uitgerekend in maart

• @Martine : flink gaan shoppen nu dan voor de kleine knul smile.gif
    Super dat alles goed is. Ven benieuwd hoe je twee kindjes erop reageren. Of krijg je 2 januari niet weer een echo?
  • Nog 15 weken te gaan! amai dat gaat vooruit! smile.gif
    ja, ik mag op 2januari terug naar de gyn, en ook op 28 januari ook nog eens.
  • Vandaag is Emily 6jaar geworden... wat gaat de tijd toch snel... ben er al de ganse tijd mee bezig maar om hier nu een 7 te zien verschijnen schrik ik wel even...
  • @Martine : nog gefeliciteerd met Emily! Ja, aan de kindjes zie je inderdaad pas hoe snel de tijd gaat. Ik heb een beetje hetzelfde en die van mij wordt "pas" 5 bigsmile.gif
    Komende twee weken lekker genieten van de feestdagen en daarna nog maar 4 weekjes werken en dan verlof. Tijd om me eens echt even alleen te focussen op ons kleintje smile.gif
  • Vandaag naar gyn geweest met man en kids bij. ze waren allemaal heel flink en verwonderd om voor het eerst hun broertje in mijn buik te zien!
    Broertje weegt al 1.300kg op 27w6d en het ziet ernaar uit dat hij een week voor op schema is. Hij lag in stuit met zijn benen gekruist tegen zijn hoofd. Wel een grappig zicht op de 3d echo. Mijn start gewicht was 74kg en nu weeg ik 73,5kg. hij gaat er dus met al mijn reserves vandoor maar dat kon geen kwaad vertelde de gyn.
    Ook mijn bloed en suikerwaardes waren goed, bloeddruk aan de lage kant zoals gewoonlijk.
    Ik ben wel verplicht om steunkousen te dragen door de redelijk ernstige uiteenzetting van spataders... ook om flubite te voorkomen, vooral na de bevalling zal ik zeker die kousen moeten verder dragen...
    twas weer super! op naar 28januari voor de volgende babydate!
    love.gif
  • @Martine : klinkt als een geweldige echo smile.gif
    Apart hoe die kleintjes kunnen liggen hè?! Klinkt niet echt confortabel zo met je benen gekruist omhoog, hahaha.
    Gaat lekker met je eigen gewicht, scheelt veel sporten als de kleine vent geboren is. wink.gif

Hier gaat het best wel goed. Veel last van hoofdpijn, maar ook veel stress gehad tijdens de zwangerschap. Hopelijk nu een rustig trimester.
    Wij krijgen pas rond week 34 een echo. De verloskundige heeft wel kunnen voelen dat ons kleintje als het ware staat in mijn buik. Zijn hoofdje zit tegen mijn ribben aan en zijn voetjes zitten zelfs onder de bolling van mijn buik. Ik had al wel gevoeld dat onze kleine daar bewoog, heel apart want dat heb ik bij de vorige zwangerschappen niet gehad. Ik vind het ook wel spannend of deze kleine zich op tijd draait. Bij de andere zwangerschappen lagen de beebjes al voor 25 weken met hun hoofdje naar beneden. Deze lijkt nog niet echt van plan te zijn om te draaien, volgens mij vind hij het tapdansen op mijn blaas veel te leuk goofy.gif
    Mijn gewicht is wel toegenomen. Toen ik zwanger raakte woog ik 68 kg en nu bijna het omgekeerd horror.gif
    Tsja, dat wordt weer flink sporten als ik klaar ben met borstvoeding bigsmile.gif
  • Hallo lieve mama's / toekomstige mama's
    Zijn er hier dames van de regio Vlaamse Ardennen?

• Heilige Familie Reet

Nog dames die in maart moeten bevallen in dit ziekenhuis??
  • @Martine : gefeliciteerd met de geboorte van Torben. hug.gif
    Alles goed gegaan?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld