@Sarah: Dat is wel heel erg spijtig dat die band met je schoonouders niet zo goed verloopt. Kan me voorstellen dat het niet leuk moet zijn dat ze zich overal komet met moeien.. ik zou ook op een heel erg vriendelijke maar duidelijke manier zeggen dat dit jullie kindje is, en dat jullie het opvoeden.. Niet zij.. Maar natuurlijk weet ik niet hoe ze zich gedraagt en hoe het er vroeger aan toeging? Kwamen jullie vroeger dan wel goed overeen?
Ik kan begrijpen dat een oma en opa verzot zijn op hun kleinkind, en ik weet dat als mijn kindje ook zal geboren zijn dat mijn mama en papa ook heel erg veel foto's zullen zetten in hun huis

Maar daar zou ik geen probleem mee hebben, ook niet als mijn schoonouders het zouden doen. Maar moest ze zich overal mee moeien zou ik echt eens mijn gedacht zeggen, wil ze niet luisteren dan zal ze het moeten aanvoelen...
Ik hoop dat jullie band miss toch nog sterker kan worden als jullie tweede kindje er is, het is altijd leuker van met iedereen overeen te komen hé! en ook voor de opa, en de zus(meter) !!!