bekkeninstabiliteit

• hoi iedereen ,

ik stel me even kort voor , mijn naam is annemie , ik ben 31 jaar en samen met mijn man heb ik een kapoen van 5j
    na een jaar vol miserie zijn we zwanger van een tweede kapoen die verwacht wordt 25 maart 2014 tot hier toe gaat alles goed en de gyn heeft het vermoeden dat het een meisje is maar ze gaf het niet duidelijk bloot hihi
    we lstak ze haar vuist al op naar die grote broer zo van wacht maar ik zal je wel temmen hihi

wij van jullie heeft er ook zo een last van zijn bekken amai bij mijn vorige zw had ik het ook maar kan mij niet herinneren dat het zo erg was

groetjes

annemie
  • Hier nu nog niet, bij mijn vorige zwangerschappen had ik het wel heel erg maar toen moest ik mijn zoontje veel mee dragen dus denk dat het er wel mee te maken had.

De kiné heeft hier toen wonderen gedaan, als het nu eens een dag minder is doe ik de oefeningen die ik nog weet van toen en dat werkt echt wel goed.
  • Ik had bij de eerste bekkeninstabiliteit vanaf 30 weken, maar steeds ca va. Dit keer een heel ander verhaal: sinds enkele weken is de last begonnen, en intussen is het zo erg dat mijn spieren het niet meer kunnen houden. Kine kan alleen de spieren terug wat rust bieden, maar dat is het. Ik heb nu een band moeten halen, maar moet maandag bij de gyn bekijken hoe verder met werken
  • beekkeninstabiliteit

Hallo allemaal,

Ik ben Anette en ik ben 31 jaar en ben 27 maart uitgerekend van ons vierde kindje.
    Bij ons zijn de kinderen 10,9 en 5 jaar oud.
    Bij alle zwangerschappen had ik last van bekkeninstabiliteit en bij elke zwangerschap werd het erger.
    Nu al vanaf 7 weken zwangerschap in de ziektewet, mijn man doet het grootste deel van het huishouden en ik doe de lichte klusjes in huis.
    Hele dag zitten lukt me niet meer en ook lang staan niet.
    Dus de hele dag afwegen wat ik wel en niet ga doen.

Ik zelf ga naar een cesar therapeut en daar heb ik meer baat bij dan een fysiotherapeut.
    Zij geeft veel tips, ischien is dat voor jou Annemie ook een idee?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld