Peter/meter

• Zijn er hier nog onder jullie die twee peters of meters kiezen voor hun kindje?
    Hoe hebben jullie dit gevraagd?
  • We hebben al één peter, de andere persoon weten we nog niet. Dat kan even goed een man of ene vrouw worden.
    Bij Senne hebben we het gevraagd met een foto van de echo en een tekstje bij.
    Deze keer denk ik dat we een taart gaan laten maken, met de tekst wil jij mij meter of peter zijn.
  • Bij ons zullen het twee peters worden, de papa van mijn man en mijn broer.
    We zouden dit nieuws graag meedelen met Kerst omdat de ouders en mij broer hier dan komen eten en er dan ook pakjes worden uitgedeeld.
    We moeten alleen nog eens nadenken hoe of wat. Dus... Alle tips zijn welkom smile.gif
  • Tess heeft twee meters, die hebben we gevraagd met een gedichtje dat we hadden ingekaderd.

Ons kleintje nu zal een meter en een peter krijgen. Ik denk ook dat we het rond Kerst zullen vragen. Meter denk ik met foto van echo en kadertje, peter waarschijnlijk met doopsuiker (het is nogal een zoetebek)
  • Louis heeft twee meters. Marcel een meter en een peter. En nu... nu weten we echt niet wie we gaan vragen. Grootouders worden bij ons geen meter of peter, hun rol als grootouder is al belangrijk genoeg voor ons. Kleine families en beste vrienden zijn al uitgedeeld! Moeilijke keuze!
    Bij Marcel hebben we de meter en peter een fles cava "Groot Geluk" (zo te koop in de winkel thumbup.gif ) gegeven met een briefje aan "Wil jij meter/peter zijn van ons Groot Geluk?"
    Bij Louis weet ik het eerlijk gezegd niet meer! blush.gif
  • Hier ook een meter en peter. Meter zijn we al zeker en zullen het haar vragen als we in euro disney zijn denk ik. Het wordt de vrouw van de peter van ons Nikki. Kunnen ze geen ruzie meer maken tongue.gif .

De peter wordt waarschijnlijk de man van mijn zus. Spijtig genoeg wonen ze wel in Australië. Maar ja mijn zus is ook meter van onze zoon. Ze komen wel over volgend jaar om de kleine te bewonderen en dan de doop te vieren. De meter zal de taak wel doen voor twee goofy.gif

Nu het de derde is zijn we een beetje uitverkocht wat peter en meter betreft.
  • Hier wordt mijn broer peter en mijn beste vriendin meter! Ik heb een grote familie, maar mijn vriend helemaal niet. En wij vinden ook dat grootouders geen peter/meter moeten worden!

Aangezien mijn broer al een hele goede vriend was van mijn vriend voor wij samen waren, is dat dus het compromis!
    Al hecht mijn vriend daar helemaal zoveel belang niet aan als ik!
  • De meter van Senne is mijn tante, ik heb er altijd al een goede band mee gehad en de peter is de broer van men vriend.

Nu heb ik echt geen idee als 2de meter of peter shocked.gif Grootouders willen we ook niet en voor de rest schiet er niet veel familie over, mja even wat nadenken zeker...
  • Dank u wel voor de reacties, we hebben ondertussen een paar ideetjes om het de peters te vragen.
    Al was er zondag wel een grappig voorval. We moesten naar de babyborrel van mijn nicht. Die vraagt zo aan mijn broer, en, jij peter? En mijn broer antwoordt: Ja, ale, dat denk ik toch. En ik zo: ah, is dat al gevraagd. Nee, zegt hij, maar ben er redelijk zeker van dat jullie dat nog gaan vragen.
    Ale, dan zijn we zeker dat hij het wel superleuk zal vinden en er naar uit kijkt om peter te worden.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld