Ervaringen met geboortelijsten

• Hey allemaal! wave.gif
    Ik vroeg me af of jullie gaan voor geboortelijsten (vooral in geval van 2de kindje) en waar jullie deze openen?
    Vorige keer, 4 jaar geleden, heb ik de geboortelijst aangemaakt bij Paradisio, er was ook een pamperrekening, en op het einde kregen we een kleine knuffel voor Tijl, maar ik weet niet hoe het er elders aan toegaat en ben benieuwd naar jullie ervaringen.
    wink.gif
  • Ik heb mijn lijst altijd bij dreambaby gehad... Je krijgt dan gratis artikelen van colruyt en op het einde nog eens een cadeaubon van 10% van uw totale aangekochte artikelen op de lijst. De mensen konden dan ook kiezen waar ze het geschenkje wouden ophalen, dreamland/dreambaby of in de colruyt...
    Deze keer ga ik mijn lijst bij babydump doen, ze hebben er veel meer keuze en aangezien ik toch alles opnieuw moet aankopen... wave.gif
  • Ik had bij Kobe een lijst en een pamperrekening, dat ga ik nu ook terug doen. Mijn lijst lag bij baby2000, je kan daar ook online bestellen en dan kiezen of je het gaat ophalen of dat de ouders hetmoeten ophalen. Bij het afsluiten van de lijst kregen wij ook een bon van 10% van de geboortelijst.
    Ik was daar heel teverden van en ga dat nu ook terug doen
  • 1ste keer bij dreambaby en was daar heel content van deze keer heb ik hem ook geopend bij dreambaby
    vind het fijn dat ge daar zelf online alles kan beheren en veranderen en geslachtgerichte dingen kan e nog zeten dat niemand ze ziet
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld