@Martine : klinkt als een geweldige echo

Apart hoe die kleintjes kunnen liggen hè?! Klinkt niet echt confortabel zo met je benen gekruist omhoog, hahaha.
Gaat lekker met je eigen gewicht, scheelt veel sporten als de kleine vent geboren is.

Hier gaat het best wel goed. Veel last van hoofdpijn, maar ook veel stress gehad tijdens de zwangerschap. Hopelijk nu een rustig trimester.
Wij krijgen pas rond week 34 een echo. De verloskundige heeft wel kunnen voelen dat ons kleintje als het ware staat in mijn buik. Zijn hoofdje zit tegen mijn ribben aan en zijn voetjes zitten zelfs onder de bolling van mijn buik. Ik had al wel gevoeld dat onze kleine daar bewoog, heel apart want dat heb ik bij de vorige zwangerschappen niet gehad. Ik vind het ook wel spannend of deze kleine zich op tijd draait. Bij de andere zwangerschappen lagen de beebjes al voor 25 weken met hun hoofdje naar beneden. Deze lijkt nog niet echt van plan te zijn om te draaien, volgens mij vind hij het tapdansen op mijn blaas veel te leuk

Mijn gewicht is wel toegenomen. Toen ik zwanger raakte woog ik 68 kg en nu bijna het omgekeerd

Tsja, dat wordt weer flink sporten als ik klaar ben met borstvoeding