Hoe zit het met jullie gewicht?

• Succes bij de figuuranalyse, wanneer heb je een afspraak? Een half uurtje rijden is wel ver hé? De oefensessie is ook een half uurtje. Maar dan heb je anderhalf uur mama-tijd hé wink.gif

Dinsdag was Kobe enorm vervelend en voor het eerst keek ik er echt naar uit om naar de bodystyling te gaan blush.gif

Hier straks terug een les, maar heb gisteren gezondigd met een stukje taart, oeps...
  • @Jennifer: dinsdagavond om 18u mag ik gaan, moet wel nog een oppas vinden gezien vriend in buitenland is. Stel dat ik het doe, dan zal dat een gans gedoe worden om telkens een oppas te vinden..pfff...
  • Ik ben nu 5.7kwijt in 4 weken, zeeeeeeeeeer tevreden en goed te doen! content.gif

Wat is bodystiling, hoe moet ik dit zien?
  • Wauw wat goed zeg!

Bodystyling zijn oefeningen doen in een warmte-cabine. Je ligt voornamelijk op je rug, soms op handen en knieën. En dan doe je oefeningen (buikspieroefeningen, oefeningen voor je billen, voor je armen, ...)
    In de cabine is het zo'n 28-30°C, ook goed om minder snel stijve spieren te hebben. En elke keer moet je meer of moeilijkere oefeningen doen.
    Ik ben begonnen met elke oefening (13 verschillende) 1x 18 keer te doen.
    En donderdag moest ik elke oefening 3x 20 keer doen.
    Volgende keer ga ik een nieuw oefenschema krijgen met zwaardere oefeningen die ik dan terug 1x 18 keer moet doen en dan bouwen we het terug elke les op.
  • a-ha Jennifer ..
    Ik heb eens een fragment op tv daarvan gezien, het lijkt me pittig, maar zeer zeker lekker en ontspannend! wink.gif
  • straks mijn afspraak bij Infraligne (meting en eens proberen)

Ik ben benieuwd. Ik hoop alleen dat het niet te belastend is voor mijn knie. In theorie zou ik totaal geen belastende dingen mogen doen (zelfs geen trappen) maar in praktijk hou ik me daar niet echt aan, dat gaat gewoonweg ook niet.
    Misschien best vermelden dat ik een pijnlijke knie heb?
  • Je zal waarschijnlijk al wel weg zijn. Maar van je knie zeker vermelden! Normaal gezien passen ze de oefeningen dan aan.
  • Pandabeertje off

Ik ben op 20 beurten: 10 weken dus 72cm kwijt geraakt
  • @Pandabeertje: dat is inderdaad wel de moeite!

Ik kreeg dus de figuuranalyse. In totaal zou ik 80cm (verdeeld natuurlijk hihi) moeten afvallen om op "het ideale" te zitten. Zij streven naar de helft, 40 dus. Vooral in taille, buik, dijen en knieën. De rest valt wel mee.
    Ze geven daar een cm-garantie: als je na 40 (!!!) beurten niet die 40 cms bent afgevallen, dan krijg je een stuk van je geld terug (evenredig) of mage je gratis blijven gaan tot ze eraf zijn.
    Ik vind 40 beurten wel veel, moet ik zeggen. Zeker als je weet dan dan nog maar de helft van het ideale eraf is.
    Vraag me ook af hoe snel dat zal gaan????
    Ik ga er nu nog even over nadenken en dan beslissen, want het is wel véél geld!!!
  • Hoe snel je cm's kwijt bent hangt natuurlijk van persoon tot persoon af.
    Ik was nu na 5 beurten 24cm kwijt. Maar dat gaat niet zo snel blijven gaan denk ik.

40 beurten is veel, maar je bent niet verplicht om die 40 te nemen hé. Je kant ook starten met 20 beurten en misschien zit je dan al op hetgene je wil zitten. Hier ook 20 beurten en kreeg er 2 gratis.

@ Pandabeertje: knap zeg! Hopelijk zal het bij mij ook zo zijn. Mijn laatste les zal half september zijn, dus ben eens benieuwd.
  • Bij mij gaven ze ook 40cm garantie op 40 beurten maar ik was met het resultaat van 20beurten tevreden.
    Ik moest net na de 20ste beurt ook terug gaan werken. En daar kan ik onder de middagpauze groeplessen volgen, zumba ed... dus ben terug actief bezig.
    Succes !
  • Amai dames!! Jullie zijn goed bezig thumbup.gif

Hier vlot het ook! Ik doe het via dieet (ale meer gezonde voeding, cliché alom goofy.gif ) van de diëtiste.
    op 12 juli begonnen en eergisteren 2 augustus stond er al -4,5 kg op de weegschaal, dus het is hoopgevend content.gif
  • yeah

vanmo op de weegschaal en ben nu -10kg thumbup.gif
  • Amai proficiat!

Ik ben vorige keer nog eens gemeten op de bodystyling en toen zat ik na 10 lessen op -37cm. Jammer genoeg amper van mijn buik, maar toch wel veel van mijn billen.

De kilo's blijven jammer genoeg gewoon plakken, maar de laatste dagen lijkt mijn lichaam dan toch in actie te schieten en ben ik dan toch op paar dagen 1kg kwijt. Hopelijk blijft het nu zo verder gaan, want het is niet leuk dat je vanalles doet en er niets afgaat van gewicht.

Zou dat nog door de zwangerschapshormonen kunnen komen? Vroeger kon ik gemakkelijk gewicht verliezen.
  • hier is het ook nog altijd een ramp...

Ik wil die kilo's kwijt!!
    ik probeer, maar ik denk om binnenkort weer eens met mijn dieet van vlak voor ik zwanger werd te beginnen...

en ik ga weer beetje meer gaan lopen!!

mss dat ik eens ga informeren bij bobystlyling...
  • hier toch enige maar trage vooruitgang. ik neem zelf af en toe bepaalde omtrekken en hou die bij

Logisch dat je door de bevalling cm's en gewicht verliest. Hier het verlies in cm's en gewicht sinds 12 dagen na de geboorte:

gewicht -5,4
    omtrek borst -5
    omtrek taille -3
    omtrek navel -4,5
    omtrek heupen -5
    omtrek dijen 0
    omtrek boven knie 0,5
    omtrek arm -0,5

Dat is dus op bijna 6 maanden...het mag in die richting verder gaan!
  • oh had dat beter ook gedaan, had dan mss ook meer moed gehad om eraan te beginnen...
  • Dank smile.gif
    en ik ga om de 2 weken op de weegschaal staan , en verder doe ik mijn ding w.b.t mijn levenstijl veranderen, en amai het werkt !.. ( ook deels dieet he ? ) thumbup.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld