die verbreedden, vermits mijn buik eigenlijk nog niet superveel voorsteld. Wel zonde van al die kleren die ik gekocht/gemaakt heb, en die nu al niet meer passen.

Ik weet wel dat ik meer aan mezelf moet denken, maar vind het tegelijk ook moeilijk om me ziek te laten zetten. Niet zozeer voor mijn baas zelf, wel voor de bazin en mijn collega, omdat zij dan voor mijn werk opdraaien. Loyaliteit hé wink.gif Nog enkele daagjes werken en daarna verlof dus.

Ik ben al wel op controle gemoeten bij de arbeidsgeneesheer (was per toeval ook jaarlijkse controle): mag dus nog werken, maar moet heffen en tillen vermijden. Zeiden ze op't werk: tjah, dan loop je maar 2 keer met een halve emmer/halve doos hé... Soit, ik ga het gewoon week per week bekijken na de verlof.

Oooh, fijn dat je eindelijk de fotootjes van jullie kleinste schat hebben! Je hebt er uiteindelijk wel lang op moeten wachten hé... Wel super dat ze in het ziekenhuis de moeite gedaan hebben om er zoveel te nemen!
    Heb je plannen om ervoor te zorgen dat die 12 laatste kg er ook af gaan, of ben je er nog niet meer bzig (omdat je op FB vroeg naar die Basic Fit tongue.gif ). Ik weet wet het is om jarenlang extra gewicht mee te sleuren, was mijn overtollige kg's eindelijk kwijt na begeleiding van een diëtiste en extra sporten. De motivatie is er voorlopig nog om er nadien ook opnieuw aan te werken.

Samh, Hoeveel uur wil je overnemen? Je mag hoor! Dan kan ik enkele weekjes extra rusten. goofy.gif Gho, ik zou dat eig ook snel beu zijn hoor, als je al zo snel thuisgezet wordt. Op zich kan je geen zaken blijven zoeken om bezig te blijven dan hé. En ik heb het echt nodig om onder de mensen te komen, babbel nogal graag wink.gif

groetjes wave.gif
  • hallo meiden

lizzie ja das waar de kleintjes zullen niet veel van mekaar schillen in leeftijd maar eerst moet mijn zus nog bevallen die is uitgereknd voor maart dus das ook weer uit kijken want das nimeer zo lang wink.gif en inverband met u werk denk aan u en aan de baby als het niet meer gaat dan gaat het gewoon nimeer e

manderijntje2 ja hier is het bij ons ook ne babyboom content.gif oei das niet goed e al die kwaaltjes probeer voldoende te rusten dat helpt zeker wel en ja tegen het zuur helpt ook melk drinken en bij mij werkt dat echt heel goed
    inverband met de kleertjes ja hier heb ik wel 50 gekocht omdat onze dochter ook maar 46cm was met de geboorte dus denk nu ni da ik nu ne reus op de wereld ga zetten goofy.gif

sweettalk leuk dat je zoveel foto's hebt van je klein engeltje nu heb je een mooi aandenken aan haar.hoe gaat het eigenlijk bij jou ??

samh ik zit ook al ff thuis nu en ik verveel me ook superhard als de dochter thuis is valt het mee maar nu is ze naar het school en nu zit ik hier zo alleen das echt ni tof maarja nog ff en we hebben terug een bezigheid content.gif

irissa super dat alles goed was bij de gyn smile.gif maar u zwangerschap is precies toch ook zwaar als ik het zo hoor.rust maar voldoende zodat je snel geneest

xx silke
  • Silke, het gaat hier wel, ik denk zoals het bij iedereen is om te verwerken. Op internet kan ik me sterker houden dan in het echt, al probeer ik in het echte leven ook gewoon normaal te doen. Meestal lukt dat niet echt en begin ik dan te wenen op vreemde momenten wink.gif

Mandarijntje, Jaaaa loyaliteit, dat was bij ons ook zo bigsmile.gif
    Die andere kleren die nu te klein zijn kan je bijhouden voor je volgende zwangerschap he goofy.gif Dan zullen die in het begin wel weer passen!
    Ja ik ben nu aant wachten op vriendin en dan gaan we naar BasicFit, eens gaan zien. Maar ik ben ABSOLUUT geen sporter, ik haat het ALLEMAAL! bigsmile.gif Zo groepslessen vind ik leuk voor een keer ofzo maar in geen enkele sport ben ik een uithouder. Ik geef dus altijd snel op. Nu is mijn voornemen om dat niet te doen, en echt eens conditie te krijgen wink.gif Kben vooral jaloers van mijn leeftijdsgenoten die wel nog strak in hun vel zitten (die nog geen kids hebben maar toch, die leeftijd hé!) Ik heb niet zoveel last om met een dikke poep rond te lopen zolang ze maar stevig is bigsmile.gif EN dat is nu niet echt het geval..!

Ik wil sowieso terug op gewicht staan voor ik eventueel zwanger zou worden, ik kom zo al altijd veel bij, moest ik dit houden zit ik zeker op +30-40kg na een zwangerschap. Das ni gezond! tongue.gif

Dus laat dit een motivatie zijn om te sporten. Nu alleen hopen dat we daar niet staan te bleiten op de loopband thumbup.gif

wave.gif
  • Hallo iedereen! ik ben op jullie clubje terecht gekomen.
    Ik zelf heb een dochtertje geboren op 21 mei 2013 en maakte deel uit van de mei 2013 club! smile.gif ondertussen is ons dochtertje al bijna 9 maand, zo snel dat het gaat!
    ik wens iedereen hier nog een voorspoedige zwangerschap en een goede bevalling in elk geval.
    waarom ik ook reageer is het volgende: wij gaan binnenkort verhuizen, en bij het inpakken kom ik natuurlijk tal van babyspullen tegen, waarvan ik nu niet weet: ook inpakken, of ergens zien kwijt te raken? smile.gif waarmee ik dus wil zeggen, ik ben van plan om een groot deel van het gerief te verkopen en wat bedoel ik daarmee: het badje, inlegding voor in het grote bad, heb zelfs een drijfkussen voor in het grote bad, eventueel ook iets van meubels, onze buggy met maxicosi en draagmand (van Recaro) met zo'n warm fleecedeken in voor in de winter (ken de naam effe niet van buiten, 't is zo een coconnetje, heel gezellig en warm) want ga dat volgende winter niet meer nodig hebben natuurlijk, het newborn opzetstuk van de triptrap (een super handig ding trouwens, veel geniet van gehad, had het ook voor ons eerste kindje moeten kopen denk ik dan), de relax, en uiteraard heb ik ook veel kleertjes. Ik zelf ben zot van de kleertjes van Zara voor meisjes, en heb ook wat van Gap gekocht en uiteraard ook andere merken. Sommige zaken zelfs heel weinig aangedaan (als je op de duur te veel hebt, kan je onmogelijk alles aandoen). Wij hebben nu 2 kindjes en houden het daarbij, vandaar dat ik een groot deel van de hand ga doen. Indien er dus iemand interesse zou hebben in iets (heb hier niet alles opgesomd), mogen jullie mij altijd mailen.
    vele groetjes daar, en nog veel succes!!! wave.gif
  • Hier hebben we alles al aangekocht margot smile.gif Veel succes met de verhuis trouwens!!

x
  • Hier 2 mannekes, dus da kan in ze niet aandoen he wink.gif

Heb m'n banner trouwens iets 'mannelijker' gemaakt hahaha.
  • Ik had het over het park en alle grote stukken e floke ni over de kleertjes hihi smile.gif maja je kan ze natuurlijk met 2 moeilijk in een eenpersoonspark leggen e hihi..

x
  • Jaja, da dacht ik wel julie wink.gif
    Wij zijn echt niks met een eenling-uitzet... Dan hoefde we niet alles nieuw te kopen...maar das ook wel leuk om het nu weer opnieuw te doen
    bigsmile.gif
  • Hoi dames
    Hoe gaat het hier met iedereen? smile.gif
    Pff moet toch eens ff mijn bezorgdheid kwijt...
    Wil me zeker niet liggen aanstellen en mss ben ik een beetje bang geworden door sweettalk haar verhaal maar heb toch echt wel het gevoel dat ik sinds een dag of 3, 4 weinig tot geen beweging voel..in elk geval veeeel minder dan ervoor..
    Heb ook al een aantal dingen geprobeerd om wat reactie uit te lokken maar er gebeurd ni veel hoor shocked.gif
    Zou ik een keertje naar materniteit bellen? Ma wil die mensen ook niet onnodig lastigvallen..mss is er wel gewoon helemaal niks e..
    Maar ja feit is ook wel weer dat er in het begin al wat problemen waren met de placenta en zit zoiezo nog altijd met die placenta praevia...ben bang dat er mss daar iets mis mee is..? shocked.gif
    Pf weet het allemaal zo ni goe...
    Voel me zo onozel als er helemaal niks mis is..heb ook pas binnen 4 weken terug een afspraak bij den dokter...snog lang om ongerust rond te lopen he.
    Moet nu morgen wel naar den arbeidsgeneesheer voor de bevestiging voor mijn werk maar denk ni dat die mannen een echo machien hebbe smile.gif

Groetjes
  • eej samh

als je ongerust bent gaat dan toch maar is naar het ziekenhuis
    u onnodig zorgen maken is ook niet goed e meid

xx silke
  • Als je twijfelt en ongerust bent, moet je gewoon bellen... Daarvoor zijn ze er, ze zullen je helemaal niet stom vinden hoor... Zou ook bellen mocht ik in jouw plaats zijn!

sadhug.gif
  • Samh, ik begrijp heel goed dat je je wat meer zorgen maakt na wat er is voorgevallen bij sweettalk.. ik heb dit ook een tijdje gehad dat ik echt op elk stampje begon te letten, bleef dit even uit dan begon ik me al zorgen te maken..
    Moet zeggen dat dit nu wel weer beter is, ik voel ons beebje gelukkig heel goed.. Maar als ik in jouw plaats was dan zou ik gewoon effe bellen, hele dagen bezorgd rondlopen is ook niet goed he down.gif je maakt jezelf alleen maar druk.. Ze zullen je zeker niet stom vinden ofzo, het is toch volkomen normaal dat je ongerust bent?

Mijn gyn zei trouwens bij de laatste controle, als je uw babytje minder voelt of je maakt je ongerust, bel me of spring eens binnen.. de deur staat hier voor je open. Heb je soms geen doppler? Ik heb een angelsound en als ik me ongerust zou maken neem ik die meteen uit de kast!! sadhug.gif
  • Haaai iedereen
    Mja nee heb geen doppler hoor.. maar een vriendin van me heeft ook zo n angelsound... mss moet ik haar eens vragen of ik hem ff mag gebruiken.
    Kga denk ik zoiezo morgenvroeg toch ook eens ff bellen...
    Beter ne keer meer bellen dan ne keer te weinig zeker..smile.gif

Groeeetjees
  • Samh, ik hoop dat alles oké is candle2.gif Al beweging gevoeld ondertussen?Ik dacht ook dat ze me gingen bekijken dat ik voor iets stoms langskwam maar ja, had ik mss vroeger daar gestaan smile.gif Ik zou dus zeker langsgaan als je ongerust bent, er is geen reden om ongerust te moeten rondlopen als ze daar op materniteit klaarstaan voor jou!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld