de zoektocht naar opvang

• de zoektocht naar opvang

Beste mama's,

ik ben tante saar! Mama van 3 kindjes en sinds november 2009 onthaalouder. Ik doe dit met hart en ziel, het is genieten om die kleine baby'tjes te zien opgroeien tot peuters, klaar voor hun eerste stapjes in de grote wereld!

wij zijn ons huisje aan het renoveren in functie van de opvang. We hebben op dit moment al een grote leefveranda (met gesloten,dak,voor de zon) die fungeert als speelruimte voor de kindjes. Hier kunnen ze zich goed uitleven! Samen spelen, dansen, op loopfietsjes rijden,... Plaats genoeg! Aansluitend aan de speelruimte is onze woonkamer waar de allerkleinsten rustig op hun speelmat kunnen spelen zonder het gevaar dat de groteren over hen vallen. vanuit de speelruimte is er ook rechtstreeks toegang en zicht op onze tuin om lekker buiten te spelen! uiteraard is elke dag lekkere groentjes en fruit en een goede hygiƫne ook heel belangrijk.

ik heb op dit moment verschillende vrije plaatsen doordat ik terug moet opstarten na mijn eigen zwangerschap. Snel zijn is dus de boodschap!

Ook belangrijk om weten is dat ik in dienst ben van een dienst voor onthaalouders, wat je betaalt per dag hangt dus volledig af van je gezinsinkomsten.

hopelijk tot snel!

groetjes,
    tante saar
    0472 59 34 95
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld