Goestingeskes

• Wilde eens even horen of jullie ook al "vreemde" goestingeskes hebben.

Ik kan alvast constant ijsjes eten, krijg plots zin in aiki noodles op de onmogelijkste momenten (wat ik daarvoor zelden at. De laatste keer was zelfs een jaar of 15 geleden), wil constant chocomelk drinken en eet ook veel vaker eieren.

Op zich valt het allemaal dus nog mee maar vrees dat het snel gaat opvallen bij de omgeving en zij weten nog van niets wink.gif
  • voorlopig nog geen 'last' van, al heb ik wel minder zin in gezonde dingen blush.gif
  • Ik heb goesting in:
    Chinees
    Pizzahut dingen
    Ijsjes
    Droge worst
    Melk
    Appelsap
    Boterhammen met choco
    Frietjes
    Pannenkoeken
    Spirelli met mayonaise

Ik Heb smorgens een lage bloeddruk maar ik kan niets eten enkel appelsap drinken.
  • ik heb iedere dag en ieder uur andere goestingskes me dunkt... ponder.gif

bigsmile.gif

Een constante is fruit. Perziken, druiven, aardbeien...alle frisse zachte fruit is goed. En ik lust voorlopig geen chocolade meer noch andere zoete dingen. Zure colaatjes dan weer wel. En ik zou elke dag spaghetti eten. bigsmile.gif
  • Melocakes!! (nu trouwens ook aan 't smullen) bigsmile.gif
    En chips, al smaken die de ene dag lekker en de andere totaal niet!
    Achteraf ben ik natuurlijk kotsmisselijk maar ik kan het nie laten disappointed.gif
  • Geen goed idee om dat hier te lezen want ik krijg op slag zin om al die dingen waar ik nog niet aan gedacht had te gaan halen in de winkel. natuurlijk ook enkel de ongezonde.
    vorige zwangerschap steeds zin in dinosauruskoeken, nu veel minder.
  • Hier voornamelijk zin in helaas geen gezonde dingen blush.gif
    Frietjes, pizza, pasta, chips, ijsjes
    Kan geen groenten binnen krijgen want dan krijgk braak nijgingen!
    Enkel salade, tomaat en komkommer gaat
    Fruit dat gaat ook maar net, druifjes, appel en banaan
    Maar probeer het toch een beetje te compenseren met groente sappen en fruitsap...
    Kweet nie of da werkt maar goed beter iets dan niets toch? tongue.gif
  • Ik word vooral mottig als ik dit allemaal lees tongue.gif. Hier is weinig goesting te bespeuren tongue.gif
  • baby hier wil gezond gisteren heb ik frietjes moeten laten staan is mij nog nooit gebeurt !!!
  • Frieten kon ik vorige zwangerschap ook niet uitstaan. Zelfs vlees dat in oter gebakken is, smaakt te vettig en kan ik echt niet uistaan... Nu weer. Hopelijk niet heel de zwangerschap.
  • Ik ben net als bij de andere twee zwangerschappen gek op bruine boterhammen met pindakaas of gewoon kaas. soms zelfs s'nachts ga ik er voor uit.
    Ik zou ook best frietjes lusten maar ben daarna 24 uur kotsmisselijk dus dat doen we maar niet meer.
    Verder eet ik veel meer appels dan normaal had ik bij de vorige zwangerschappen niet en sla met tomaat en komkommer is hier ook favoriet en dat was de vorige keer ook niet zo (misschien toch een meisje) heb twee heerlijke knullen.
  • appels das nu iets waar ik misselijk van word se, moet ik nimeer hebben.raar he'.
  • zolang het hier maar ongezond is is het allemaal lekker, en gaat het super goed naar binne disappointed.gif
    Groenten krijg ik niet binnen, of het is sla, tomaat, komkommer...
    De rest probeer ik er groetensap en groentensoep tussen te krijgen.
    Fruit gaat dan weer wel thumbup.gif
  • ha isabelle, jij ook geen chocolade meer??? ik ben die fase ook doorgegaan !! in het begin kon ik niets meer eten van chocolade of met chocolade op want kreeg braakneigingen... nu begin ik precies te ondervinden dat het beter gaat, en het terug lukt goofy.gif gisteren truffels gegeten, en ze hebben we goed gesmaakt!!

voor de rest niet echt iets speciaals, ik kan geen spinazie meer ruiken en alcohol (voornamelijk bier) kan ik ook niet meer ruiken drunk.gif
    qua eten vooral zin op alles wat zoet is !!!! bigsmile.gif en vooral de roze snoepjes hmmmmm als we nr de colruyt gaan vul ik me steeds een klein zakje met zo'n snoepjes vb : draculatanden, roze napoleons,..
  • ahhhh ik heb zo een verschrikkelijke zin in een lekkere gekruide malse biefstuk mmmmmm. Dat gaat het het eerste zijn dat ik naar binnen werk als ik weer thuis ben na de keizersnede. Er liggen er al twee klaar in de diepvries. Als ik er alleen al aan denk loopt het water me in de mond.....
    Gek eigenlijk dat je dat zo ineens kunt hebben, was het nu chocola of zo dan kon ik dat gewoon nemen nee het moet natuurlijk weer iets zijn wat ik nu net niet mag grrrrrr.
    zo dat is er even uit thumbdown.gif

Nog 10 weken te gaan kan beginnen met aftellen toch... tongue.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld