'verdwenen' mama's

• Ik kwam hier ook af en toe kijken, maar inderdaad: 2 kids, gaan werken en je hebt nog weinig tijd voor iets anders.

Ons Lotte stapt al sinds een maand of 2 (was heeeeel rap) en ze heeft voor haar verjaardag schoenen en een fietsstoeltje gekregen.

Mag ik er ook bij in de fb groep (evt. afspreken via privé-berichtjes?), heb nogal weinig contact met moeders van leeftijdsgenootjes van Lotte en af en toe is dat wel eens leuk dat je vragen kan stellen of bevestiging vragen over bepaalde dingen...

Groetjes allemaal en gelukkige veraardag voor alle feestvarkentjes!
  • Cathje, ik stuurde je een mailtje hier op het forum met mijn echte naam op FB. Je kan me toevoegen en ik zet je dan bij het groepje.
  • Super!
    Bedankt hoor!

Nog even update: wij zijn dinsdagavond op controle geweest (en spuitjes) bij K&G.
    Lotte doet het goed! 74cm en 9,350kg. We moeten wat beter letten dat we haar tandjes al echt 's morgens en 's avonds poetsen (samen met de grote zus zal dat wel lukken). En wat meer boterhammetjes geven.
    Ze is een goeie eter hoor! Wil altijd mee-eten van wat wij aan het eten zijn!
  • Hallokes,

Hier ook nog een verdwenen mama.
    Met drie ukken thuis is het te hecktisch om hier nog de diverse gesprekken op het forum te volgen, maar er is wel tijd voor FB, hahaha.
    's avonds met de laptop op schoot (het moet niet altijd was plooien zijn), surf ik al es rond op FB, dus ik zou er ook wel bij willen.

Ik heb zot konijn een berichtje gestuurd via het tekstballonnetje naast haar naam, ik hoop dat ze vlug nog es komt piepen en mee kan toevoegen.

Onze Gaspard wordt deze week 14 maand. Hij stapt aan het handje en het ganse huis rond van kast naar kast naar stoel naar broekspijp naar kast naar ... zalig om te zien. En gezien hij daar dan steeds zijdelings stapt, heeft hij ook die neiging als hij aan het handje stapt goofy.gif bigsmile.gif bigsmile.gif goofy.gif

Onze kapoen kreeg helaas weinig voor zijn verjaardag, maar ons huisje staat al vol fietsen en loopfietsen en ... ik zou niet meer weten wat er bij geven. Zijn oudere broertjes hebben al een tuinhuis vol gerief en 2 speelkasten... smug.gif

wie weet tot op FB es binnenkort.
    Groetjes

ik kwam gewoon effie langs op 9 maand om info te zoeken over psoriasis bij kindjes. De creche denkt dat hij daar last van heeft (plekken op zijn rug). Ik hoop eerder dat het eczeem is ofzo. Binnen 2 weken naar de huidarts... sad.gif
  • Hebben het gezien, Elze!
  • Elze, zot konijn heeft je een fb bericht gestuurd. Ik denk dat een van FB eerst vriend moet zijn om je te kunnen toevoegen content.gif
  • @ elze: misschien een beetje een late reactie, maar over die psoriasis: ik vreesde er ook voor bij onze kleine meid maar de kinderarts zei dat ze dat maar kunnen krijgen vanaf de pubertijd, niet vroeger.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld