Hulp bij DE naam

• hulp bij de naam

Hey,

Ik lees hier geregeld mee op het maart-forum maar heb nog niet veel gereageerd.

Ik ben momenteel in verwachting van onze derde dochter die verwacht wordt 25/03 en word zo stilaan onozel van ons "namen-probleem" we lijken er maar niet uit te geraken... Ik doe dan ook graag beroep op jullie voor hulp, inspiratie en meer van dat!

Even kort schetsen: er zijn al heel wat namen de revue gepasseerd (ik heb ook al een paar anonieme topicjes geopend onder het namen-onderdeeltje) maar steeds als ik denk "ja oké dit wordt het" begin ik enkele dagen later weer te twijfelen, mijn man wordt er gek van blush.gif en aangezien ik begin januari de doopsuiker-atributen moet bestellen, begint het nu ook wel een beetje te dringen.

Ik geef jullie hierbij een overzicht van de namen die eventje op één hebben gestaan maar (voorlopig) niet werden weerhouden:

Philippa (Pippa), Mien, Billie

Andere namen die ik graag hoor (maar mijn man dan niet): Clara, Mathilda, Lucy

Heeft iemand van jullie nog een leuk alternatief of kunnen jullie helpen om de knoop door te hakken ?

Bedankt alvast!

Minne
  • Billie vind ik zalig. En in dat gerne hoor ik ook graag charlie smile.gif
  • Ik vind Lucy zo schattig!
    en wat ik ook nog mooi vind is Elly of Ellie

Mien is minder mijn smaak
  • Ik zou ook Billie kiezen, stoer en schattig tegelijk.
    En anders Lucy, Julie of Lily?
    Clara of Klaartje?
  • Billie is ook mijn favoriet uit jouw lijstje.

Nog veel succes!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld