Vraagje echo

• Hey allen, ik heb dus vrijdag 4 oktober een vroegere echo gekregen omdat ik de 3de een beetje roze verlies had en mocht dus meteen dag erna komen.
    Op de echo was een mooie vruchtzak te zien en een dooierzak en wat de gyn dacht een kindje van 1mm maar hij was niet zeker.. Nu met mijn berekeningen zou ik die vrijdag exact 6 weken zijn.. Maar dat kan toch niet? 6 weken en maar zo weinig zien van je kindje?

Gyn zegt dat het 50/50 is en meer wil hij niet kwijt.. Mijn berekening kan wat achterlopen maar is bijna niet mogelijk want weet wanneer ik mijn eisprong heb gehad dmv clomid en anders zou het mislopen.. Ik hoop echt van niet en ben ontzettend ongerust nu cry.gif

Nu vrijdag moet ik terug voor een echo.. Hoop echt dat er dan wat meer te zien is..

Wie van jullie heeft al een vroege echo gehad en zag ook enkel vrucht- en dooierzak?
  • Phoebie geen ervaring mee. Helaas is het enige wat je kan doen wachten zoals gewoonlijk. Het is misschien late innesteling geweest?
  • Hey, ik zag je vraagje, ik had een echo op 5,5 weken en ton was er ook alleen een zakje met belletje te zien. Twee weken later was er een hartje! Mijn berekening klopte niet en ik was een week minder ver dan gedacht...
    Soms kan het hartje de ene dag net nog niet kloppen, en het volgende dag wel!
  • @Poehbi: hier ook geen ervaring mee, maar zelfs al weet je je eisprong, dan kan de innesteling nog enkele dagen later geweest zijn! Hier heeft mijn gyn me ook 4 dagen achteruit gezet. En ik wist mijn eisprong door mijn ovu-testjes!
    Ik zou me dus nog niet te veel zorgen maken! Dat het maar snel vrijdag is!
  • even inbreken blush.gif tussen eisprong en innesteling kan tot tien dagen verschil zitten, dus ik zou me nog niet teveel zorgen maken, het kan echt nog goed zitten hoor.
    Succes!
  • hier op 5 weken een vruchtzakje te zien
    6 weken 5 dagen vruchtzakje met een groot dooiertje ( gyn dacht 1 dag te vroeg om meer te zien .
    8 weken babytje van 1.8 cm te zien dus kan heel snel verschillen

ook hier zeker van eisprong door middel van clomid maar ook 5 dagen misrekend hoor kan tot 10 dagen duren eer het eitje innesteld en vanaf dan loopt je zwangerschap en niet vanaf dat je eisprong is .
  • Heb gisteren mijn 2de echo gehad en alles ziet er goed uit wink.gif kindje was zichtbaar en al 8 mm en een kloppend hartje gezien!

Gyn zei wel dat ik gisteren 6 weken en 5 dagen was (vandaag 6 weken en 6 dagen) en volgens mijn berekening gisteren was ik 7 weken dus een verschil met 2 dagen. Heb banner dan aangepast maar eigenlijk hoor ik hier dus niet meer thuis... Vermoedelijke datum is nu 2 juni 2013
  • @ poebhi blijf maar lekker hier hoor bij ons wie weet komt dat wondertje wel in mei <3
  • Ja wie weet wink.gif allemaal wel spannend he.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld