uitgerekend voor mei

• zag vandaag dat er een mei groepje geopend is dan zal ik maar starten zeker smile.gif er zullen wel snel dames volgen
    zal ook al starten met een lijstje
    bij ons was het een ongelukje maar zeer welkom na 5positieve tests gisteren bloed gaan laten prikken hcg was nog wel heel laag(1dag voor nod)maandag opnieuw bloed laten prikken en hopoelijk is deze mooi gestegen

Sarah,23j,2ekindje,7/05/'14
  • Hoi Sarah, ik heb vandaag het mei groepje aangevraagd deze middag al maar ben net thuis en zie dat het eindelijk erop staat zit hier al de hele dag op te wachten wink.gif proficiat Sarah! bigsmile.gif
  • Hoe hoog was je hcg Sarah? Bij mij 125 vandaag.
  • mercie voor u ook!
    ziekehuis heeft niet verteld hoe laag het hcg stond hopelijk stond het laag omdat het nog voor men nod was:-)
    als de huoisarts morgen wil prikken ga ik toch vragen hoeveel men waarde staat als ze niet wil moet ik wachten tot maandag dan moet ik terug in het ziekenhuis laten prikken
    heb spijt dat ik het vergeten te vragen ben gisteren mss stond het gwn in hun ogen laag
  • Anders moet je morgen even bellen e meid? Dan zoeken ze dat wel even voor je op smile.gif dan ben je gerust.. Bij een beginnende zwangerschap kan je hcg nooit erg hoog staan e.. Ben nu ook erg ongerust na 2 mk sad.gif maar de gyn zei dat ik positief moet blijven en me geen zorgen mag maken.. Das ni goed voor de baby
  • Sarah,23j,2ekindje,7/05/'14
    Julie, 23j, 1e kindje, 07/05/2014
  • ja ga he morgen aan mene huisarts vragen en als ik haar waardes weet dan bel ik naar het ziekenhuis...
    ja da zal wel na 2mk amai duimen dat het deze keer goed verloopt thumbup.gif
    waren het vroege mk?
    zijn voor dezelfde datum uitgeteld volgens de cylcus tongue.gif
  • Wij zijn van vorig jaar juni bezig.. Mijn eerste mk was 20 december op 9 weken heb toen curretage gehad.. En de andere was 5 juni dit jaar op 5 weken en die is spontaan op gang gekomen.. Echt hard vanaf gezien.. Hopelijk ligt het geluk nu aan onze kant wink.gif
  • Kan ik geloven dat je daar hard van afgezien hebt beste vriendin heeft het ook meegemaakt cuurretage 2e echo geen hartklopping meer...
    zal mee duimen!
  • Julie, een hele dikke proficiat ! candle2.gif
  • Danku smile.gif ik had vanmorgend heel veel afscheiding met heel heel heel lichtroze ertussen.. Zou het nog van de innesteling zijn? Daarna nx meer heb ook wel wa bloed gehad bij de innesteling.. X
  • Ze zeggen toch zolang het geen helder bloed is dat het niet erg is?zou het ook niet weten anders een naar de vk bellen
    kan mss zijn omdat je nrmaal ongesteld moest worden dat je toch een klein beetje verliest
  • Maar het was echt maar gwn een heeelee lichte verkleuring van mijn slijm hoor kmoest zelfs goed kijken.. nu is het ook alweer over was alleen vanmorgend toen ik opstond.. dus zal me weer wel zorgen maken voor nx smile.gif en heb ook veel innestelingsbloed gehad dus.. kan mss daar nog van zijn..
  • Hallo,

hier gisteren ook een positieve test gehad, en volgens mijn berekening zou ik begin mei zijn uitgerekend!
    Het was van ronde 1 raak dus ik ben nog wat overdonderd, maar helemaal blij.
    Het is ons 4de kindje!

Groetjes!
  • Sarah,23j,2ekindje,7/05/'14
    Julie, 23j, 1e kindje, 07/05/2014
    Janna, 29j, 2e kindje, 07/05/2014

Hallo, ik wil me hier ook bij aansluiten!
  • Proficiat anou en jana!
  • Proficiat anou en jana welkom bigsmile.gif

Ik moet straks voor mijn tweede bloedname.. Eerste was 125 hcg. Vanmorgend verloor ik wat bruin bloed ik weer volle paniek.. Nu nx meer.. Toch terug een testje gedaan na een halve minuut knalpurper.. Veel donkerder dan woensdag.. Dus zal het wel goed zijn zeker? Ben zo ongerust.. Thuis ons eerste kindje ronde 15 en 2 miskramen ertussen ik wil dat het geluk eindelijk eens langs onze kant staat.. sad.gif

Xx
  • Iedereen voor 7 mei smile.gif hihi super!
  • Als de test donkerder is geworden, ziet dat er alleszins wel goed uit hoor! Ik duim mee voor goede bloedwaarden...
    Ik ga pas na het weekend mijn bloed laten testen, dan moet het gewoon al veel hoger zijn smile.gif.
  • Julie, ik hoop dat je deze keer wat meer geluk mag hebben... Nu ik al heb gelezen wat je al allemaal hebt doorstaan voor je eerste babytje...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld